Извадих вакуума от редутора, диф. налягане закова на празен ход на 2.6 бара, играеше от 2.59 до 2.61.
Осцилограмата лови до 2.55бара и не го хваща и затова не го логнах.
Пробвах и с къси маркучи, 14см., по къси и да искам няма как - никакъв ефект.
Проблеми с Tamona Progas - решени
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
- Местоположение: софия
Re: Проблеми с Tamona Progas
само да попитам с риск да изляза лаик,като гледам какво диферентно държиш от порядака на 2 бара и нещо ,следователно налягане на газ е над 2 бара,че те хубавите и скъпи дюзи трудно работят на такива налягания ,а ти ги мъчиш тия ефтинджоси,само да предположа при тово нялягане колко време и трябва на тая дюзичка да затвори-мисля че това се наричаше едно време мъртво време на дюзата ама може и да греша,до колкото знам диферентното не трябва да пада под 1ница а пък къакво пишат братушкитите,то тия форуми са точно за това ,като скучаем да даваме акъл,не що ми се струва че нещо в самия подход към тамоната нещо ц------,нови автомобили каде по мощтни и капризни се правят с тия уредби и то на метан ,въпреки че не знам за какво вие тоя пуст метан, до сега да беше забравил за тоя монтаж ама щом те влече
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
Re: Проблеми с Tamona Progas
Toва е метан, не е ЛПГ.
Не случайно написах, че минималното на което работи редуктора е 1.8 диференциално.
Няма как да го сваля под тази стойност.
Празния ход със сигурност не е проблем на която и да е рейка, за нагоре вече - да, но тука проблема е с празния ход.
п.с. и с налягането съм си играл от 1,8 до 2,4 и пак нищо
п.с.с. като оставим настрани братушките в поне 5 пдф-а на ГИ е описано, че метана работи от 1.6 до 2.2 бара
Не случайно написах, че минималното на което работи редуктора е 1.8 диференциално.
Няма как да го сваля под тази стойност.
Празния ход със сигурност не е проблем на която и да е рейка, за нагоре вече - да, но тука проблема е с празния ход.
п.с. и с налягането съм си играл от 1,8 до 2,4 и пак нищо
п.с.с. като оставим настрани братушките в поне 5 пдф-а на ГИ е описано, че метана работи от 1.6 до 2.2 бара
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Проблеми с Tamona Progas
Шкода Октавия2 (Simos 7.1) - 27 броя, монтирани метанови уредби на таксита. 1600 кубика, 100 и няколко коня, Романо, Рейл 1,5 ома, 2,0мм щуцери на дюзите, Фобос, колекторите дупчени като при теб, 20 сантиметра маркучи - перфектен празен ход и не само...
За отбелязване е, че същата конфигурация, само че на Октавия1 и Голф4 (Simos) се държи изключително гадно при празен ход и прехода от празен към "пълен"... Така че, мисълта ми е - явно проблемът е в колата, а не в уредбата и монтажа и. Пък за аванс процесорите - да подобрява се резпонса и мощността на двигателя, но не и работата на празен ход, както и да го настройваш...
За отбелязване е, че същата конфигурация, само че на Октавия1 и Голф4 (Simos) се държи изключително гадно при празен ход и прехода от празен към "пълен"... Така че, мисълта ми е - явно проблемът е в колата, а не в уредбата и монтажа и. Пък за аванс процесорите - да подобрява се резпонса и мощността на двигателя, но не и работата на празен ход, както и да го настройваш...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Проблеми с Tamona Progas
Да, в последното се убедих лично, въпреки че го оставих с постоянна корекция и на празен ход.
По-скоро залагам на несъвместимост с Тамоната.
На бензин няма проблеми колата, сонда - изрядна, бензинови времена - каталожни, налягане в рейката - каталожно.
Орлов ще се пробва днес да я настрои, да видим дали ще сколаса.
По-скоро залагам на несъвместимост с Тамоната.
На бензин няма проблеми колата, сонда - изрядна, бензинови времена - каталожни, налягане в рейката - каталожно.
Орлов ще се пробва днес да я настрои, да видим дали ще сколаса.
Re: Проблеми с Tamona Progas
Колега пробваи да пуснеш впръскването на ГИ то на фул груп. Ниските обороти се стабилизират но настройката не е толкова прецизна.
Re: Проблеми с Tamona Progas
Току що загубих еди колко си литра бензин, еди колко литра метан ама и 2 часа от времето на Владимир Орлов.
И той се видя в чудо.
@bobigas - ще пробвам, нямам какво да губя.
Така или иначе пробвам всичко до края на седмицата и минавам на LPG.
Орлов ме попита дали има някой с Либра 1.8 и МИнж. и дали има такива проблеми, независимо от марката.
Знам за още един човек с Тамона ТГСтрийм и със същите проблеми.
И той се видя в чудо.
@bobigas - ще пробвам, нямам какво да губя.
Така или иначе пробвам всичко до края на седмицата и минавам на LPG.
Орлов ме попита дали има някой с Либра 1.8 и МИнж. и дали има такива проблеми, независимо от марката.
Знам за още един човек с Тамона ТГСтрийм и със същите проблеми.
Re: Проблеми с Tamona Progas
Колата вече е на LPG и Тамоната работи отлично, няма и спомен от проблемите с метана.