Проверка на чипнат файл
Проверка на чипнат файл
Здравейте,
преди време се сдобих с чипнат файл за колата ми, но честно казано все още се притеснявам да го кача на ECU-то. Знам че тук има много хора които са наясно с тези неща, затова бих искал да помоля някой от тях ако може да отдели време и да прегледа стоковия и чипнатия файл - дали е надежден, и евентуално какъв буст трябва да се очаква, макс. времена на бенз инжектори и т.н.
Става въпрос за Ауди А6 (avant); 1,8T APU; 2000г., ECU BOSCH - 0261206449, 4B0906018AA ME7.5, ръчна кутия, на предно предаване, само с ABS/EDL, турбина К03.
Файловете мога да ги пратя на ЛС или mail.
Благодаря предварително!
преди време се сдобих с чипнат файл за колата ми, но честно казано все още се притеснявам да го кача на ECU-то. Знам че тук има много хора които са наясно с тези неща, затова бих искал да помоля някой от тях ако може да отдели време и да прегледа стоковия и чипнатия файл - дали е надежден, и евентуално какъв буст трябва да се очаква, макс. времена на бенз инжектори и т.н.
Става въпрос за Ауди А6 (avant); 1,8T APU; 2000г., ECU BOSCH - 0261206449, 4B0906018AA ME7.5, ръчна кутия, на предно предаване, само с ABS/EDL, турбина К03.
Файловете мога да ги пратя на ЛС или mail.
Благодаря предварително!
Re: Проверка на чипнат файл
Извинявам се предварително ако възбудя негативни мисли у някого, но винаги ми е било интересно когато някой каже "проверка на файл" или "само да провериш дали всичко е ок". Ами добре, но проверката на един тунинг файл изисква почти толкова работа колкото и направата на нов такъв Есе едно да отидеш в сервиз да ти проверят съединителя колко е износен и да очакваш да ти вземат по-малко пари за това че е останало само вместо да сложат нов, да сложат стария обратно
Пусни файловете тук и ще се опитам да ти кажа нещо, но няма да се впускам в подробности.
Пусни файловете тук и ще се опитам да ти кажа нещо, но няма да се впускам в подробности.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед Юни 02, 2013 10:48 am
- Местоположение: Видин/София
- Обратна връзка:
Re: Проверка на чипнат файл
Много интересно ,не мога да намеря тоя номер в базата данни на бош!В търсачката на гугъл излиза ,но в официалния сайт го няма
Интересно ,има ли възможност да се види гориво/въздух ,че то бензинките могат бутало да продупчат!
Интересно ,има ли възможност да се види гориво/въздух ,че то бензинките могат бутало да продупчат!
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
Re: Проверка на чипнат файл
Вчера проведох разговор с човека от който имам чипнатия файл, оказва се че файла е от А4 2002г. 1,8Т със същият номер по бош на ECU-то но различен по VAG от моя. Другото което разбрах е че А4-ката е била с две ламбда сонди (а при мен е една), като втората е елиминирана софтуерно. Така, че може би в крайна сметка нищо няма да излезе, но ако на някой може да му свърши работа прилагам файла. В архива са стоковия файл от моята кола, и чипнатия от А4-ката.
Файл
PS. Иначе съм напълно съгласен с колегата Oem, ясно ми е, че качествените програми с които се работи струват пари и разбира се безплатен обяд няма, особенно за тези които си изкарват прехраната с това, но имах предвид за един груб поглед, поне да знам дали мога да си стопя клапаните , а изобщо дали ще стане за моето ECU.
Файл
PS. Иначе съм напълно съгласен с колегата Oem, ясно ми е, че качествените програми с които се работи струват пари и разбира се безплатен обяд няма, особенно за тези които си изкарват прехраната с това, но имах предвид за един груб поглед, поне да знам дали мога да си стопя клапаните , а изобщо дали ще стане за моето ECU.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед Юни 02, 2013 10:48 am
- Местоположение: Видин/София
- Обратна връзка:
Re: Проверка на чипнат файл
Хм.намерих файл оригинален от същия бош номер :206449-352738 и той е 1:1 с оригинал в твоя пост.кос софтуерен номер е твоя оригинал?
