А каква е разликата в процесите, които протичат в един бензинов атмосферен мотор и в един същия с принудително пълнене ?ivanovbg написа: Айде де Това не са турбо коли
Мерцедес 560 SEC прегрява
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
КТМ is the BEST fuck the rest !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
процесите са "почти " еднакви.Ако не ти се вярва Вземи която и да е кола без турбо,върни аванса с 3-5 градуса и я виж за колко време ще загрее до 80 градуса примерно.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
Този отговор не ме устройваivanovbg написа:процесите са "почти " еднакви.Ако не ти се вярва Вземи която и да е кола без турбо,върни аванса с 3-5 градуса и я виж за колко време ще загрее до 80 градуса примерно.
Експерименти и лабораторни изследвания с тези неща съм правил около 10 години от живота си докато съм защитавал дипломите от образованията си
По скоро очаквах теоретично обяснение защо твоето твърдение е вярно . И после аз да изкажа моето
Поздрави !
КТМ is the BEST fuck the rest !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
... гарнитурите са Victor Reinz ... то за тоя мотор няма опции .... специално съм ги сравнявал (мерил) отворите, понеже на джипа главите са от 500 .... ще изпреваря въпроса за степента на сгъстяване главите на 300 коня 560 и на 500 са абсолютно еднакви , просто 500 е с 9,2:1 , а 560 е с 10:1 ....makaveli70 написа:здр.ти ли сменя гарнетурата на главата? на едно 124 20бензин ми дадоха гърнетура която някои дупки на водата липсваха и си спомням че ги пробивах с дрелката.
... пробвахме да го местим напред назад .... няма разлика .... а и до сега не съм виждал кола да грее на празен ход от грешен аванс .... за въздуха ... както казах 1000% .... най-високата точка са датчиците за Т .... има и още няколко точки .....ivanovbg написа:Или аванса да е малък?Или нямаш циркулация(въздух) в една от двете глави.Едната май се обезвъздушаваше от казанчето за подгряване на чистачките
... мерси за предложението , но на 320 е по-тънък радиатора .... а за ТДС-овия ... първо пробвахме с китайски - МНОГО зле .... сега е оригинален .... май беше BEHR ....Aspar написа:Да не е малък радиатора знам че на тдса е много голям този който сложи оригинален ли е . Имам читав радиатор от S класа 320 цди мога да ти го дам за проба .
... пича е сега ми се обади , че си е купил 3-редов меден радиатор за ГАЗ-ка .... остана още малко място за рязане , ще пробваме и с него ....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
.... това се случва , понеже при няколко градуса под оптималния аванс , ти тряват няколко процента по-голямо натоварване , за да получиш същите обороти .....ivanovbg написа:процесите са "почти " еднакви.Ако не ти се вярва Вземи която и да е кола без турбо,върни аванса с 3-5 градуса и я виж за колко време ще загрее до 80 градуса примерно.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
VOLUMAX той ти отговори теоретично ,а на мен не ми се впуска толкова в полемика.sporttech написа:.... това се случва , понеже при няколко градуса под оптималния аванс , ти тряват няколко процента по-голямо натоварване , за да получиш същите обороти .....ivanovbg написа:процесите са "почти " еднакви.Ако не ти се вярва Вземи която и да е кола без турбо,върни аванса с 3-5 градуса и я виж за колко време ще загрее до 80 градуса примерно.
Относно прегряването:Това че парното изчезва в ниските ме навежда на мисълта че циркулацията е слаба или не минава водата откъдето трябва.Водните помпи нови ли са?Шайбите да не са по големи или посоката на въртене да сте я обърнали с ремъка-правих една 124 някакви араби бяха сложили друг ремък и така го бяха извъртяли че олеле майко.
И друго,на газ анализатора какво показва?Може и от зацепването на веригите ,макар че пишеш че е ок провери пак.На друга кола вместо на ОТ бяха я зацепили на 10- ако бързаш лесно се бърка.Или ако демпфера е превъртял.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
Здравеи колега както пишеш явно е от радиатора. Доколкото си спомням радиатора вътре в тпъбичките има серпентини и наи вероятно са запушени / ппобвал съм преди доста години да ги махна но тогава е още по зле -водата минава прекалено бързо през радиатора и не се охлажда /. Когато съм присаждал радиатори , много е важно фугите около него да бъдат уплътнени /с разни пластмаси/ за да може да хваща цялата струя въздух в движение.
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
има ли вариант да не е сложен правилно пистовия ремък и водната помпа да върти наобратно?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
... проверявах ги тия неща ...ivanovbg написа:....Това че парното изчезва в ниските ме навежда на мисълта че циркулацията е слаба или не минава водата откъдето трябва.Водните помпи нови ли са?Шайбите да не са по големи или посоката на въртене да сте я обърнали с ремъка-правих една 124 някакви араби бяха сложили друг ремък и така го бяха извъртяли че олеле майко.
И друго,на газ анализатора какво показва?Може и от зацепването на веригите ,макар че пишеш че е ок провери пак.На друга кола вместо на ОТ бяха я зацепили на 10- ако бързаш лесно се бърка.Или ако демпфера е превъртял.
... помпите не са нови , но и двете ги сваляхме и ги гледахме и като посока и като състояние ... перките са чугунени и нищо им няма , а вала им е по-дебел от палеца ми ... няма луфтове ... няма кал или варовик
... диаметъра на шайбите е оригиналния ... приблизително 1 към 1 и нещо е предавката ... мислех да правя по-малка шайба , обаче няма как , понеже е като конус и минава на по малко от мм от корпуса на помпата ....
... това с отслабването на парното се случва и на силвия-та и на омега-та ми , и на някои от предишните ми коли , обаче те не са имали подобни проблеми ...
... всъщност силвия-та също загрява през лятото , обаче само ако я задържа дълго време над 220 (>6000 об.) и това е откакто си счупих и двата дифузьора под предната броня ...
... ремъците не може да се объркат ... помпата се върти от два клиновидни и няма опции ...
... въглеводородите са около 300 ppm
... със старата верига разпределителните валове бягаха малко , но с новата са като по учебник
... демпфера го проверявах няколко пъти ... преди да заварим колелото за ЕДИС-а и после още два пъти преди затворя главите ... на ОТ буталото на 1-ви е на ръба на ГМТ ...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
.... и на мен на там ми върви мнението ... сега ако и ГАЗ-ковия не успее да го охлади , вече вдигам ръце ....NASKO12234 написа:Здравеи колега както пишеш явно е от радиатора. Доколкото си спомням радиатора вътре в тпъбичките има серпентини и наи вероятно са запушени / ппобвал съм преди доста години да ги махна но тогава е още по зле -водата минава прекалено бързо през радиатора и не се охлажда /. Когато съм присаждал радиатори , много е важно фугите около него да бъдат уплътнени /с разни пластмаси/ за да може да хваща цялата струя въздух в движение.
.... странното е , че 124-ката е с оригиналния радиатор от пурата и пак грее да го е**
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
Колега дори и да върти обратно помпата , водата няма да завърти на обратно. Може да намали дедита / зависи от лопатките/ но НЯМА ДА ЗАВЪРТИ ВОДАТА НА ОБРАТНО.ifidik написа:има ли вариант да не е сложен правилно пистовия ремък и водната помпа да върти наобратно?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
да ама като се обърне помпата такива са симптомите на голф 3 най често става
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
мякой да е споменал за обратно движение на водата?? .имама предвид слаб топлообмен
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
Колеа sporttech, май се оказа голяма закачка това Последна идея-Вземи един стек оцет и го налей вместо антифриза и долей с вода.Нека работи колата колкото се може повече -докато не почне да го изхвърля ,изгасия да поистине и така няколко пъти. След това промийте системата с вода и опитайте пак да видите дали ще загрява.Дано имате успех.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
И все пак трябва да се провери водната помпа - разстоянието м/у турбината и корпуса. Имал съм случай с дебела гарнитура луфта е голям и дебита пада, един от тези признаци е отслабването на парното на празен ход.