Коментар за живота, вселената и всичко останало
Коментар за живота, вселената и всичко останало
Нека тук да продължим дискисията си започната от:
http://www.kolegi.info/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
http://www.kolegi.info/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
позволи ми една поправка:mitko написа:Е как така различни ? Общата болка е дюзите . Обща болка са помпите . Новата колагасне от горивна система или софтуер . Значи проблема е все на едно място . От механика новите коли страдат само 10-20% . Другото е от горивни системи и софтуер . А то е ваше производство . Значи къде е проблема ??? Сам си отговори .Iordan.Dotchev написа: Различните марки имат различни проблеми. В момента над 50% от продаваните в Европа коли са дизел. Не съм запознат с конкретния случай, но той не обезценява марката мерцедес, както и не променя факта че Бош е технологичният и пазарен лидер в сегмента.
PS:Аз също карам тая марка ,но не искам да чуя за кабел до помпата . Няма ли чужди коли за правене че да се занимавам с моята ?????
софтуера се прави от производителя на колата. Ние доставяме празни блокове за управление. А дюзите ги коментирахме вече.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Е тогава за какво програмиране на дюзи и помпи ми говориш в KTS??
Как ще стане без да се промени софтуера? Та нали там са записани старите . Щом софтуера не е ваш как може да стане ?
Относно горивото - На всички това им е проблема добре ,защо аз нямам проблеми с моята помпа ? Квото сипя това дъвче . Защо Пежо 405 няма проблем ??? Защо старите коли вървят по 500 000 без проблем ? Или сега си намираме оправдание за лошо свършената работа ? май това е отговорът .
Как ще стане без да се промени софтуера? Та нали там са записани старите . Щом софтуера не е ваш как може да стане ?
Относно горивото - На всички това им е проблема добре ,защо аз нямам проблеми с моята помпа ? Квото сипя това дъвче . Защо Пежо 405 няма проблем ??? Защо старите коли вървят по 500 000 без проблем ? Или сега си намираме оправдание за лошо свършената работа ? май това е отговорът .
Абе човек нали си от сервиза. Системата за която говориш е с ниско налягане, има високи нива на вредни емисии. По-доброто КПД и екологичност, демек горене идва от повишеното налягане и управлението процеса на впръскването. Респективно много по-голямо износване и по-тежки експлоатационни усковия и по-големи изисквания за качество на горивото. Иначе как ще имаш 90 кс от 1,4 дизел. Прогреса си има цена, то и MSDOS беше по-стабилен от Windows, защо да не работим под него тогава?
Разбирам че при работата си се срещаш с проблеми, но автомобилният парк е нараснал неимоверно. Проблемите за които говориш са под 1% като гаранционна квота. Просто ти си сервиз при тебе процента може и да 100, защото колите без проблем не ходят на доктор. Всъщност май тези проблеми хранят много хора, както изтъкна един от колегите.
За кодирането: като се запише кода на съответната дюза за да се компенсира по електронен път впръсканото от нея гориво и да се изравни с другите.
Разбирам че при работата си се срещаш с проблеми, но автомобилният парк е нараснал неимоверно. Проблемите за които говориш са под 1% като гаранционна квота. Просто ти си сервиз при тебе процента може и да 100, защото колите без проблем не ходят на доктор. Всъщност май тези проблеми хранят много хора, както изтъкна един от колегите.
За кодирането: като се запише кода на съответната дюза за да се компенсира по електронен път впръсканото от нея гориво и да се изравни с другите.
Последно промяна от Iordan.Dotchev на Вто Яну 24, 2006 10:23 pm, променено общо 2 пъти.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Ми това ти писах преди доста постове няма как да стане с КТS да се програмират помпи . А и да направите нещо подобно ще стане както с адаптацията на ключовете .Има го като функция но ти трябва кода . А кода го има само фирмения сервиз . Така ,че фаида от тая функция няма . Но писането на дюза не става толкова лесно както ми обясняваш хаиде хоп и готово
А за 1% това няма нито аз как да го повярвам ,нито ти как да го докажеш . Това е смешно число . Дори при мен да е 100% (и при колегите с който комуникирамтука от сервизите на отделните марки) ,ти искаш да кажеш че ако сметнем това да е 1% означава че всеки един живеещ тука трябва да кара нова кола Ха това е грешка и май е в твоите изчисления . Поне аз не съм забелязал тука да има толкова много нови коли .
