1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Здравейте на всички,
ето една тема - малко да поразискваме по нея.
Предполагам на много колеги им се е случвало при тях да доиде некакъв VW-group автомобил с 1,9 мотор с електронна помпа с HDK и да им каже че колата кат загрее малко почва трудно да пали.
и се започва:елелктронен блок,помпен елемент,стратери,акумулатори,центровка, а в повечето случаи проблема се решава с едно съпротивление на температурния датчик да излъжем компа че колата е студена и проблема се решава.
Пробвал съм с нов електронен капак и с нов елемент- колата пак не пали и си иска съпротивленийцето.
Пробвал съм и с друга помпа - пак си го иска.
А сега казваите къде е дефекта на тези мотори?
ето една тема - малко да поразискваме по нея.
Предполагам на много колеги им се е случвало при тях да доиде некакъв VW-group автомобил с 1,9 мотор с електронна помпа с HDK и да им каже че колата кат загрее малко почва трудно да пали.
и се започва:елелктронен блок,помпен елемент,стратери,акумулатори,центровка, а в повечето случаи проблема се решава с едно съпротивление на температурния датчик да излъжем компа че колата е студена и проблема се решава.
Пробвал съм с нов електронен капак и с нов елемент- колата пак не пали и си иска съпротивленийцето.
Пробвал съм и с друга помпа - пак си го иска.
А сега казваите къде е дефекта на тези мотори?
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
колега и аз им бодвам по едно съпротивление и решавам проблема.Според мен проблема е механичен тук малко износено там малко......и натрупва джакпот до като почне проблема.......
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
колеги ,проблема е износен елемент за високо налягане на гнп,решава се за 10 мин.АВАНС ,тоест охлабвате болтовете които дьржат гнп и завьртане в посока кьм мотора.
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
До сега нито един колега не позна причината за проблема !
Това със съпротивлението за мен е доста груба и селска намеса !
Лично на мен няма да ми бъде въобще приятно ако разбера ,че ми е сложено някво си съпротивление някаде си Най-малкото е ,че говори много лошо за "майстора"
Искам да попитам колегите: Защо като излъжете ECU-то ,че мотора е по студен колата пали ?
Как тогава помпения елемент вече не е износен ? И как помпата вече не е за смяна ?
Това със съпротивлението за мен е доста груба и селска намеса !
Лично на мен няма да ми бъде въобще приятно ако разбера ,че ми е сложено някво си съпротивление някаде си Най-малкото е ,че говори много лошо за "майстора"
Искам да попитам колегите: Защо като излъжете ECU-то ,че мотора е по студен колата пали ?
Как тогава помпения елемент вече не е износен ? И как помпата вече не е за смяна ?
КТМ is the BEST fuck the rest !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
с аванс не става,бая съм се занимавал,въпреки че със съпротивлението аванса се повишава и стига до 6 - 7 градуса.rangel1 написа:колега и аз им бодвам по едно съпротивление и решавам проблема.Според мен проблема е механичен тук малко износено там малко......и натрупва джакпот до като почне проблема.......
Но не е това.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
volumax маи знае отговора на вупроса.
е хаиде де кажи????????????
е хаиде де кажи????????????
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Ще кажа със сигурност ... не се притеснявайте
Искам само преди това да чуя още няколко мнения на колеги ей така защото ми е любопитно.
Със съпротивлението проблема не се решава а просто само се замазва ,защото с оправянето на паленето се осират други работи по управлението на мотора !
Иска ми се да разбера защо според вас със съпротивлението мотора започва да пали ?
И другото което е защо при положение ,че всеки гараж вече разполага с VAG-COM не може да се извърши една качествена диагностика на вече доста стар модел автомобил ???
Искам само преди това да чуя още няколко мнения на колеги ей така защото ми е любопитно.
Със съпротивлението проблема не се решава а просто само се замазва ,защото с оправянето на паленето се осират други работи по управлението на мотора !
Иска ми се да разбера защо според вас със съпротивлението мотора започва да пали ?
И другото което е защо при положение ,че всеки гараж вече разполага с VAG-COM не може да се извърши една качествена диагностика на вече доста стар модел автомобил ???
