VP 44- ремонт
Re: VP 44- ремонт
след ирф ? някоя цифричка може би ? лекичко е и така .Аз не сьм от ничии град а сьм от село,за мен поне на полвин
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: VP 44- ремонт
вижте момчета,не си правете шегички,защото хора като мен са сваляли и качвали помпа цели дни за да разберат кой елемент пасва най добре на електрониката на вп44 и не са получили нищо на готово.
щом знаете добре,но не си играйте опасни игрички за финансите си!
щом знаете добре,но не си играйте опасни игрички за финансите си!
Re: VP 44- ремонт
забравих да добавя,че при неправилен монтаж,дефектен транзистор(около 30-40%),неподходяща апаратура,незнание на особенностите на съвременната електроника,можете да понесете солидни загуби(замяна електронен блок и програмиране в размер на около 1200лв)за ваша сметка!
0
0
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: VP 44- ремонт
Когато се заменя един полеви транзистор най важното е да отговарят няколко параметъра..
Коефицент на усилване по напрежение, за разлика от биполярните, който усилват по ток..
Коефицента е много важен за работната точка на транзистора.
Максимален ток протичащ между D S ако тока е по малак от колкото трябва транзистора гори..
Честота на транзистора..
Общо взето това са параметрите....
Коефицент на усилване по напрежение, за разлика от биполярните, който усилват по ток..
Коефицента е много важен за работната точка на транзистора.
Максимален ток протичащ между D S ако тока е по малак от колкото трябва транзистора гори..
Честота на транзистора..
Общо взето това са параметрите....
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: VP 44- ремонт
veli написа:забравих да добавя,че при неправилен монтаж,дефектен транзистор(около 30-40%),неподходяща апаратура,незнание на особенностите на съвременната електроника,можете да понесете солидни загуби(замяна електронен блок и програмиране в размер на около 1200лв)за ваша сметка!
0
Колега за какви загуби говориш, то ако някоя кола с такава помпа ти дойде непалеща,какъв милиш че е риска? човека трябва да си даде парички за помпа така или иначе,тя струва около 800 лв втора ръка ... примерно ти я палиш зимаш на половината и човека си тръгва доволен ... за толко пари толко риска какъв е ?
Re: VP 44- ремонт
програмирането е 400лв,а не 1200(ако се налага) и горе посочения транзистор върши работа , ако механичната част на помпата е изправна.обикновенно буталото на авансатора задира в корпуса и тогава транзистора се товари и не е спасението по мощен след като механиката задържа.в най тежкия случай нов корпус около 550лв и ново буталце около 250лв и май най сигурния начин е нова помпа за около 1700лв ако върнеш старата.
Re: VP 44- ремонт
Транзистора е MTD3055VL или подобен !
Re: VP 44- ремонт
Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: VP 44- ремонт
Здравейте, мога да съм Ви полезен! Обадете се на телефон 0889 356897milennyc написа:Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно
Re: VP 44- ремонт
Не е така колега прави се с един уред(измервателен часовник)Aspar написа:Само на стенд .
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: VP 44- ремонт
колега ,работата е лоша ,един пьт много се мьчиш но стана,отхлупи уравлението на помпата и погледни датчика които чете оборотите на ротора,като предварително установи кога впрьсква на 1 цилиндьр.под датчика има венец с място което е поразлично тоест зоната с импулса.постави я точно под датчика,даи мотора на бележки и я навира в агренажа.при мен стана.дано да ти бьде от полза мисля че ще се ориентираш.а и друго помпата няма шпонка но мисля че имаше шпонков канал трябва да е нагоре.успехmilennyc написа:Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: VP 44- ремонт
По спомен има 2 такива места на ротора ..... това това по различното зъбче да е под него има резон..... То става и с уред за диагностика като въртиш на стартер гледаш ъгъл на впръскване реален и спецефичен ама това е 1000 пъти вадене и вкарване на помпата . Място за шпонка има но и да има шпонка на БМВ няма къде да се зацепи няма място където да влезне. А мисля че впръскването зависи от 4-тата дюза тя все пак е умната . Тя е дюзата която дава импулс за начало на впръскванетоpresko79 написа:колега ,работата е лоша ,един пьт много се мьчиш но стана,отхлупи уравлението на помпата и погледни датчика които чете оборотите на ротора,като предварително установи кога впрьсква на 1 цилиндьр.под датчика има венец с място което е поразлично тоест зоната с импулса.постави я точно под датчика,даи мотора на бележки и я навира в агренажа.при мен стана.дано да ти бьде от полза мисля че ще се ориентираш.а и друго помпата няма шпонка но мисля че имаше шпонков канал трябва да е нагоре.успехmilennyc написа:Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: VP 44- ремонт
когато шпонковия канал е нагоре ,елемента е насочен да работи при 1 цилиндьр.това важи за всички помпи БОШ.от там да се види кои е поблизкия белег на венеца в ГНП и да се постави под датчика.при мен се получи,и аз тогава кого ли не питах .вадфих я поне 5 пьти ами добре че колегата с които работя е човек на идеите.
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: VP 44- ремонт
A kak да разбера кога впръсква на 1-ви цилиндър? Като въртя коляновия вал на ръка и дюзата е извадена вън... иначе винаги ще има нафта над първи цилиндър.....
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559