1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Мнения: 60
Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
Местоположение: Varna

1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от YuliGeorgiev »

Здравейте на всички,
ето една тема - малко да поразискваме по нея.
Предполагам на много колеги им се е случвало при тях да доиде некакъв VW-group автомобил с 1,9 мотор с електронна помпа с HDK и да им каже че колата кат загрее малко почва трудно да пали.
и се започва:елелктронен блок,помпен елемент,стратери,акумулатори,центровка, а в повечето случаи проблема се решава с едно съпротивление на температурния датчик да излъжем компа че колата е студена и проблема се решава.
Пробвал съм с нов електронен капак и с нов елемент- колата пак не пали и си иска съпротивленийцето.
Пробвал съм и с друга помпа - пак си го иска.
А сега казваите къде е дефекта на тези мотори?
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от rangel1 »

колега и аз им бодвам по едно съпротивление и решавам проблема.Според мен проблема е механичен тук малко износено там малко......и натрупва джакпот до като почне проблема.......
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от presko79 »

колеги ,проблема е износен елемент за високо налягане на гнп,решава се за 10 мин.АВАНС ,тоест охлабвате болтовете които дьржат гнп и завьртане в посока кьм мотора.
Бензина е за измиване на дизелови части.
VOLUMAX
КОЛЕГА
Мнения: 222
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
Местоположение: РУСЕ
Обратна връзка:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от VOLUMAX »

До сега нито един колега не позна причината за проблема !
Това със съпротивлението за мен е доста груба и селска намеса !
Лично на мен няма да ми бъде въобще приятно ако разбера ,че ми е сложено някво си съпротивление някаде си :? Най-малкото е ,че говори много лошо за "майстора"
Искам да попитам колегите: Защо като излъжете ECU-то ,че мотора е по студен колата пали ?
Как тогава помпения елемент вече не е износен ? И как помпата вече не е за смяна ?
КТМ is the BEST fuck the rest !
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Мнения: 60
Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
Местоположение: Varna

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от YuliGeorgiev »

rangel1 написа:колега и аз им бодвам по едно съпротивление и решавам проблема.Според мен проблема е механичен тук малко износено там малко......и натрупва джакпот до като почне проблема.......
с аванс не става,бая съм се занимавал,въпреки че със съпротивлението аванса се повишава и стига до 6 - 7 градуса.
Но не е това.
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Мнения: 60
Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
Местоположение: Varna

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от YuliGeorgiev »

volumax маи знае отговора на вупроса. :D
е хаиде де кажи????????????
VOLUMAX
КОЛЕГА
Мнения: 222
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
Местоположение: РУСЕ
Обратна връзка:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от VOLUMAX »

Ще кажа със сигурност ... не се притеснявайте :D
Искам само преди това да чуя още няколко мнения на колеги ей така защото ми е любопитно.
Със съпротивлението проблема не се решава а просто само се замазва ,защото с оправянето на паленето се осират други работи по управлението на мотора !
Иска ми се да разбера защо според вас със съпротивлението мотора започва да пали ?
И другото което е защо при положение ,че всеки гараж вече разполага с VAG-COM не може да се извърши една качествена диагностика на вече доста стар модел автомобил ??? :?
КТМ is the BEST fuck the rest !
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от Todio »

Прблема лесно се рашава VAG-COM. Само да знаеш къде да пипнеш. Променяш някои стойности и всичко си идва на мястото. В сайта на РОС-ТЕХ всичко е описано.
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от mitko »

Да така е ,но трябва някой да чете :D

regards
САКСО
КОЛЕГА
Мнения: 104
Регистриран на: Нед Яну 08, 2006 9:44 pm
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от САКСО »

http://img139.imageshack.us/img139/3291 ... alene1.jpg
разгледайте снимката(таблицата),при различните темперетури,мотора трябва да достигне различни обороти за да има някакво впръскване на гориво,при загрят мотор оборотите който трябва да достигне са най-големи,по-някаква причина тези обороти несе достигат съответно няма гориво,няма и палене,аз лично решавам проблема с използване на софтуер с корегирани стойности,доста хора го решават като прекодират на автомат,понеже там няма тези 'пропуски'' в софтуера и може да забележите че този проблем го имат само с ръчна скоростна кутия.Но съм в очакване на вашите компетентни мнения и размисли отностно проблема как да бъде решен по-градски начин :)
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Мнения: 60
Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
Местоположение: Varna