КТМ is the BEST fuck the rest !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Прблема лесно се рашава VAG-COM. Само да знаеш къде да пипнеш. Променяш някои стойности и всичко си идва на мястото. В сайта на РОС-ТЕХ всичко е описано.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Да така е ,но трябва някой да чете
regards
regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед Яну 08, 2006 9:44 pm
- Местоположение: Русе
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
http://img139.imageshack.us/img139/3291 ... alene1.jpg
разгледайте снимката(таблицата),при различните темперетури,мотора трябва да достигне различни обороти за да има някакво впръскване на гориво,при загрят мотор оборотите който трябва да достигне са най-големи,по-някаква причина тези обороти несе достигат съответно няма гориво,няма и палене,аз лично решавам проблема с използване на софтуер с корегирани стойности,доста хора го решават като прекодират на автомат,понеже там няма тези 'пропуски'' в софтуера и може да забележите че този проблем го имат само с ръчна скоростна кутия.Но съм в очакване на вашите компетентни мнения и размисли отностно проблема как да бъде решен по-градски начин
разгледайте снимката(таблицата),при различните темперетури,мотора трябва да достигне различни обороти за да има някакво впръскване на гориво,при загрят мотор оборотите който трябва да достигне са най-големи,по-някаква причина тези обороти несе достигат съответно няма гориво,няма и палене,аз лично решавам проблема с използване на софтуер с корегирани стойности,доста хора го решават като прекодират на автомат,понеже там няма тези 'пропуски'' в софтуера и може да забележите че този проблем го имат само с ръчна скоростна кутия.Но съм в очакване на вашите компетентни мнения и размисли отностно проблема как да бъде решен по-градски начин
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Ето една нова идея.Благодаря за нея и сега да питам според теб може ли да става от променени стоиности на датчик колянов вал (щот си знаем че кат загреят тез датчици си променят стоиността) ,които компа да чете кат нормални щото има ДВИЖЕНИЕ И ОБОРОТИ но те да не са достатъчни в запаметените стойности.САКСО написа:http://img139.imageshack.us/img139/3291 ... alene1.jpg
разгледайте снимката(таблицата),при различните темперетури,мотора трябва да достигне различни обороти за да има някакво впръскване на гориво,при загрят мотор оборотите който трябва да достигне са най-големи,по-някаква причина тези обороти несе достигат съответно няма гориво,няма и палене,аз лично решавам проблема с използване на софтуер с корегирани стойности,доста хора го решават като прекодират на автомат,понеже там няма тези 'пропуски'' в софтуера и може да забележите че този проблем го имат само с ръчна скоростна кутия.Но съм в очакване на вашите компетентни мнения и размисли отностно проблема как да бъде решен по-градски начин
А и каква може да е възможността да е от проблемен стартер.Имал съм такъв проблем само че с рено- докат върти стартера датчик колянов вал дава стойности от 60 до 6000 оборота и съответно не пали??
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Това е вярно, по-рано прекодирах с Ваг-Кома на "автомат"... сега поправям в таблицата за стартово впръскване.
Проблема го има и в доста по-нови автомобили на ВАГ групата, което е готино - ще кажеш, че в завода специално са помислили за бъдещи "ремонти"
Проблема го има и в доста по-нови автомобили на ВАГ групата, което е готино - ще кажеш, че в завода специално са помислили за бъдещи "ремонти"
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Най-сетне проблема се разнищи
Просто някой е трябвало да погледне каква е цикловата порция гориво в момент на въртене на стартер,преди да запали поялника и да сложи съпротивлението
В накои от случаите на прекодирване на ECU-то на автоматик има странични ефекти ,защото се подменят и други таблици освен тази за впръскването по време на стартиране .
Най - правилно е след като се убедим ,че акумулатор , стартер и кабели между тях са изправни
и въпреки това пак има проблем да се коригира въпросната таблица и да продължаваме да си се бараме по .... главите
Просто някой е трябвало да погледне каква е цикловата порция гориво в момент на въртене на стартер,преди да запали поялника и да сложи съпротивлението
В накои от случаите на прекодирване на ECU-то на автоматик има странични ефекти ,защото се подменят и други таблици освен тази за впръскването по време на стартиране .
Най - правилно е след като се убедим ,че акумулатор , стартер и кабели между тях са изправни
и въпреки това пак има проблем да се коригира въпросната таблица и да продължаваме да си се бараме по .... главите
КТМ is the BEST fuck the rest !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед Яну 08, 2006 9:44 pm
- Местоположение: Русе
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
[quote="VOLUMAX"]Най-сетне проблема се разнищи
Просто някой е трябвало да погледне каква е цикловата порция гориво в момент на въртене на стартер,преди да запали поялника и да сложи съпротивлението
В накои от случаите на прекодирване на ECU-то на автоматик има странични ефекти ,защото се подменят и други таблици освен тази за впръскването по време на стартиране .
Най - правилно е след като се убедим ,че акумулатор , стартер и кабели между тях са изправни
и въпреки това пак има проблем да се коригира въпросната таблица и да продължаваме да си се бараме по .... главите [/quote]абсолютно вярно и в този пост се крият отговорите на предните потребители,стартер,акумулатор и чак тогава това решение....
Просто някой е трябвало да погледне каква е цикловата порция гориво в момент на въртене на стартер,преди да запали поялника и да сложи съпротивлението
В накои от случаите на прекодирване на ECU-то на автоматик има странични ефекти ,защото се подменят и други таблици освен тази за впръскването по време на стартиране .
Най - правилно е след като се убедим ,че акумулатор , стартер и кабели между тях са изправни
и въпреки това пак има проблем да се коригира въпросната таблица и да продължаваме да си се бараме по .... главите [/quote]абсолютно вярно и в този пост се крият отговорите на предните потребители,стартер,акумулатор и чак тогава това решение....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Искам само да добавя и това ,че методите за корекция на въпросната таблица са два !
Първия е посредством ВАГ - КОМ
Втория е посредством модификация на софта на ЕКУ-то
При първия метод можем само да въведем корекции на стойностите които си имат лимит (толеранс ) и са ограничени и понякога не се постига 100% решаване на проблема !
Докато при втория метод можем да направим тотална промяна и резултата е гарантиран !
Успех
Първия е посредством ВАГ - КОМ
Втория е посредством модификация на софта на ЕКУ-то
При първия метод можем само да въведем корекции на стойностите които си имат лимит (толеранс ) и са ограничени и понякога не се постига 100% решаване на проблема !
Докато при втория метод можем да направим тотална промяна и резултата е гарантиран !
Успех
КТМ is the BEST fuck the rest !