Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
От скоро карам DUKATO 2.5 TDI 95 г. и ми прави впечатление, че подгряването на двигателя се включва при много ниски температури.Вчера при 1 гадус не се подгря и запали доста трудно.Другата дизелова кола,която карам е FORD GALAXY и там е коренно различно.В CHEFIN IVECO където смених ангренажа казаха,че подгряващата свещ работи.
Някакви мнения?
Някакви мнения?
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
възможно е температурният ти датчик да не отчита правилно температурата на двигателя
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
Да не би тази система с подгряванетао да е като на Форд транзит 2,5Д. С една подгрявна свещ в смук. колектор?
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
аз маи не съм срещал с работещо подгряване. при някои свеща подгрява но като завъртиш на стартер факел няма.провери компресията ако е добре палят до -10гр. без факелно подгряване
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
Точно така е с една подгряваща свещ в смукателния колектор е.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
Точно така нарича се Факелна свещ .Както е при Транзита и се включва от -5 надоло . До -5 ако не пали без нея търси проблема в мотора .
regards
regards
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
Прави ми впечатление,че паленето не се влияе от външната температура.И при минус 10,и при 5 градуса трябва да върти 20-30 сек.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
Провери стартера и акумулатора. Много е важно да не върти мудно. И да не би да се отича нафтата?
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
Сложи преди помпата един невъзвратен клапан с нужното ф. Има ги по магазините за поняколко лева.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
тоя възвратен клапан се слага след помпата на излишното гориво към резервоара ... това е правилното му разположение !!!
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
клапана се казва невьзвратен и правилното място е м/у горивния филтьр и гнп,защото ако се монтира преди филтьра пьрвия боклук от резервоара го дефектира(вьтре е много фин ,не се задрьства а блокира в положение отворен),а да се монтира на обратното гориво е пьлен абсурд ,на ИЗХОДА на гнп има контролен клапан отварящ на наляган над 1 бар .колега наи добре е да се ползва компресомера в твоя случаи защото ако отьрва горивото след като го угасиш след час пак ще има мьки
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
Наи добрия вариант е да има клапан и на захранващия и на обратното гориво доста проблеми съм имал точно с излишното гориво.
Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO
колега отави го това обратно гориво там защо ще слагаш клапан ,какьв е смисьла писах ти че има контролен клапан на изхода на гнп. ако тои не работи-не работи гнп.проблемите винаги в захранващата система защото там има засмукване и разреждане ,обратната нафта освен да протече някьде друго не може да прави,освен в случаите когато коректора за сврьхпьлнене не се захранва от там,има такива но това дукато не е от тях.чест проблем при тях е протрит мьркуч от резервоара кьм филтьраaxeon написа:Наи добрия вариант е да има клапан и на захранващия и на обратното гориво доста проблеми съм имал точно с излишното гориво.
Бензина е за измиване на дизелови части.