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от YuliGeorgiev »

САКСО написа:http://img139.imageshack.us/img139/3291 ... alene1.jpg
разгледайте снимката(таблицата),при различните темперетури,мотора трябва да достигне различни обороти за да има някакво впръскване на гориво,при загрят мотор оборотите който трябва да достигне са най-големи,по-някаква причина тези обороти несе достигат съответно няма гориво,няма и палене,аз лично решавам проблема с използване на софтуер с корегирани стойности,доста хора го решават като прекодират на автомат,понеже там няма тези 'пропуски'' в софтуера и може да забележите че този проблем го имат само с ръчна скоростна кутия.Но съм в очакване на вашите компетентни мнения и размисли отностно проблема как да бъде решен по-градски начин :)
Ето една нова идея.Благодаря за нея и сега да питам според теб може ли да става от променени стоиности на датчик колянов вал (щот си знаем че кат загреят тез датчици си променят стоиността) ,които компа да чете кат нормални щото има ДВИЖЕНИЕ И ОБОРОТИ но те да не са достатъчни в запаметените стойности.
А и каква може да е възможността да е от проблемен стартер.Имал съм такъв проблем само че с рено- докат върти стартера датчик колянов вал дава стойности от 60 до 6000 оборота и съответно не пали??
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от bobolin4o »

Това е вярно, по-рано прекодирах с Ваг-Кома на "автомат"... сега поправям в таблицата за стартово впръскване.
Проблема го има и в доста по-нови автомобили на ВАГ групата, което е готино - ще кажеш, че в завода специално са помислили за бъдещи "ремонти" :wink:
TuningMaster Изображение
0887 704 900
VOLUMAX
КОЛЕГА
Мнения: 222
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
Местоположение: РУСЕ
Обратна връзка:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от VOLUMAX »

Най-сетне проблема се разнищи :D
Просто някой е трябвало да погледне каква е цикловата порция гориво в момент на въртене на стартер,преди да запали поялника и да сложи съпротивлението :D
В накои от случаите на прекодирване на ECU-то на автоматик има странични ефекти ,защото се подменят и други таблици освен тази за впръскването по време на стартиране .
Най - правилно е след като се убедим ,че акумулатор , стартер и кабели между тях са изправни
и въпреки това пак има проблем да се коригира въпросната таблица и да продължаваме да си се бараме по .... главите :)
КТМ is the BEST fuck the rest !
САКСО
КОЛЕГА
Мнения: 104
Регистриран на: Нед Яну 08, 2006 9:44 pm
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от САКСО »

[quote="VOLUMAX"]Най-сетне проблема се разнищи :D
Просто някой е трябвало да погледне каква е цикловата порция гориво в момент на въртене на стартер,преди да запали поялника и да сложи съпротивлението :D
В накои от случаите на прекодирване на ECU-то на автоматик има странични ефекти ,защото се подменят и други таблици освен тази за впръскването по време на стартиране .
Най - правилно е след като се убедим ,че акумулатор , стартер и кабели между тях са изправни
и въпреки това пак има проблем да се коригира въпросната таблица и да продължаваме да си се бараме по .... главите :)[/quote]абсолютно вярно :idea: и в този пост се крият отговорите на предните потребители,стартер,акумулатор и чак тогава това решение....
VOLUMAX
КОЛЕГА
Мнения: 222
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
Местоположение: РУСЕ
Обратна връзка:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Мнение от VOLUMAX »

Искам само да добавя и това ,че методите за корекция на въпросната таблица са два !
Първия е посредством ВАГ - КОМ
Втория е посредством модификация на софта на ЕКУ-то
При първия метод можем само да въведем корекции на стойностите които си имат лимит (толеранс ) и са ограничени и понякога не се постига 100% решаване на проблема !
Докато при втория метод можем да направим тотална промяна и резултата е гарантиран !

Успех 8)
КТМ is the BEST fuck the rest !
Заключено