Ааа, да. Но при даване на контакт лампата за имото си гасне? Не е ли признак, че се разбират?
Датчик колянов, ще се провери пак , но на живи вижда оборотите на стартера. Разпределителен ще се провери, общо взето ще се провери всичко критично за запалване. Това, което ме озадачава е всъщност написаното в първия пост, а именно, че почти всички датчици са откачени в един момент, а еку-то не реагира, че ги няма. Ама изобщо. За това се усъмних в еку-то.
Ако това е вярно, значи няма да се запишат грешки дори при откачени датчици. Днес ще се поръчва въпросния преходник за тях, но някакъв друг начин за проверка на иммо-то? Или лампата е добър показател?gergesevlievo написа: ↑Нед Ное 10, 2019 7:54 am За правилната диагностика на този Фиат , колегата Иванов е прав . Относно грешката по датчика за налягане в рейла - често срещан дефект при 1,4 и 1,6ХДИ . Скапват се и датчиците и буксата също , видимо лъщи , а кофти контакт . При заключен от иммото комп , грешки не записва и не се трият . Успех !
P.S. Доколкото чета в Digital Каоs, въпросния преходник не е ли, само за прочитане на другите модули по колата?