Високо налягане на турбото
Високо налягане на турбото
VW Passat 1.9TDI 4 Motion 2002г. много високо налягане на турбото, какви са възможните причини.West gate valve работи нормално.Благодаря предварително.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am
Re: Високо налягане на турбото
Обикновено вътре в турбото заради нагар затяга системата за регулиране на налягането и когато клапана спре вакуума лопатките не могат да се върнат в начално положение и турбото продължава да нагнетява. При това положение компа записва грешка и колата се спъва докато не я загасиш и запалиш отново. Начина е или да се разглоби турбото или смяна с друго.
П.С. Пробвай първо да смениш клапанчето, което контролира вакуума. Много често се запушват и не може да раздренира бързо, при което пак се получава този ефект.
П.С. Пробвай първо да смениш клапанчето, което контролира вакуума. Много често се запушват и не може да раздренира бързо, при което пак се получава този ефект.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд