бмв е46 320 Д 136 катьта
бмв е46 320 Д 136 катьта
Колеги,колата е при пен от вчера.Днес имах време и започнах да гледам какво е .
Проблема е следния Свалян е двигатела са бояжильк в моторния кош.Качен обратно и не запалва.
Колко чиляка са ровили преди мен,нямам идея.
Та след като захраних моторния комп и наи накрая имах диагностика установих че ,Записва грешки които не се трият.117 (предполагам по бмв ,но не я разчитам)
Записва и грешка липса на комуникация с ГНП ,а и стерлката на темп забива с контакт в дясно положение.Темп .датчик и инсталацията до него е добре.
Друго ,липсват всички горива и обороти в живи данни .Стоиностите са нулеви.
Прегледал сьм всички маси и захранвания.
Какво пропускам
Проблема е следния Свалян е двигатела са бояжильк в моторния кош.Качен обратно и не запалва.
Колко чиляка са ровили преди мен,нямам идея.
Та след като захраних моторния комп и наи накрая имах диагностика установих че ,Записва грешки които не се трият.117 (предполагам по бмв ,но не я разчитам)
Записва и грешка липса на комуникация с ГНП ,а и стерлката на темп забива с контакт в дясно положение.Темп .датчик и инсталацията до него е добре.
Друго ,липсват всички горива и обороти в живи данни .Стоиностите са нулеви.
Прегледал сьм всички маси и захранвания.
Какво пропускам
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: бмв е46 320 Д 136 катьта
Ако имаш ДИС пробвай синхронизация EWS to DDE
Re: бмв е46 320 Д 136 катьта
[quote="milennyc"]Ако имаш ДИС пробвай синхронизация EWS to DDE[/quote]
Със БМВ Скенера също става.
Със БМВ Скенера също става.
Re: бмв е46 320 Д 136 катьта
Ключа се познава.Пробвахме днес синхронизация ,няма ефект.
Дали ДДЕ-то не е в час.Така си мисля ,понеже няма данни от моторните дачици ,които проверих до терминала на компа
Дали ДДЕ-то не е в час.Така си мисля ,понеже няма данни от моторните дачици ,които проверих до терминала на компа
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: бмв е46 320 Д 136 катьта
Когато работих в Тандер много често проблема беше в масите към купето в коша.Направо ги стягаха върху боята и с едно зачегъртване до метал и стягане се решаваше.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: бмв е46 320 Д 136 катьта
имах кола със същите симптоми и беше изгорял електронния блок на помпата.
откачи и буксата за да видиш дали ще се нормализират уредите на таблото
откачи и буксата за да видиш дали ще се нормализират уредите на таблото
Re: бмв е46 320 Д 136 катьта
Тя помпата е правена доколкото знам от Персиян.... аз му казах и по телефона че по някаква причина е здала багажа....
Re: бмв е46 320 Д 136 катьта
Какво устанавих.дори като махна ДДЕ-то ,таблото прави сьщите поразии,Стрелата за темп. отива в дясно ,и липсват лампите за алтернатор и масло.А иначе с тест на таблото всички уреди и лампи бачкат.
Явно е проблем в инсталацията.Всички маси са почистени вече ,но ефекта е близьк до 0
Явно е проблем в инсталацията.Всички маси са почистени вече ,но ефекта е близьк до 0
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: бмв е46 320 Д 136 катьта
Според Езитроника ако става въпрос за управление EDC 15M 6.1 04/1998- 09/2001 грешка 117 е "Натоварване на алтернатора - Неприемлив сигнал". Провери си връзките там.presko79 написа:...Записва грешки които не се трият.117 (предполагам по бмв ,но не я разчитам)
...
Какво пропускам