Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Здравейте,
имам следната грижа с BMW E36 1.8ti 98y.
Проблема се изразява в няколко точки.
-прекалено голям разход - около 20л/100км.
-колата има мощност в ниските оборота ( до 2000), след което при високи обороти няма тяга.
-проблем при диагностиката - свързва се с КТС, но дава малко по-различни данни. Колата запалена на тихи обороти държи около 800, но диагностиката дава около 1700 оборота.
Пак при диагнстиката не казва на колко волта е в момента зареждането, визирам актуални стойности на КТС. Дава 0.0в
Отново при актуални стойности показва температура на охлаждаща течност и то непостоянна , тоест постоянно варира от -4 до +150 градуса.
Колата е ходила на елкон и там са проверили газовете от ауспуха. Отчетени на стойности на прекалено богата смес.
Въпроса ми е следния:
Възможно ли двигателния компютър до толкова да е повреден, че колата да пали и да се движи, но в същото реме и да не работи адекватно?
Ако някой е имал подобен случай би било чудесно да сподели опит.
Благодаря.
имам следната грижа с BMW E36 1.8ti 98y.
Проблема се изразява в няколко точки.
-прекалено голям разход - около 20л/100км.
-колата има мощност в ниските оборота ( до 2000), след което при високи обороти няма тяга.
-проблем при диагностиката - свързва се с КТС, но дава малко по-различни данни. Колата запалена на тихи обороти държи около 800, но диагностиката дава около 1700 оборота.
Пак при диагнстиката не казва на колко волта е в момента зареждането, визирам актуални стойности на КТС. Дава 0.0в
Отново при актуални стойности показва температура на охлаждаща течност и то непостоянна , тоест постоянно варира от -4 до +150 градуса.
Колата е ходила на елкон и там са проверили газовете от ауспуха. Отчетени на стойности на прекалено богата смес.
Въпроса ми е следния:
Възможно ли двигателния компютър до толкова да е повреден, че колата да пали и да се движи, но в същото реме и да не работи адекватно?
Ако някой е имал подобен случай би било чудесно да сподели опит.
Благодаря.
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Здавейте , при е36 много често ецуто се наводнява и започват аномалий кото тези отвори ецуто и го разгледай за корозий . Успех
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Благодаря за отговора.
Все пак е насока, преди да съм я умъртвил тотално
Ще проверя и ще пиша за резултат/
Поздрави.
Все пак е насока, преди да съм я умъртвил тотално
Ще проверя и ще пиша за резултат/
Поздрави.
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Като е студена, лесно ли пали?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Странното е, че винги пали нормално.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Днес пак се заиграх с автомобила.
Няма никакъв окис или нещо, което да напомня за проблем с компа.
За всеки случай презапоих буксата на компа, въпреки, че според мен беше излишно.
Все пак платката е поне двуслойна и е много малък шанса да се получи пукната спойка.
Състоянието е все същото. Автомобила пали, върви, но на живи данни дава ненормални стойности.
Няма никакъв окис или нещо, което да напомня за проблем с компа.
За всеки случай презапоих буксата на компа, въпреки, че според мен беше излишно.
Все пак платката е поне двуслойна и е много малък шанса да се получи пукната спойка.
Състоянието е все същото. Автомобила пали, върви, но на живи данни дава ненормални стойности.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Възможно е естествено, намери друг и се убеди сам.Въпроса ми е следния:
Възможно ли двигателния компютър до толкова да е повреден, че колата да пали и да се движи, но в същото реме и да не работи адекватно?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Или пък намери някакъв друг диагностичен уред.Успех!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Добро утро.
Благодаря на отзовалите се.
Вчера пак се пробвах, презапоих целия комп с горещ въздух.
Положението все още е същото. За съжаление в рамките на една седмица не успяхме да намерим друг компютър за да направим поне проба. Интересното е, че в актуалните стойности когато колата е запалена на обороти и двигатела е на близо 800 оборота на ктс-а дава 1600, но при незапален двигател дава 7700+ оборота
Напрежението при запален е 0.0в а при незапален 0.1в.
Действително последно се усъмних да не би ктс-а просто да няма база данни за този двигател.
Винаги дава 2 грешки и ги изписва като "неразпозната неизправност"
Вчера момчето си взе колата.
Благодаря на отзовалите се.
Вчера пак се пробвах, презапоих целия комп с горещ въздух.
Положението все още е същото. За съжаление в рамките на една седмица не успяхме да намерим друг компютър за да направим поне проба. Интересното е, че в актуалните стойности когато колата е запалена на обороти и двигатела е на близо 800 оборота на ктс-а дава 1600, но при незапален двигател дава 7700+ оборота
Напрежението при запален е 0.0в а при незапален 0.1в.
Действително последно се усъмних да не би ктс-а просто да няма база данни за този двигател.
Винаги дава 2 грешки и ги изписва като "неразпозната неизправност"
Вчера момчето си взе колата.
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Колега yasser какво стана с бавареца, или клиентът не се върна повече?
Питам ,защото Вчера един колега ми докара такова баварче със същото заболяване , оплаква се че му гори 20 на сто!
-
Питам ,защото Вчера един колега ми докара такова баварче със същото заболяване , оплаква се че му гори 20 на сто!
