Ford KA 98г.-клапан на парното

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
fiki4
Мнения: 21
Регистриран на: Нед Апр 15, 2007 7:58 pm

Ford KA 98г.-клапан на парното

Мнение от fiki4 »

Колата духа само студено когато дам на контакт клапана затваря но когато въртя врътката за топло-студено клапана не реагира. потенциометъра работи но платкета зад него незнам но мисля че работи защото като включа климатика и като завъртя на топло, климатика се изключва.мерил съм напрежението във веригата под товар(лампа 21вата) но тоне се изменя (12в)нито светлината на лампата.сигнала към клапана цифров ли трябва да бъде защото нямям осцилоскоп и не мога да преценя дали упавлението на клапана работи.
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
vankopestera
КОЛЕГА
Мнения: 119
Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am

Re: Ford KA 98г.-клапан на парното

Мнение от vankopestera »

сменял съм 2 пъти на Fiesta i Courier (предполагам че и на KA ще е същият). Обикновено почват да затягат механично. Вътре има една мембранка, която се втвърдява и не може да се движи котвичката на електромагнита. Иначе управлението си е включено/изключено. Не е цифрово. В най лошия случай може да е широчинно импулсна модулация, но даже и да е така с цифров мултимер на постоянно напрежение ще видиш интегрираната стойност и трябва да видиш напрежение между 0 и 12 V. другото което е важно - мери съпротивлението на намотката и му закачай същия товар. Може крушката да е по-мощна и може да влиза в защитен режим.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Публикувай отговор