Проблем с BMW 320i

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
gandi1
Мнения: 11
Регистриран на: Вто Сеп 21, 2010 7:10 pm

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от gandi1 »

bobolin4o написа:Мултипликативна корекция -23% означава твърде богата горивна смес. От личен опит мога да кажа, че каквито и нередности да има в механиката, в следствие на които има лошо изгаряне , то сместа според ламбда сондата винаги е бедна, а не богата, както в случая.
Провери с газ анализатор дали е така наистина...
Регулатора на налягането дали не пуска бензин от вакуумния щуцер?
Ламбда сондата, дето си я сменил дали е оригинална и за модела? Сравни показанията и спрямо живи данни с мултицет...
Успех!
Прав си колега.сместа е богата(личи си и по ауспуха),но само до около 2000об. со2-1.2-1.6:нс 400-500:о2-то не мога да измеря(датчика не работи).Ламдата клати 0.1-0.9v(и по КТС и по Мултицет) но бавно 1-3 за 5сек..Като вдигна оборотите около 3000 сместа се оправя-со2 0.3-0.5:нс 120-150 и ламдата полудява да регулира.Регулатора съм проверил няма ядове с него. Сондата бош по ЕЗИ(не универсална,а точната за модела с ориг. конектор)Дюзите ги меря на ASNU -перфектни по количества,метла и херметичност.
gandi1
Мнения: 11
Регистриран на: Вто Сеп 21, 2010 7:10 pm

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от gandi1 »

ivanovbg написа:ако имаш и газ анализатор провери и газовете ,налягането на маслото да не забравишн и пиши
Налягане то на маслото е 0.7 на пр. ход и 4.0 на високи обороти(90 градуса на водата),демпфера е здрав и мотора си има центровка.Отаботените газове съм ги написал по-горе
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от rangel1 »

Смъкни налягането в рампата на половина и виж кво ще предприеме компа с продължителноста на впръскване :roll: (сигурно говоря глупости ама пробвай)
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от ivanovbg »

Високото HC говори за липсата на горене(прекъсване на ниските) в някой от цилиндрите,възможно е лули, свещи ,бобина.Евентуална проверка с осцилоскопа за наличието на качествена искра.ако сигнала на някоя бобина не е правоъгълен ,а заоблен накрая-сменяй.
Измерва се с капацитивната щипка направо отгоре в центъра на бобината(възможно е ако е слаб сигнала да махнеш щипката).Предполагам свещите не си сменял от основния ремонт. :lol:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от KLESHTITE »

не знам дали ме разбра не да видиш дали дюзите са здрави а дали компа ги управлява коректно защото ми се е случвало 2 дюзи да пръскат непрекъснато и ефекта същия
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
gandi1
Мнения: 11
Регистриран на: Вто Сеп 21, 2010 7:10 pm

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от gandi1 »

ivanovbg написа:Високото HC говори за липсата на горене(прекъсване на ниските) в някой от цилиндрите,възможно е лули, свещи ,бобина.Евентуална проверка с осцилоскопа за наличието на качествена искра.ако сигнала на някоя бобина не е правоъгълен ,а заоблен накрая-сменяй.
Измерва се с капацитивната щипка направо отгоре в центъра на бобината(възможно е ако е слаб сигнала да махнеш щипката).Предполагам свещите не си сменял от основния ремонт. :lol:
Вярно не съм ги сменял но са платинени с препорачителен интервал за смяна 100000км(цитирам ЕЗИ)Одеве и сложих 6 нови свещи и 6 нови бобини беру ефект нулев,запали на 3-то завъртане и на ход е същата(а относно меренето на бобините имам щипките и адаптора за ФСА-то)проблема не е там.Абе проверил всичко,всичко иначе нямаше да питам тук.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от ivanovbg »

Май се изчерпих откъм идеи.С изключен дебитомер пали ли?A с изключена ламбда сонда?Предполагам че съединенията м/у дебитомера и клапата и празноходовия мотор си ги проверил с спей докато работи на газ анализатор.Провери показанията на дебитомера с осцилоскоп(знам че си пробвал с друг,но горивото и аванса се командва от дебитомера)Едно приятелче има два еднакви опела-таксита на метан.Единия работи перфектно без дебитомер а другия не пали без него и се наложи да го сменим.Неможах да разбера от какво е ,и софтуера е еднакъв.
Можеш да пробваш да му премериш и вакума в смукателния колектор за евентуални отклонения.Ако си с дебитомерна клапа -премести и пътечките по които се движи и опътай да регулираш сместа при изключена ламбда сонда на 1%CO.Виж и цедката на дебитомера(ако има такава за замърсяване).
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
dyaneff
КОЛЕГА
Мнения: 252
Регистриран на: Съб Мар 06, 2010 5:31 pm
Местоположение: Долни Чифлик

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от dyaneff »

Здрасти колега .Аз бих измерил температурните датчици на входящият въздух и двигателният. Ако показват ,че колата е в Сибир ECU увеличава горивото за да не изгасне колата докато загрее.Успех.
jorovn
Мнения: 7
Регистриран на: Пет Май 14, 2010 8:13 pm

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от jorovn »

Ганди , мотора ти 24 клапанов ли е...Защото писа че е без ванос...Големите мотори маи са все с ваноси...
jorovn
Мнения: 7
Регистриран на: Пет Май 14, 2010 8:13 pm

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от jorovn »

Всъщност както и да е ......Иначе соделям теорията на Боболинчо....но и другите заслужават внимание.....
gandi1
Мнения: 11
Регистриран на: Вто Сеп 21, 2010 7:10 pm

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от gandi1 »

jorovn написа:Ганди , мотора ти 24 клапанов ли е...Защото писа че е без ванос...Големите мотори маи са все с ваноси...
Да колега 24 вентилов М50В20
sonny
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 11:11 am

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от sonny »

Аз карам същия мотор, и като чета постовете, ми идва на акъла само темп датчик, или на входящия въздух или този на главата, синия, при мен беше от него.
ico001
КОЛЕГА
Мнения: 44
Регистриран на: Пон Яну 18, 2010 1:50 am
Местоположение: Червен бряг

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от ico001 »

затапи маркучето което влиза във клапана за бензиновите изпарения
darkdido
Мнения: 13
Регистриран на: Сря Окт 06, 2010 11:29 pm

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от darkdido »

ico001 написа:затапи маркучето което влиза във клапана за бензиновите изпарения
при мен само палеше трудно от този клапан.
darkdido
Мнения: 13
Регистриран на: Сря Окт 06, 2010 11:29 pm

Re: Проблем с BMW 320i

Мнение от darkdido »

Виж си температурните датчици и подгрева на ламбда сондата.
Публикувай отговор