А за 1% това няма нито аз как да го повярвам ,нито ти как да го докажеш . Това е смешно число . Дори при мен да е 100% (и при колегите с който комуникирамтука от сервизите на отделните марки) ,ти искаш да кажеш че ако сметнем това да е 1% означава че всеки един живеещ тука трябва да кара нова кола Ха това е грешка и май е в твоите изчисления . Поне аз не съм забелязал тука да има толкова много нови коли .
май говорим за различни цифри. Аз говоря за проблеми касаещи гаранцията, тоест дефект в материала или изработката, не за броя на претенциите.
Скоро имах случай с клиент от Македония, когото дадоха на съд за некачествен ремонт. Екпертизата на тяхната петролна рафинерия показа, че само 1% от изваденото от системата гориво е дизел.
Това разбира се няма как да мине като гаранция.
Скоро имах случай с клиент от Македония, когото дадоха на съд за некачествен ремонт. Екпертизата на тяхната петролна рафинерия показа, че само 1% от изваденото от системата гориво е дизел.
Това разбира се няма как да мине като гаранция.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Виж сега да се разберем . Не говорим за команрейл , а за помапа с управление стандартното за Транзит VP . Колкото и да ме убеждаваш ,квито и звезди дз ми сваляш ,това ни е наи -проблемната горивна система . Или започва да трака (предполагам че си ги чул , някъде по сервизите ако си ходил де) ,или сутрин нови коли палят от 3 ти път . И няма да ми говориш за големи износвания тука .......... и т.н. ,защото получавам сервизно съобщение да ги сваляме и да ги даваме в Бош сервиз Софияза ремонт . Защо не са направени в завода още ?????? А трябва ние на 3000км да ги носим на настроика .
Доколкото с команрейлите с делфи нямаме проблеми а Форф има команреил от 2000г на Мондео. И се радвам че така са решили и вярвам че това е последствие от добрата ви помпа на Транзита .
A щом си толова сигурен в произведеното от Бош и лобиташ за него ,ще ми кажеш ли (незнам от кога си там и дали знаеш ) когато продавахте бразилските ремъци Бош за Форд 1.8Д ( с двата ремъка ) и хората ги накъсаха на по 5-10000км поради кофти изработка или калпав материал (което си го признахте и почнахте да продавате после ремъците комплект ане по един ) колко двигателя оправи Бош?? И защо на всички немски коли оригинално вложените са Геитс а не Бош ?
Доколкото с команрейлите с делфи нямаме проблеми а Форф има команреил от 2000г на Мондео. И се радвам че така са решили и вярвам че това е последствие от добрата ви помпа на Транзита .
A щом си толова сигурен в произведеното от Бош и лобиташ за него ,ще ми кажеш ли (незнам от кога си там и дали знаеш ) когато продавахте бразилските ремъци Бош за Форд 1.8Д ( с двата ремъка ) и хората ги накъсаха на по 5-10000км поради кофти изработка или калпав материал (което си го признахте и почнахте да продавате после ремъците комплект ане по един ) колко двигателя оправи Бош?? И защо на всички немски коли оригинално вложените са Геитс а не Бош ?
За Марковите проблеми
Май тук вази простото правило от света на компютрите:
Обикновен компютър - обикновен проблем. Марков компютър - МАРКОВ проблем.
Митак не се ядосвай - отдавна БОШ правят Фсичко масово извън Германия. Най-много там да се "преработва" в мнимално неопбходимия обем за да има табелка че е немско/европейско.
Обикновен компютър - обикновен проблем. Марков компютър - МАРКОВ проблем.
Митак не се ядосвай - отдавна БОШ правят Фсичко масово извън Германия. Най-много там да се "преработва" в мнимално неопбходимия обем за да има табелка че е немско/европейско.
