шкода фабия 1.4 мпи
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
шкода фабия 1.4 мпи
с долен разпределителен вал има хидравлични повдигачи и отделно реглажи някои знае ли как се регулират
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: шкода фабия 1.4 мпи
не се регулират колега! ама не си писал за кой мотор става дума ?!ако е някой стар......?
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: шкода фабия 1.4 мпи
Регулират се. В аутодатата пише как.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: шкода фабия 1.4 мпи
че се регулират се регулират но как в аутодатата не пише
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: шкода фабия 1.4 мпи
Пише. Има една иконка с знака за внимание дето пише че са хидравлични - цъкаш на нея и ....
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: шкода фабия 1.4 мпи
ако е с хидравлични повдигачи идеята е да не се рагулират ама щом е стигнало до регулиране сигурно не работи много добре дай малко повече подобности какъв е проблема, щрака ли, прекъсва ли
иначе сигурния начин е като е натиснат смукателния клапан на 1-ви ц. регулираш смукателния на 4-ти и така нататък, ако работят хидравлиците аз бих ги отпускал докато се появи луфт, обирам и стягам да кажем половин оборот, ама дали работят?
на тия двигателчета доста бързо им се разщраква ангренажа, сменя се много досадно и препоръчвам оригинален за да не щрака поне 30-40 000
иначе сигурния начин е като е натиснат смукателния клапан на 1-ви ц. регулираш смукателния на 4-ти и така нататък, ако работят хидравлиците аз бих ги отпускал докато се появи луфт, обирам и стягам да кажем половин оборот, ама дали работят?
на тия двигателчета доста бързо им се разщраква ангренажа, сменя се много досадно и препоръчвам оригинален за да не щрака поне 30-40 000
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: шкода фабия 1.4 мпи
от време на време започва да чука има няколко меки колега с коя дата си в 3.18 не пише а другия комп където ми е новата нещо се прее.
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: шкода фабия 1.4 мпи
В 3,18 не пише в по новата го пише. На загрял двигател ги натискаш да омекне повдигача и натягаш като оставяш малко ход за повдигача. Това не е от аутодата.
Re: шкода фабия 1.4 мпи
Такава система с "регулируеми хидравлики" ми попадна за пръв път при Опел Рекорд 2.0, сменяли му гумички на клапани и тропаха. Там е по-лесно, ама е важна идеята и принципа. Свалих една хидравлика и я промих, измерих и хода и после регулирах всички да са в средата на работния ход. Смотаното при Шкодата е че няма как да ги изпразни със сваляне, но с натискане няколко пъти става, докато почне да се усеща само пружината. Мериш хода и регулираш. По спомени имаше към 3 милиметра.
Успех.
Успех.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: шкода фабия 1.4 мпи
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: шкода фабия 1.4 мпи
здравей колега,
реглаж на клапаните се прави при сваляне на главата и др.операции свързани със сваляне на кобилиците
става по следния начин:
1.двигателя да е студен
2.остави двигателя да постои около полови час сглобен
3.завърташ двигателя до положение ГМТ в такт сгъстяване на цилиндъра който ще регулираш
4.разхлабваш законтрящите гайки и развиваш реглажните болтове до толкова,че да има осезаема хлабина между клапана и кобилицата
5.навиваш реглажния болт докато кобилицата опре в клапана и след това още два оборота
6законтряш реглажния болт
желая успех
реглаж на клапаните се прави при сваляне на главата и др.операции свързани със сваляне на кобилиците
става по следния начин:
1.двигателя да е студен
2.остави двигателя да постои около полови час сглобен
3.завърташ двигателя до положение ГМТ в такт сгъстяване на цилиндъра който ще регулираш
4.разхлабваш законтрящите гайки и развиваш реглажните болтове до толкова,че да има осезаема хлабина между клапана и кобилицата
5.навиваш реглажния болт докато кобилицата опре в клапана и след това още два оборота
6законтряш реглажния болт
желая успех