Всичко започна, когато видях някой снимки
И понеже, за болестта offroad няма лек!
Веднага беше поръчан 2,5" lift kit
Бях озадачен от цената, до България дойде за 350лв. (Американските коли били скъпи за поддръжка а?)
Намерих си и упътвания за монтажа:
http://www.offroad-monsters.com/ftp/vla ... P10527.pdf
http://www.offroad-monsters.com/ftp/vla ... P10537.pdf
http://www.offroad-monsters.com/ftp/vla ... CTIONS.pdf
Започна се от тук, така изглеждаше колата преди лифта:
А така след монтирането на кита:
Ето и как се случи това:
Измерваме състоянието на ходовата част преди лифта:
http://www.offroad-monsters.com/ftp/vla ... i_lift.JPG
Чудене как да прецакаме колата на шефа
Оригиналното окачване отзад:
Измерваме колко е разстоянието до калника оригинално отзад:
Докато се усетя, вече подложките отзад бяха сложени:
Оригиналното окачване отпред:
Ето и размерите преди лифта отпред:
Сглобен макферсона с подложките:
Макферсонът монтиран на място и всичко закачено:
Гадните тампони на стабилизиращата щанга, дето се разбиха да 7000км.
Ето и новите тампони за стабилизиращата щанга, вече усилени:
Да премерим какво сме сътворили отпред:
Хайде и отзад:
Хайде сега на реглаж:
http://www.offroad-monsters.com/ftp/vla ... d_lift.JPG
Сходимостта затворена с по един градус на колело, или общо два градуса затворена сходимост след лифта!
Ееее това е моята джипка!
Ето и една снимка за феновете на марката:
Jeep see you...