Ами от доста отдавна. Оправихме всички които се рекламираха, като им заплатихме и ремонтите. Струвами се обаче че търсиш под вола теле. Работил съм в индустрията, по специално по разработката на Форд фиеста. Там мога много да кажа, предимно лоши неша и въпреки това личната ми кола е фиеста. Така че преживей го най-накрая. То май и твоята кола е с помпа на Бош или се лъжа?
Може много да се спори кое е първо, кокошката или яйцето.
Като ше се питаме, знаеш ли кой е най-несполучливият европейски дизелов мотор? Мисля че сам се сешаш 1.8D и май само една фирма го е правила.
П.С. Не си пожелавай перфектна кола ше останеш безработен ако има такава.
Може много да се спори кое е първо, кокошката или яйцето.
Като ше се питаме, знаеш ли кой е най-несполучливият европейски дизелов мотор? Мисля че сам се сешаш 1.8D и май само една фирма го е правила.
П.С. Не си пожелавай перфектна кола ше останеш безработен ако има такава.
Последно промяна от Iordan.Dotchev на Чет Фев 23, 2006 10:23 pm, променено общо 1 път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Лека полека стигнахме до там пак .Да на моята кола помпата е БОШ .
Но е от така нареченото от нас : "От старото материал " .А коя друга произведена скоро кола е така ? Па дори и от същата марка . Нали това говорим ,че сега новите ви произведения се изпитват на гърба на копувача . А преди се правиха изпитания ....... и т.н.Сега конкуренцията е жестока и всеки бърза и накрая какво се получава ?
А до колкото за тоя мотор тои се произвежда и сега и се монтира на Conect и няма проблеми ( а дори е с команрейл) .Така ,че ето пак търсиш грешката другаде . Проблемни мотори ,проблемни горива .......
Аз не споря кое е първо . А маи ти неможеш да разбереш .Може да е грубо но ще ти го кажа в прав текст . Признаите си ,че и вашите продукти не носят вече прословутото немско качество (поради изнесени производства),че и вие направихте много гафове иче сегашната горивна система полагана на автомобилите е несъвършенна от гледна точка на бъгове и недоискусурени неща поради бързане за да не се изпусне пазара,от което страда клиента .
По въпроса за работат: Без работа няма да останем ,коли се карат и все повече стават ,но е недопостимо днес да продадеш колата и след 3000км да и правиш ремонти поради който колата е спряла (станала железен труп) ,като за да има сигурност клиента си купува чисто нова , а не втора ръка . И за тов и вие имате принос , а не само производителите на автомобили и набеждавания от всички ни техен софтуер .
Ще се радвам ,ако това за което пишем сега ви накара да се замислите и предприемете някакви мерки (дали за подобряване на качеството си , дали за нови по добри разработки , дали за кампания за по добри горива в такива държави като нашата ....... и много други който може да се направят ) , а не да се фръцкате по форумите че сте номер едно и да заплашвате колеги ползващи нелегален софтуер поради невъзможност да си купят легален от финансова гледнаточка(които очаквате да са ви потенциални клиенти ) и да карате някои като мен да ви пише това което ви компроментира и ви прави антиреклама .
PS:Всичко това е написано не с цел заяждане .Просто изказвам лично мнение. Ако някой се почуства обиден ,извинявам се предварително .Поздрави
Но е от така нареченото от нас : "От старото материал " .А коя друга произведена скоро кола е така ? Па дори и от същата марка . Нали това говорим ,че сега новите ви произведения се изпитват на гърба на копувача . А преди се правиха изпитания ....... и т.н.Сега конкуренцията е жестока и всеки бърза и накрая какво се получава ?
А до колкото за тоя мотор тои се произвежда и сега и се монтира на Conect и няма проблеми ( а дори е с команрейл) .Така ,че ето пак търсиш грешката другаде . Проблемни мотори ,проблемни горива .......
Аз не споря кое е първо . А маи ти неможеш да разбереш .Може да е грубо но ще ти го кажа в прав текст . Признаите си ,че и вашите продукти не носят вече прословутото немско качество (поради изнесени производства),че и вие направихте много гафове иче сегашната горивна система полагана на автомобилите е несъвършенна от гледна точка на бъгове и недоискусурени неща поради бързане за да не се изпусне пазара,от което страда клиента .
