combo x14sz
combo x14sz
При включване на контакт не се включва горивната помпа/която обикновенно се включва и после изключва ако не се даде на стартер/. Има само едно реле което е до самото еку. Иначе двигателя си пали, макар и по бавно/докато се качи налягането на горивото/. Това проблем с ЕКУ-то ли е, някое реле или този модел са така?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Този модел са така...
Ако смяташ, че проблема е в липсата на предварително подаване на напрежение на горивната помпа, експериментирай с ръчно такова! Ако има положителен ефект, направи го автоматично...
Според мен има някакъв проблем, защото както казах този модел си е така, а далеч не всички екземпляри палят лошо
Ако смяташ, че проблема е в липсата на предварително подаване на напрежение на горивната помпа, експериментирай с ръчно такова! Ако има положителен ефект, направи го автоматично...
Според мен има някакъв проблем, защото както казах този модел си е така, а далеч не всички екземпляри палят лошо
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900