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проверка на чипнат файл
Bosch 0261206449 1037352728 Cks: 44D0 тун
Bosch 0261206449 1037352728 Cks: 2725 ори
Разлика освен по картите няма. Би трябвало да запали и да върви. Можеш да го пробваш в движение с ваг кома закачен за да си наясно.
Ето и инфо кое как http://s4wiki.com/wiki/Tuning
Bosch 0261206449 1037352728 Cks: 2725 ори
Разлика освен по картите няма. Би трябвало да запали и да върви. Можеш да го пробваш в движение с ваг кома закачен за да си наясно.
Ето и инфо кое как http://s4wiki.com/wiki/Tuning
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Проверка на чипнат файл
Благодаря,
т.е. може да се налее, но не е ли проблем, че чек сумите са различни ?
т.е. може да се налее, но не е ли проблем, че чек сумите са различни ?
Последно промяна от mafiota на Сря Дек 17, 2014 9:36 pm, променено общо 1 път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проверка на чипнат файл
Тук е важно да са правилни.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проверка на чипнат файл
За този комп.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проверка на чипнат файл
Чек сумата е записана във файла. Компа чете файла и му калкулира чек сумата и сравнява със записаната. Ако не съвпада не работи. В случая, в чипнатия файл е записана новата чек сума и компа няма да открие проблем. Не пипай нищо, а направо записвай!
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Проверка на чипнат файл
И така,
година по-късно вече от няколко дни съм с нова горивна карта. Файла не е горния, а преди време си го закупих от човек който има абсолютно същата кола и от дълго време кара с него. За сега колата се държи много добре, много по-жива и динамична е от преди. Педала стана по-чувствителен, с което още не съм свикнал. Според мен "чипа" не е толкова агресивен, но ме устройва. Преди понякога за да изпреваря на дълъг път вкарвах 4-та, сега това се получава с лекота на 5-та.
Но едно нещо ме притеснява. Преди на 32-ри канал наблюдавах горивните тримове (дългосрочните на ПХ и в движение), но след ремапа двете стойности си стоят постоянно 0-ли. От друга страна на 33 канал се наблюдават моментната корекция и напрежението на сондата, там всичко е наред и нещата постоянно си варират в съответните граници, но дългосрочните корекции на 32-ри канал не се отчита. Колата работи на газ, за сега с няколко процента съм обогатил цялата газова карта и по моментните корекции нещата изглеждат наред, а и нямам драми с предърпвания при ускорение и т.н.
Та въпроса ми е да не би това да е нормално след ремап ? Какво мога да направя в случая, може би да монтирам външен ламбда монитор? Или подробно да наблюдавам поведението на колата при повече различни режими със скенер - по показанието на моментните тримове ?
Ако някой има желание, може да му пратя новото файлче, и да види за какво иде реч.
година по-късно вече от няколко дни съм с нова горивна карта. Файла не е горния, а преди време си го закупих от човек който има абсолютно същата кола и от дълго време кара с него. За сега колата се държи много добре, много по-жива и динамична е от преди. Педала стана по-чувствителен, с което още не съм свикнал. Според мен "чипа" не е толкова агресивен, но ме устройва. Преди понякога за да изпреваря на дълъг път вкарвах 4-та, сега това се получава с лекота на 5-та.
Но едно нещо ме притеснява. Преди на 32-ри канал наблюдавах горивните тримове (дългосрочните на ПХ и в движение), но след ремапа двете стойности си стоят постоянно 0-ли. От друга страна на 33 канал се наблюдават моментната корекция и напрежението на сондата, там всичко е наред и нещата постоянно си варират в съответните граници, но дългосрочните корекции на 32-ри канал не се отчита. Колата работи на газ, за сега с няколко процента съм обогатил цялата газова карта и по моментните корекции нещата изглеждат наред, а и нямам драми с предърпвания при ускорение и т.н.
Та въпроса ми е да не би това да е нормално след ремап ? Какво мога да направя в случая, може би да монтирам външен ламбда монитор? Или подробно да наблюдавам поведението на колата при повече различни режими със скенер - по показанието на моментните тримове ?
Ако някой има желание, може да му пратя новото файлче, и да види за какво иде реч.