Здравейте, колеги. Първо искам да благодаря на всички, които изказаха своето мнение за АДИАта и против нея
Значи, спрях се на нея и искам да споделя вече натрупаните първи впечатления.
Най-важният плюс за мен е поддръжката, която оказват момчетата от Пловдив. Мога да потвърдя думите на колегите, които ги похвалиха вече за добрата поддръжка по всяко време. Досега ми се наложи да им се обаждам няколко пъти и винаги намирам отговор на въпросите, като ако има някакъв проблем го отстраняваме по възможно най-бързия начин. Хубавото според мен в случая е, че създателите на АДИА са много наясно какво става в нея и могат да отреагират адекватно на появили се проблеми. Мисля, че това е по-добрият вариант пред търговеца в емвеко, гарагент или бош, който гледа по друг начин на нещата..
Относно самата диагностична среда: безспорно mitko направи много сполучливо сравнение за универсалните апаратури и всесезонните гуми..
И все пак, покриват се масовите автомобили като силно са представени VAS групата, MB, Рено, Пежо и Ситроен, Опел като повечето системи могат да изкарват актуални стойности. Лично мисля, че Форд се поддържа по-слабо от необходимото, като за повечето модели има възможност за изкарване само на мигащ код. Има и други марки, но върху тях засега нямам наблюдения..
Харесва ми възможността всички параметри да се представят под формата на графики. Така откриването на "мързелива" ламбда сонда например значително се улеснява.
Имах възможност да работя и със старата Виза. Като системи АДИАта има доста по-голям избор. В определени случаи двете се допълват като едната поддържа едни, а другата - други.
Няма задължителен абонамент за ползване на АДИА, може по желание да се плаща по всяко време и в него влиза всичко разработено до момента. Така всеки сам си решава кога да си обновява апаратурата.
Нещо, което според мен не е за пренебрегване е ,че АДИАта е изцяло на български, така клиентът може постоянно да е в течение какво става и да прочете сам повредата.Тук има и психологически момент
Като цяло на фона на нещата, мога да кажа, че АДИА би била добро решение за всеки сервиз работещ с множество производители, а не с конкретна марка. Относно излаганите примери за дефектиране на помпа при CommonRail и налагането на препрограмиране на блока за управление, е в такъв случай ще трябва да се ходи в представителството на съотвертния производител.. Но все пак това е за автомобилите от най-ново поколение, да не забравяме колко таратайки от Европа ще се търкалят още доста време по пътищата ни..