BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Здравейте колеги , бмв-то е 98год. няма искра на свещите?? Компютъра на двигателя е сименс, преди 1 мес. беше стопило бобината на 4-ти цилиндър и опукало единия транзистор които я управлява- вътре в компа, взех транзистор от друг такув комп. и го смених- опраи се ! Не щеш ли... вчера ми звани собственника - Ей брат, не ще да пали ???!!! Отиам аз,.... искра на свеща-НЕ ?! От там: релета на компа-здрави бушони-здрави, маса на компа -ДА, контактен ключ -работи !? Добреееее ...викам колегата с " ВЕЛИКИЯ БОШ КТС200" - закачаме..... гречка датчик на разпределителен вал ! ха ..добреее...трием грешката и вартим на стартер ...гледаме...не се появява пак като грешка??? пак вартим на стартер...грешки-0 !! а-а-а ??? живи данни- сичко сигнализира ?? Ам сеа ?? намирам една аларма под жабката, гледам нема блокировка а и е с изолирбанд китаиска слагана после- не ще да е от нея...захранване има на компа ...сигнали от датчиците да ..... ???? бенз. помпа работи , но искра на свеща -НЕ ??? НЯкой ако има идеи да каже , аз ще експериментирам , благодаря .....да не е копа само......а ??
Последно промяна от dexter на Съб Ное 14, 2009 11:09 pm, променено общо 3 пъти.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Искра към свеща не, ама замерили и комутацията към бобината, да не е опукала самата бобината..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
а , колега тука бобините са 6 все на някой цилиндър щеше да му е здрава бобината и да запали тоз мисирен кош !
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Я виж има ли импулс от датчика на коляновия вал,че тои като не работи коректно горят така комутаторите.
Успех
Успех
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
добре де на йиви данни нема ли да покаже че не се варти мАторЯ , бе ??- ако не работи датчика ??
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
мойе и да си прав, колега Wenelek ??? ...баь маа и затуи да е опукал транзистора миналия път ??? ...ама що не го е запечатало като грешка ??...ама не , транзистора беше опукал щото бобината се беше стопила, и дала на късо ! друго ше е ??
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
С транзистора да не е опукало и друго по платката...
Замери с осцилоскоп дали на базите "ако са биполярни" или на гейта дали има импулси при завъртането на стартер..
Замери с осцилоскоп дали на базите "ако са биполярни" или на гейта дали има импулси при завъртането на стартер..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Да кажа само... не с ктс 520 ами с ктс 200
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
даааа...да да , ама неам осцилоскоп...ьммм , нали съм маистор , сеа треба да търсим и таквоз чудо ! то като смениь транзистора варвя колата цял месец-1000 км ги има да знаш !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
А имаш ли снимка вътре на компютъра..
Замери и датчика за положението, че тоя комп е с два датчика, единият е за обороти, другият следи положението на коляновият вал..
Това е датчик работещ на принципа на хол, така му са крайщата 1-Захранване 12 волта, 2-Изход импулс, 3-Маса.
Замери и датчика за положението, че тоя комп е с два датчика, единият е за обороти, другият следи положението на коляновият вал..
Това е датчик работещ на принципа на хол, така му са крайщата 1-Захранване 12 волта, 2-Изход импулс, 3-Маса.
Последно промяна от traqnsavov на Съб Ное 14, 2009 11:15 pm, променено общо 1 път.
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
УТРЕ- ше търся осцилоскопа от еди колега ! и после ...ще докладвам ! благодаря , МНОО СТЕ ОТЗИВЧИВИ ! ЕЙ така се излиза от кризата ! Китаиците И руснаците затва са напред с материала !!!
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
добре де , ??? единия датчик е за оборотите- сигурно тои дава инфо на компа 4е матория се варти тъи ама... другия дава инфо на компа кога да пусне искра бобината -ЦЪК-ЦЪК , аз като чета на живи данни що показва че се варти тоз маторрр ??? другия датчик -тоз за положението не мое да се хване на " живи данни " ли ???, или аз съм ноо прост маа ??
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Погледна ли добре бушоните, които са отпред под филтъра до компютъра?
Имал съм такъв случай.
Заради един бушон даваше около 7-8 грешки свързани с датчици по двигатела.
Казваше, че всичките са или прекъснати или всързани към маса. Естественно пак нямаше искра.
Имал съм такъв случай.
Заради един бушон даваше около 7-8 грешки свързани с датчици по двигатела.
Казваше, че всичките са или прекъснати или всързани към маса. Естественно пак нямаше искра.
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
не са бушоните, тях първо ги проверих с товар-крушка20 вата- държат! остана да направя тва което каза колегата Traqnsavov- CKP, CMP senzor само да намеря осцилоскоп ! Обаче като разглабях миналия път видях едно съпротивление вързано кум обшият краи на бобините и към маса....... а общият краи е + от компа иде ?? .буфер неккъв??- ignition signal resistor . връзката там нешо ме усъмни... за кво е тоз ресистор ???утре ще видим !
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
колеги, проблема е решен- CMP senzor ! Значи на диагностиката го бяхме изтрили и при въртене на стартер при повреден сензор не го изписваше като грешка , ??? - може би когато моторът работи тогава го хваща ??? както и да е - проверих с осцилоскоп и замених с друг ! Благодаря за съдействието !