Carman-дискусия
Re: Carman-дискусия
А софта заключва ли се след изтичане на годината?Ако не после как седят нещата с ъпдейта?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Carman-дискусия
Аз също го ползвам , доста добре се справя(да не кажа перфектно) със всичко де що е азиатско......за европейските бънгии му нямам вяра и не го ползвам за диагностика на европейски автомобили, въпреки че имам европакета и американски пакет тозже!Cho4o написа:Да повдигна малко темата
някой ползва ли Carman Wi ?
Качил съм му, азиаатски пакет 1 и 2 качил съм и хюндай киа пакета, също и деу шевролет самсунг пакета и това ми е достатъчно да боря азиатците
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Carman-дискусия
Не не се заключва остава работещ с последен ъп за момента докато не решиш да го ъпнеш без значение след колко години, аз работя с последният ъпдейт от миналата година, за тази година нов ъп все още няма. Моя е купуван от Гарагент , разбрал съм се с Кирчо, в момента в който пристигне нов ъп да ми се обади да му преведа сумата за годината! Ако не се лъжа пакет от ъпдейти за една календарна година е около 1100 лева, но може и да е по малко не знам точно да не подведа някогоvenelek написа:А софта заключва ли се след изтичане на годината?Ако не после как седят нещата с ъпдейта?
Последно промяна от rockton на Пон Яну 23, 2012 7:41 am, променено общо 1 път.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Carman-дискусия
говорите за Азиатски кит,европейски и т.н.,пакети каква е разликата ? Само в комплекта с преходници или и софта ? Тези пакети по отделно ли се ъпдейтват(съответно купуват) ?
Autotronics Service
Re: Carman-дискусия
-Ще почна по отдалече, Карманскан Wi който аз притежавам е с азиатски комплект кабелни накрайници.Cho4o написа:говорите за Азиатски кит,европейски и т.н.,пакети каква е разликата ? Само в комплекта с преходници или и софта ? Тези пакети по отделно ли се ъпдейтват(съответно купуват) ?
Комплекта се продава в разкошен Алуминиев удароустойчив куфар на капака на който има джобчета с накрайници куплунги, примерно 17пин мазда към женско ОБД-безкабел между тях просто двата са отляти в едно блокче! Единственно накрайниците за Митсубиши са с кабел около 20см. межди женско ОБД и 12пин старият мицуб. и втория е комбинасията която я има по Галантите 12пин+JOBD към женски ОБД, и така нататък... всичко за азиатците. Има също и кръглия 14пин конектор за МБ Спринтер както и старият правоъгълен куплунг на GM. Джобовете за Европейските и американски куплунги просто са празни Но аз имам пълен комплект европейски накрайници накраиници от Другият ми скенр и ако се наложи те вършат работа, пробвано е!
Скенерът Карман върви със триметров кабел завършващ със ОБД мъжки, връзката с компютър се осъществява кабелно чрез USB или чрез WiFi в комплекта влиза и usb WiFi modem, както и захранващ лабел за автомобилно гнездо за запалката и щипки директно за акумулатора, също и 220волта импулсно заяхранване.
Значи Азиатски комплект и европейски-американски се различават само по окомплектоването със накрайниците вложени в куфара!
Основният софт. е за работа на самият скенер и се зарежда еднократно при първоначално закупуване и запускане на контролера, има сложен алгоритъм на изчисляване и въвеждане на няколко серийни номера, които са многоцифренно буквенни....корейците яко са го защитили
Скенера има мемори карта без която не може да работи, в нея стои работният софт за марките автомобили, тя не е особенно голяма, даже първо се чудих защо корееца е сложил такава малка карта-май 64ка беше?? в последствие осъзнах защо!
Ще карам по памет....софта се дели на неколко софтуерни пакета.
Евро пак 1...МБ БМВ и ВАГ групата (ако не се лъжа)
Европак 2 ...всичко останало френски чикии италиански курници...и т.н.
Американ пак. ...... всички американски дръвцета
Азиан пак 1.......по азбучен ред японски и т.н.
Азиан пак 2.......останалите японски и други....
Деу Шевролет самсунг и още нещо беше май индийски автомобили???? пакет......
Хюндай Киа.....пакет..................
Значи общо седем пакета стоят на твърдия диск в компютъра.
В мемори картата могат да стоят максимум четири пакета, аз съм заредил в нея азиатските,
Ако работиш азиатски автомобили, това тои е нужно за работата, ако се наложи да сканираш примерно Мерцедес, избираш един от пакетите който пожелаеш в мемори картата и го премахваш(но той остава в твърдия диск) и на негово място качваш от твърдия диск Европак1.