-
Последно промяна от rockton на Нед Ное 22, 2009 8:23 am, променено общо 1 път.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
И при нас дойде едно такова БМВ, оказа се запушен махкуч на излишното гориво..
Това беше ебахти повредата.
Това беше ебахти повредата.
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
-Снощи нямах много време за писане , но сега подробности!
-Колата е на колега от съседен сервиз за гуми, приятелче!
Казва ми че е започнала да гори зверски(20 на сто)..според него - след като са и сменили маслата и филтрите???
Проверих я набързо защото той собственикът и нямаше време а и не можеше да ми я остави за по дълго, Но в понеделник пак ще ми я докара да я боря!
В ECUто записва грешка -/ разпознато детонационно горене в цилиндрите - извън диапазона/..... изтривам грешката! При палене и на тихи обороти на място не я записва отново! НО ако я изфорсирам на място над 3000 оборота , грешката се появява веднага!
Проверих изходящи газове, с газ анализатора???-интересно- всичко е в нормите , съвсем леко е завишено CO а също и HC ламбда коефициента идеален 1.020
Закачих я и на мотортестера- запалването перфектно няма забележки кабели бобини свещи.........преди три месеца са сменяни кабели и свещи,..свалих свещи да ги огледам,...-идеално горене керемида..-всичките!?!
Колата няма газ, пали на момента без значение топла студена, двигателя работи перфектно тихо няма вибрации и сътресения не прекъсва в различните режими, собственика казва че и на ход е така набира добре и върви нормално има тяга!?
-Казах му да налее бензин от друга бензинджийница и в понеделник да ми я кара пак, ая през това време да наблюдава !
Той по принцип е спокоен шофьор не я гони и кара доста спокойно и внимателно, откъде идва този велик разход на гориво????..- си нямам на идея??
-Колата е на колега от съседен сервиз за гуми, приятелче!
Казва ми че е започнала да гори зверски(20 на сто)..според него - след като са и сменили маслата и филтрите???
Проверих я набързо защото той собственикът и нямаше време а и не можеше да ми я остави за по дълго, Но в понеделник пак ще ми я докара да я боря!
В ECUто записва грешка -/ разпознато детонационно горене в цилиндрите - извън диапазона/..... изтривам грешката! При палене и на тихи обороти на място не я записва отново! НО ако я изфорсирам на място над 3000 оборота , грешката се появява веднага!
Проверих изходящи газове, с газ анализатора???-интересно- всичко е в нормите , съвсем леко е завишено CO а също и HC ламбда коефициента идеален 1.020
Закачих я и на мотортестера- запалването перфектно няма забележки кабели бобини свещи.........преди три месеца са сменяни кабели и свещи,..свалих свещи да ги огледам,...-идеално горене керемида..-всичките!?!
Колата няма газ, пали на момента без значение топла студена, двигателя работи перфектно тихо няма вибрации и сътресения не прекъсва в различните режими, собственика казва че и на ход е така набира добре и върви нормално има тяга!?
-Казах му да налее бензин от друга бензинджийница и в понеделник да ми я кара пак, ая през това време да наблюдава !
Той по принцип е спокоен шофьор не я гони и кара доста спокойно и внимателно, откъде идва този велик разход на гориво????..- си нямам на идея??
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
rockton написа:Колега yasser какво стана с бавареца, или клиентът не се върна повече?
Питам ,защото Вчера един колега ми докара такова баварче със същото заболяване , оплаква се че му гори 20 на сто!
-
Не, клиента дойде, добър приятел ми е.
Ходи на друго място, понеже аз не можех да се справя с проблема му, а имах огромното желание.
Казали са му, че колата има само един проблем и той е свързан с ламбда сондата.
Поръча някаква , но броени дни след това замина и не го знам след колко месеца ще се върне.
Иначе само за сондата са казали, ниакакви други проблеми по двигатела.
Сондта давала показания за много бедна смес и за това се получавало изкуствено обогатяване на горивната смес от където произлиза големия разход на гориво.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Сондата може да дава много бедна смес още поради няколко причини..
Ниско горивно налягане, не добре работещи инжектори или изпускаща гарнитура на изпускателният колектор, и оттам ламбда съодношението спада...
Много лесно ги тествам сондите, както колата работи 2000 оборота, и е загряла до нормална температура, впръсквам със спринцовка бензин за да се получи преобогатена смес, и гледам ламбда показанията дали ще мръднат..
Попринцип ламбдите овяхват само до едно ниво на сигнала някакъв праг и не могат да го преодолеят, най често 05-06 волта, и тогава почва да се усеща липсата на коректни стойности..
Ниско горивно налягане, не добре работещи инжектори или изпускаща гарнитура на изпускателният колектор, и оттам ламбда съодношението спада...
Много лесно ги тествам сондите, както колата работи 2000 оборота, и е загряла до нормална температура, впръсквам със спринцовка бензин за да се получи преобогатена смес, и гледам ламбда показанията дали ще мръднат..
Попринцип ламбдите овяхват само до едно ниво на сигнала някакъв праг и не могат да го преодолеят, най често 05-06 волта, и тогава почва да се усеща липсата на коректни стойности..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Проблем с БМВ Е36 компакт 1.8ти
Благодаря на всички, колата все още не са ми я докарали , като дойде и почна да я "боря" , ще пиша резултати!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459