Итересува ме колко на колко мм дюзи и какъв изпарител е пропорачителен за VTEC.
Също така си мисля че инжекторната матрица тип RAIL (тези с пружинките от "химикалка") може и да са бавни в ниските обороти - а след 5000 об. при вкл. VTEC нама да хранят добре.
Колата е HONDA с VTEC тип VTI двигател 1600 cc близо 160 Коня.
VTEC Honda - газова спринцовка.
Re: VTEC Honda - газова спринцовка.
колега, мисля че няма да има проблеми в ниските обороти. доколкото зная vtec и без това е по-пъргав над 4500 об. Газовият инжекцион преизчислява с коефициент времената за отваряне на дюзите спрямо EKU - на авнтомобила. Най-много да се наложи да преизчисли в по-спортен режим.
Предполага се тогава и по-голям разход, но тези коне трябва и да папкат, нали.
Аз работя с редуктори на L.G.P. и нямам проблеми с мощните мотори. Досега сме слагали няколко на турбинирани и са файн.
Пробвай с дюзи от порядъка на 1,8 - 2,0 mm. Ако не е пъргав - разпробий до 2,2
Успех.
Предполага се тогава и по-голям разход, но тези коне трябва и да папкат, нали.
Аз работя с редуктори на L.G.P. и нямам проблеми с мощните мотори. Досега сме слагали няколко на турбинирани и са файн.
Пробвай с дюзи от порядъка на 1,8 - 2,0 mm. Ако не е пъргав - разпробий до 2,2
Успех.
Re: VTEC Honda - газова спринцовка.
Да именно - аз също слагам на bsm сприцовката и с L.G.P. си мисля че ще стане добре.
Колата си е сток толкова коне, меделите VTi са с доста агресивни авансни таблици и VTEC-a им чуква към 5000 оборота. Бях се засил да му взема MATRIX инцектори, но моят опит с тях ми показва че в високите обороти са с много малък duty и не хранят добре, иначи в ниски и средни са превъзходни.
Абе даже си мисля че в VTEC-a ще я обогатя яко на ход колата, дано RAIL сприцовката се справи.
Като я подкарам ще ви посна резулататите.
Благодаря и до скоро.
Колата си е сток толкова коне, меделите VTi са с доста агресивни авансни таблици и VTEC-a им чуква към 5000 оборота. Бях се засил да му взема MATRIX инцектори, но моят опит с тях ми показва че в високите обороти са с много малък duty и не хранят добре, иначи в ниски и средни са превъзходни.
Абе даже си мисля че в VTEC-a ще я обогатя яко на ход колата, дано RAIL сприцовката се справи.
Като я подкарам ще ви посна резулататите.
Благодаря и до скоро.
Re: VTEC Honda - газова спринцовка.
Щом работи с BSM постави настройките нва спорте режим. При турбините с такъв редуктор нямам никакъв пробем при високи обороти - има превъзходна динамика. Мисля, че ще ти се получи.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 4:37 am
- Местоположение: Пловдив
Re: VTEC Honda - газова спринцовка.
Колеги как мислите дали системата на BSM с дюзи RAIL ще работат добре на Мерцедес С200Компресор 163к.с.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 4:37 am
- Местоположение: Пловдив
Re: VTEC Honda - газова спринцовка.
Моторите на Ауди 1.8Т работат прекрасно с системите на BSM но за компресора - неделя ще си проличи.
Re: VTEC Honda - газова спринцовка.
Колата си стана перфекто.
За сега пълни добре на 1.8 мм. И в VTEC-a се справя с около 14,5 AFR.
Ето тука малко снимки:
http://www.ecarc.eu/gallery/thumbnails.php?album=10
За сега пълни добре на 1.8 мм. И в VTEC-a се справя с около 14,5 AFR.
Ето тука малко снимки:
http://www.ecarc.eu/gallery/thumbnails.php?album=10