Тази процедура е малко бавна отнема около 3-до 5 минути...но това е полужението
Така че Пакетите са софтуерни и си работят когато ги качиш във мемори картата, без значение дали хардуерниет комплект ти е със всички накрайници или е само с азиатските куплунги!!!
Софтуерните пакети продължават да работят дори да не си ги ъпдейтвал с години, просто няма да могат да правят неща по новите модели и.т.н.
Мисля че имаше възможност за ъпдейтване само на определен пакет, примерно работиш само Хюндай Киа и ъпваш само този пакет......останалите пакети продължават да работят със старата версия не се заключват!
Стана много дълго но ако има друго питай, каквото мога да помогна ще съм на линия
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 43
- Регистриран на: Нед Юли 10, 2005 10:22 am
- Местоположение: Левски
- Обратна връзка:
Re: Carman-дискусия
Публикувано на 01.11.2012 Актуализация за 1210 Lite, WI, VG +, само Азия
Re: Carman-дискусия
Здравейте колеги, ползвам Carman Scan Lite и като цяло съм много доволен. При BMW 525 2002 г. дизел, когато следя актуални стойности и слизам надолу по редовете излиза от менюто при поява на редовете с корекциите на дюзите. Някой има ли подобен проблем.
Re: Carman-дискусия
Здравейте,днес ми се наложи да подвържа едно Volvo S80 2001,B5244S2-engine code. Оказа се ,че не мога да изградя комуникация,ползвам адаптера Low CAN.Единствено по OBD успях да се свържа.Някой имал ли е този проблем или е бъг на софта?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 43
- Регистриран на: Нед Юли 10, 2005 10:22 am
- Местоположение: Левски
- Обратна връзка:
Re: Carman-дискусия
С коя версия на софта си.
Re: Carman-дискусия
10B0kateri написа:С коя версия на софта си.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Carman-дискусия
Последната берсия е 1210.
Re: Carman-дискусия
То,ако става за въпрос е 1240,ама въпроса ми не е този>...Todio написа:Последната берсия е 1210.
Re: Carman-дискусия
За Волво не знам, изключително рядко ползвам кармана за "разпит" на евтропейски автомобили, но имах подобен случай със Субару Tрибека 2008 год. с трилитровия мотор. Имаше пороблем след газификация.
-Та така, имах достатъчно време да пробвам да вляза във всички контролери, бяха над 12бр. ЕЦУ в това число и контролер за следене налягането в гумите с възможности (при кармана) за обучаване на датчиците. Навсякъде се влизаше с лоуКан модула, единствено двигателния контролер не искаже да се върже по кан???? Брех!- викам си , кармана всичко по тая кола "видя" единствено най важното , моторния компир не успя, - язък реших и свалих кан модула и боднах директно ОВDто, ...охоооо влезе в двигателният веднага, помня с богат набор живи данни и специални опции и адаптации-настройки. пробвах от ОБД да се вържа със другите контолери..но не би не искаше с нито един от тях.
-бай японец го е барнал всичко по кан само двигателният(като най важен) по ОБД за по лесно
Дано да съм успял да ти помогна с нещо, макар на кармана да му нямам много-много вяра за Европейските возила
-Та така, имах достатъчно време да пробвам да вляза във всички контролери, бяха над 12бр. ЕЦУ в това число и контролер за следене налягането в гумите с възможности (при кармана) за обучаване на датчиците. Навсякъде се влизаше с лоуКан модула, единствено двигателния контролер не искаже да се върже по кан???? Брех!- викам си , кармана всичко по тая кола "видя" единствено най важното , моторния компир не успя, - язък реших и свалих кан модула и боднах директно ОВDто, ...охоооо влезе в двигателният веднага, помня с богат набор живи данни и специални опции и адаптации-настройки. пробвах от ОБД да се вържа със другите контолери..но не би не искаше с нито един от тях.
-бай японец го е барнал всичко по кан само двигателният(като най важен) по ОБД за по лесно
Дано да съм успял да ти помогна с нещо, макар на кармана да му нямам много-много вяра за Европейските возила
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Carman-дискусия
Всъщност и аз пробвах без лоукан-модула-намира на аутосърчинг контролера на двигателя,но като се конектва ме изхвърля от менюто и отнво вади съобщение за адаптера,така или иначе колата замина свърших си рабода по ОБД,а за европейски го ползвам,не съм имал проблем,особено Европа -1....+++Поздрави
ПС.Има единн КАН-Гетауей модул на страницата на Некстеч-тй за HIGH CAN ли се изплзва,да не би да иска такъв,някой има ли го закупен и ползвал ли е?
ПС.Има единн КАН-Гетауей модул на страницата на Некстеч-тй за HIGH CAN ли се изплзва,да не би да иска такъв,някой има ли го закупен и ползвал ли е?