Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Здравейте да уточня.Пежото е 200 коня код на двигателя SKZ с компютър Сименс Fenix 4 91 год.Когато е студена пали от ряз работи добре загрее ли може би над 80-90градуса понякога трябва да се покара няколко километра 3-4 започва да прекъсва постепенно угася и трудно пали или въобще не пали.Открих мн.нердни неща отстраних ги но ефект никакъв.Чета я с Пежо планет.Първо видях че едната ламбда заспала ,да уточня колата е с 2 ламбди и въздушния го хванах като загрее даваше някакви отрицтелни стойности.Викам това е.Сложих друга ламбда и друг въздушен перфектно работещ.Запалих закачих да видя дори работата на двете ламбди на осцилоскоп перфектно си циклят но нейсе загря не угасва нито прекъсва завъртих да я пробвам няма 1 километър угасна и на въже отново в сервиза.Така другото което открих като загрее напрежението на зареждане падаше на 12,8 ,като е студена е около 13,6 без светлини.Сложих друг акумулатор същата работа на осцилоскопа видях големи пулсаций на динамото викам диодния блок.Свалихме динамото диодите бяха здрави беше разспоена едната от трифазните намотки запоихме го.След интервенцията зареждането се оправи колата продължава да гасне посъщия начин.Знам слабото място на старите Пежа
датчик колянов вал,смених го същото, датчик разпр. вал сменен също.налягане бензин нормално.Смених комутатор,бобина,капачка и палец делко,свещи проблема остава.Дроселови клапи почистени стъпков сменен,няма промяна.Извадих компа платката нагрявах я с сешоар усуквах я не се влияе двигателя загрее ли започва един по един цилиндрите да изчезват произволно и гасне.Импулсите на дюзите там където се губят ги има .Като закача високото на мотортестер на губешия се цилиндър високото линията на горене става странна все едно съм извадил лулата от свеща.Проверих импулсите от комп към комутатора всики са еднакви.Вече съм изчерпан.Да спомена колата е имала газов инжекцион но е махнат.Другото което забелязах на компа на единия чип пишеше пежо с хартиен надпис писан от нашенец не заводско и на задния прозорец Chip tuning.gsm и номер с варненски код,значи е пипана.Питах собственика каза че той не е правил нищо явно предишния собственик.Единственото ненормално което не ми харесва е на Мапа дава около 600 Mbar.на пр.ход.Проверявах за пропуски на въздух перфектна вакууми всичко ОК.Вече ме съмнява компа или не съм гледал катализтора не знам може ли така да прави.Търсих комп 2 употреба не намерих колата е мн. рядка.Дайте идей колеги
датчик колянов вал,смених го същото, датчик разпр. вал сменен също.налягане бензин нормално.Смених комутатор,бобина,капачка и палец делко,свещи проблема остава.Дроселови клапи почистени стъпков сменен,няма промяна.Извадих компа платката нагрявах я с сешоар усуквах я не се влияе двигателя загрее ли започва един по един цилиндрите да изчезват произволно и гасне.Импулсите на дюзите там където се губят ги има .Като закача високото на мотортестер на губешия се цилиндър високото линията на горене става странна все едно съм извадил лулата от свеща.Проверих импулсите от комп към комутатора всики са еднакви.Вече съм изчерпан.Да спомена колата е имала газов инжекцион но е махнат.Другото което забелязах на компа на единия чип пишеше пежо с хартиен надпис писан от нашенец не заводско и на задния прозорец Chip tuning.gsm и номер с варненски код,значи е пипана.Питах собственика каза че той не е правил нищо явно предишния собственик.Единственото ненормално което не ми харесва е на Мапа дава около 600 Mbar.на пр.ход.Проверявах за пропуски на въздух перфектна вакууми всичко ОК.Вече ме съмнява компа или не съм гледал катализтора не знам може ли така да прави.Търсих комп 2 употреба не намерих колата е мн. рядка.Дайте идей колеги
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Виж масата на компа при скоростите да не е хваната за тампона на мотора или да е хлабава. Мапа си е екстра за спортни валове и тунингована кола.
Пробвай наместо датчик на температурата да вържеш едно съпротивление за 50 градуса примерно.
Ако пратиш точно номера на компа и има с какво да прочетеш и запишеш чипа ще намерим оригинален софтуер да пробваш и с него.
Пробвай наместо датчик на температурата да вържеш едно съпротивление за 50 градуса примерно.
Ако пратиш точно номера на компа и има с какво да прочетеш и запишеш чипа ще намерим оригинален софтуер да пробваш и с него.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
колека постни една снимка от мотор тестера,ако може!няма какво друго да е!?
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Към колегата ivanovbg.В болнични съм след няколко дена завъртя в сервиза взема номера на компа.Нямам програмтор но ще отида при колега.Всички маси релета,захранвания,инсталация проверено.Колата върви нормално но загрее ли......Може ли катализатор трябва като възстановя откача видя?:)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Дали е възможно от 91 година да има здрав катализатор? Още повече че е чипната
А като спре да пали след колко време заработва пак?
