Здравейте колеги на тая "пръчка" не и работи централно заключване- на двете задни врати и на капачката на резервоара! От дистанционното Отключва и отваря огледалата на двете предни врати при заключване също ги заключва предните и прибира огледалата, от дистанционното отключва и багажника!
-Набедил съм BSI-то ?? но все още не съм го разтурил.
Моля Ако някой може да помогне със схема, опроводяване, или нещо подобно, както и всякакви идеи, че прекопах нета и нищо не открих, а не ми се ще отново да "разчертавам схеми" на френски пръчки
Извадих бравата на задна лява врата, тя е с 5 кабелен конектор, и вграден микромотор в нея(неразглобяема), като му задам напрежение моторчето сработва отключва и заключва!
Като го свържа на колата , само заключва, но не иска да отключи, според мен BSI-то не "обръща" полюсите на моторчето??
Но ако имам някаква схема на кабелажа и изходите по куплунги ще ми е много по лесно за да не откривам пак "топлата вода"
Благодаря за вниманието и евентуалната помощ предварително!
Peugeot 607 3.0 V6 2001год. -СХЕМА
Peugeot 607 3.0 V6 2001год. -СХЕМА
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Peugeot 607 3.0 V6 2001год. -СХЕМА
Start schematique-има схеми.търси я в rutracker.org
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Peugeot 607 3.0 V6 2001год. -СХЕМА
В BSI-то няма релета за предни и задни врати. Проблемна ти е бравата (някой микрек не работи). Пробвай идва ли импулс до бравата. Подай външно захранване, сменяй поляритета и виж какво става. Аз се борих с 408 и накрая излязоха бравите.
Re: Peugeot 607 3.0 V6 2001год. -СХЕМА
-Не си наясно Колега, B Боди контролера има РЕЛЕНЦА -Микро, но за сметка на това то Мнооого!Todio написа:В BSI-то няма релета за предни и задни врати. Проблемна ти е бравата (някой микрек не работи). Пробвай идва ли импулс до бравата. Подай външно захранване, сменяй поляритета и виж какво става. Аз се борих с 408 и накрая излязоха бравите.
-Контролера е САджем, възможно най лошото и най некадърно изработеното относно електроника, но как да е това всички го знаем,
френските чикиджии толкова могат толкова правят!...- Натова отгоре е и ТРИСЛОЕН Три от реленцата се намират в средният междинен слой(ред)!
-Дефекта се Оказа където и предполагах точно в този модул и точно в едно двойно реле, което трябваше да реверсира полюсите на моторите в бравите!, -бравите си работеха както и ключетата в тях!
"гениалната чикиджийска" инженерно електронно техническа мисъл , е сметнала за необходимо да 'управлява всяка предна врата със свой собствен контролер(централно заключване и вдигане сваляне-лифт на стъклата)???
-Огладелата на вратите, предните(които се прибират при закл. и отварят при откл.),,,- обаче не се управляват от тези контролери, а от Централното BSi (Това на снимките) както и двете задни врати и капачката на резервоара, а капака на багажника пак от това същото BSi но от друго независимо 'място", заради бутона Багажникна дистанционното(той се отваря само от този бутон- или механично с ключ в единият ъгъл от вътрешна страна) хехехеххх-ГЕНИАЛНО
-Както и да е , все пак намерих схема доста размазана но поне блоковете и кабелите си личаха кой къде отива, иначе номерацията на пиновете и номерацията по кабелите не си личеше, (нали чикиджиите ползват няколко цвята със стотици номерца по тях ) та се наложи да прозвънявам.........-за да съм сигурен вярно ли е!
Иначе. Проблемът открит и РАДИКАЛНО отстранен, и колата от вчера сутринта е по пътищата!, оооп ,извинете, не колата - ВАРЕЛА!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459