По въпроса за работат: Без работа няма да останем ,коли се карат и все повече стават ,но е недопостимо днес да продадеш колата и след 3000км да и правиш ремонти поради който колата е спряла (станала железен труп) ,като за да има сигурност клиента си купува чисто нова , а не втора ръка . И за тов и вие имате принос , а не само производителите на автомобили и набеждавания от всички ни техен софтуер .
Ще се радвам ,ако това за което пишем сега ви накара да се замислите и предприемете някакви мерки (дали за подобряване на качеството си , дали за нови по добри разработки , дали за кампания за по добри горива в такива държави като нашата ....... и много други който може да се направят ) , а не да се фръцкате по форумите че сте номер едно и да заплашвате колеги ползващи нелегален софтуер поради невъзможност да си купят легален от финансова гледнаточка(които очаквате да са ви потенциални клиенти ) и да карате някои като мен да ви пише това което ви компроментира и ви прави антиреклама .
PS:Всичко това е написано не с цел заяждане .Просто изказвам лично мнение. Ако някой се почуства обиден ,извинявам се предварително .Поздрави
Мај само едно стана јасно. Има проблем.
Ако мога да перефразирам един известен грузинец “Има кола, има проблем. Нјама кола, нјама проблем“
Не случајно крастих темата “Коментар за живота, вселената и всичко останало“.
Относно останалото:
Не мислја че ни компрометираш. Всеки има право на мнение. Ако това за което говориш е такав масов и драстичен проблем производителите на автомобили отдавна да са вдигнали вав ваздуха доставчиците и нас в частност. Бади сигурен че има групировки чакаши такав звезден за тјах миг, да ни посочат с праст. Проблема шеше да е публичен. Така че не считам че има проблем при нас. VP на Бош е една сполучлива и доказала се система. Погледни колко VW-та, AUDI TDI (освен тези с помпа дјуза), опели и други има на патја, доказано успешни и желани от хората автомобили. Те са с тази система и нјама оплакванија.
От опита си в производството преди да почна в Бош, мога само да ти кажа, че всеки автопроизводител си порачва агрегатите с определено качество и компановка, според парите които е склонен да отдели. Демек получаваш това за което плашаш.
Марките които мога да сравнја са VW, ALFA и Ford, класирани по този критериј,тај като сам участвал в разработката на порачвани от тјах еднакви типове системи. Нјамам нишо лично, както и јелание да ти правја ако мога да цитирам антиреклама.
Продалжавајки в сашија дух може или да продалжим да теоретизираме, или да се плљеме.
Като чели и двете вазможности са кофти. Така че аз спирам.
Поздрави
Ако мога да перефразирам един известен грузинец “Има кола, има проблем. Нјама кола, нјама проблем“
Не случајно крастих темата “Коментар за живота, вселената и всичко останало“.
Относно останалото:
Не мислја че ни компрометираш. Всеки има право на мнение. Ако това за което говориш е такав масов и драстичен проблем производителите на автомобили отдавна да са вдигнали вав ваздуха доставчиците и нас в частност. Бади сигурен че има групировки чакаши такав звезден за тјах миг, да ни посочат с праст. Проблема шеше да е публичен. Така че не считам че има проблем при нас. VP на Бош е една сполучлива и доказала се система. Погледни колко VW-та, AUDI TDI (освен тези с помпа дјуза), опели и други има на патја, доказано успешни и желани от хората автомобили. Те са с тази система и нјама оплакванија.
От опита си в производството преди да почна в Бош, мога само да ти кажа, че всеки автопроизводител си порачва агрегатите с определено качество и компановка, според парите които е склонен да отдели. Демек получаваш това за което плашаш.
Марките които мога да сравнја са VW, ALFA и Ford, класирани по този критериј,тај като сам участвал в разработката на порачвани от тјах еднакви типове системи. Нјамам нишо лично, както и јелание да ти правја ако мога да цитирам антиреклама.
Продалжавајки в сашија дух може или да продалжим да теоретизираме, или да се плљеме.
Като чели и двете вазможности са кофти. Така че аз спирам.
Поздрави