VP44 и пак Опел Астра 2.0

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от milennyc »

Пак тази прословута помпа.... проблема е следния. Сменен транзистор и като сложим КАН шината на помпата гори предпазителя за помпата (20А) в двигателната част. Самнявам се за клапана за количесвтвото да е окъсил, ама интересното е че не гори транзистора, а бушона. Като го гледам на КТС-а директно помпата няма грешка по ел. блока, и се включва перката за охлаждане на радиатора? Като четеш помпата има 12V за да я четеш.... сложа ли я директно с шината и дам на контакт и почвам да въртя гори бушона....
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от mitko »

Aко проблема е в клапана ,като откачиш транзистора бушона трябва да не гори .

regards
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от milennyc »

По тази логика е по лесно да се отреже единия проводник на клапана.... и ако не гори бушона е той. Кофтито е че не дава грешка ел. блока и уж всичко е ОК, а окъсява някаде
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
sonic
КОЛЕГА
Мнения: 92
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 10:35 pm
Местоположение: София, Толстой

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от sonic »

Колеги, досега не съм чул ремонтирена такава помпа да е работела дълго. Май си е най добре да се смени цялата електроника с клапаните.
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от mitko »

Глупости . Има такива на по 90 -100 000км след ремонта на помпата .

regards
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от milennyc »

Много ясно че държи..... по 50-100000 км. ако не се омаже нещо механиката :idea:
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от milennyc »

Оказа се клапана за количеството е окъсил. Сега чакам да ми пратят друг клапан и да видим ....
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
sonic
КОЛЕГА
Мнения: 92
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 10:35 pm
Местоположение: София, Толстой

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от sonic »

Как така окъсил? Разтопен ли е?
renene
КОЛЕГА
Мнения: 303
Регистриран на: Нед Мар 23, 2008 6:43 pm
Местоположение: люлин 2

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от renene »

Имам от 2.2 ако закъсаш знаеш как
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от milennyc »

Пак окъси този клапан.... явно проблема си е в електрониката и даржи клапана постоянно под напрежение. Иначе Калине всички клапани за гориво и авансатори, както и датчика за обороти на VP44 са си еднакви, просто тази електроника е мъртва. Та ако някой колега има 0470......003 или 011 да звънка
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
ifidik
КОЛЕГА
Мнения: 108
Регистриран на: Нед Юли 05, 2009 5:15 pm

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от ifidik »

наскоро и аз патих със същото.намотката на клапана беше се стопила.ел блок вече е за изхвърляне.включва перките и вътре показва температурата на макс-нали?даже и с откачен температурен датчик :lol: .вече решението е друга помпа.
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от milennyc »

ifidik написа:наскоро и аз патих със същото.намотката на клапана беше се стопила.ел блок вече е за изхвърляне.включва перките и вътре показва температурата на макс-нали?даже и с откачен температурен датчик :lol: .вече решението е друга помпа.

Точно така стана..... крива работа
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP44 и пак Опел Астра 2.0

Мнение от milennyc »

Нова помпа и проблема е решен :lol:
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Публикувай отговор