А като спре да пали след колко време заработва пак?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Ми поне няколко часа или на другия ден.Ако ти пратя номерта на компа достатъчно ли ще е за тебе?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
имах едно ауди гаснеше на 70 градуса след чипосване
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Ако са пипани дуел-а на бобините може да ги прегрява и от там да ти се губи заряда.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Мисля че да. За всеки случай и годината.stoqn написа:Ми поне няколко часа или на другия ден.Ако ти пратя номерта на компа достатъчно ли ще е за тебе?
А налягането на маслото мери ли? Да не му омекват обтегачите и повдигачите и да губи синхронизация
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Направи опит с разкачени гърнета преди катализатора
всмукването на двигателя е малко
всмукването на двигателя е малко
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Предполагам че си мерил мапа с вакуммер дали си променя адекватно стойностите. То на пежата триъгълните мапове са доста нестабилни във времето и се влияят доста от температурата. Скоро сменявах един. Боцни му някой друг ако имаш за проба. Но провери налягането на маслото и веригата да не е много разтегната.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Да спомена колата е имала газов инжекцион но е махнат.
е може да имаш "вкопани"( причинени от неправилното горене на АГУ ) клапани и като загрее се отварят и до като не изстине няма палене!личен опит с Рено Еспайс.хванах го с мотор тестера по диаграмите!ако имаш прати да разгледаме и за коментар.
е може да имаш "вкопани"( причинени от неправилното горене на АГУ ) клапани и като загрее се отварят и до като не изстине няма палене!личен опит с Рено Еспайс.хванах го с мотор тестера по диаграмите!ако имаш прати да разгледаме и за коментар.
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Триъгълните МАП са на великата марка Магнети умрели знам ги често се гъбят заедно и с ТПС на Фиятите този е на GM слагах друг мерих и с вакуумер наиситина не е добре вакуума.По програма напрежението го дават около 1,3 в а то е около 1,8-1,9 на загрято. Иначе ламбдите циклят добре.Когато отида в сервиза ще взема данните на компа и ще ги пратя.Интересно защо почват да се губят цилиндър по цилиндър.Първо единия после стават два малко по малко прекъсва и гасне.Губи се високото .Впръскването на дюзите то е секвицеално остава ,времето на впръскване не се променя.То на Живи данни 91 год комп дава мн малко ст-ти.Относно високото на мотортесетера цилиндъра който изчезва , просто линията на горене на съответния цилиндър става къса вместо 1,3мс става 0,5 да кажем.Всичко по високото съм сменял кабели ,свещи ,бобина,капачка ,палец и комутатор.Може ли катализатора като загрее да прави магарий иначе колата като я настъпиш върви много ,ако е катализатора нали ще забива глъхне вече не знам
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Така както го описваш вече може и да прегрява бобината или комутатора. Пипал ли си ги да не парят? Не е лошо и първичното да се премери. Може и колегата ОЕМ да е прав ,но пък предполагам до сега е работела добре и не ми се вярва да е от софта. Ако комутатора е монтиран на двигателя пробвай да го сложиш на отделна планка въздушно. Един крайслер така се опита да ми скъсява живота На един транспортер пък релето на екуто имаше пъпка ма контактите и оттам се губеше напрежение от време на време(като пулсации изглеждаха)- някакви 2-3 волта. Да ама зареждането на бобината скачаше и прегряваше. Като дойде при мен човека вече беше изгорил няколко бобини
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали
Минавало ми е на ум това колега няма бобината въобще не грее нито комутатора даже без радитор съм пробвал не грее силно оригинално бобината и комутатора са на една планка до акумултора а комутатора е на алуминиев радиатор.Колата не съм я поглявал няколко месеца и малко съм забравил някой неща.Той клиента е обиколил мн сервизи за тоя проблем и аз съм последната инстанция.Човека е решил ако не я оправим за желязо ще я прати.Пък колата е запазена и и купил чисто нови 4 гуми ляти джанти,преди да се развали има Клима,всичко.Той има друга кола не му пука за тая ама загубих много време и вложихме части и динамото докато свалим ,големи нерви мн труден демонтаж.То двигателя колкото целия кош отверка ако изръсиш няма да падне на земята,всичкото е двигател на 6 цилиндър ако трябва да вадиш свещ мамо мия компресора на климата е над него.Искам да я довършим иначе трябва да вадя ламбди и др .неща.Пък и за спорта да оправиш нещо което др не са успели си е тръпка.Колата не съм я поглявал понеже ноември месец пострадах кола ме блъсна и ми счупи 2 крака и сега се възстановявам и в скоро време надявам се като се пооправя да я довърша и сега докато съм в болнични малко съвети някой може да се е сблъскал с подобен проблем.То такива екзотични коли жалко че не намерих комп за проба тя няма Иммо.Да взема пак разстърся.Ще изскарам номера на компа помогнете с инфо за компове къде да търся .В пежо клуб не намерих.