Страница 1 от 1

Mercedes A160 трудно пали студена

Публикувано на: Пон Май 09, 2016 7:11 pm
от sagemmyv65
Здравейте колеги,

Мерцедесът е W168, 1.6 мотор. Има газов инжекцион. Като го докараха не работеше на бензин. Пали се директно на газ.
Сменена бензинова помпа понеже едва правеше 1 бар. С новата помпа и нов горивен филтър при първото завъртане прави 4 бара и колата не пали. 10 литра пресен бензин има в резервоара. Инжекторите са чистени на ултразвук, пръскат както трябва, видях го с очите си и според тоя, който ги чисти са наред. Пробвах ги и на колата, пръскат си както трябва. Усъмнихме се, че смуче въздух от някъде. Извадих всмукателния колектор, личеше си че е дърпала въздух от там понеже при монтажа на газовото са вадили колектора и не са сменили О-пръстените. Смучеше въздух и от още един маркуч отзад на всмукатела и от един долу горе около дросела се намира за парите по спомен.. И те са оправени. Всичко е проверено и никъде не си личи да дърпа въздух след дебитомера. След това на четвъртото завъртане прави опит да запали и прупуква, но не пали. Ламбда сондата и беше изгорял подгрева. Сменена е с втора употреба, но напълно изправна и работеща. Имаше и грешка за дебитомер P0100. Дебитомера е поправен с нови стъклени сензорни пластини. На първото завъртане пали след 3-4 секунди , вдига обороти до 1100 някъде и изгасва. На живи данни показва 26kg на контакт за дебитомер, 24 температура за старт на двигателя и 23 градиса IAT сензор. Като запали стои на 12-13кг. Успявам да я задържа да работи като и подавам газ и загрее ли малко почва да държи сама обороти и ламбда сондата показва коретни стойности. Изгасям, паля и държи обороти и всичко е наред. Изстине и пак същата работа . Като позагрее стойностите на дебитомера падат на 9-10kg. На газ работи добре дори и студена. Утре съм се уговорил с един колега да и ресетнем адаптацията и да видим какво става на газанализатора. Датчика на обороти на коляновия вал показва обороти, темп. датчик на антифриза също показва правилно.Споделете, ако сте се борили с този проблем.
пп. Единствено не съм чистил дросел и по-точно потенциометъра, но утре ще го направя и това.

Re: Mercedes A160 трудно пали студена

Публикувано на: Пон Май 09, 2016 9:33 pm
от rudoni
Дебитомера?! Пука значи бедна смес,много въздух 26кг.За мен е некоректен дебитомера!

Re: Mercedes A160 трудно пали студена

Публикувано на: Вто Май 10, 2016 9:53 am
от Todio
Затвори отвора за въздуха частично (за да обогатиш сместа) и пробвай - ако запали, сменяй дебитомера. Само не знам какъв ще сложиш.

Re: Mercedes A160 трудно пали студена

Публикувано на: Вто Май 10, 2016 7:06 pm
от sagemmyv65
Това съм го пробвал и запалва. Днес почистих дросела, обаче няма никаква разлика. Последва ресет на адаптацията с Carsoft (Reset ME мисля че беше). След ресет-а при рязко подаване на газ вече не заглъхва и не припуква и тръгна да върви добре. На газ анализатора според колегата всичко е наред и той мисли, че сместа е бедна сутрин на студена кола поради инжекторите. Въпреки, че са изчистени е доста вероятно при студена кола да не впръскват коректно. С един нисан тино с газово имах такъв проблем и докато не се смениха инжекторите не се оправи проблема със студеното палене (нищо че и тях ги чистиха). Изчаках я да изстине днес. Запали от втория път и задържа обороти и мисля да я оставям така, че клиента не му се дават пари за инжектори.
А и мисля, че дебитомера показва правилно (нямам работеща кола за сравнение хаха). 26кг е на контакт. С 2 други, които слагах да видя за проба все 26 си показва. На 12-13 пада като запали и на 8-9 като загрее напълно. Наистина ли се калиброва дебитомера след смяна на стъклените пластинки или е търговска практика да се оправдаят парите за ремонта? Външно изглеждат едно към едно тея пластинки оригиналните и тея които дойдоха от ибей.

Re: Mercedes A160 трудно пали студена

Публикувано на: Чет Май 12, 2016 7:28 pm
от sagemmyv65
Взеха си я в това състояние и сигурно пак ще я прецакат с тая газ скоро време. Може да се счита за приключена темата.

Re: Mercedes A160 трудно пали студена

Публикувано на: Чет Май 12, 2016 10:04 pm
от rockton
sagemmyv65 написа: сигурно пак ще я прецакат с тая газ скоро време .

:D Не се "кОси", със газ или без газ, на всички професионалисти е ясно че това "отроче" - творение на "нация техническа" по принцип и дефакто си е МЪРТВО родено :mrgreen: Тъй че "А-клас' няма как да се прецака, тя си е прецакана в зародиш както и потребителят дето си я е купил! :mrgreen:

Re: Mercedes A160 трудно пали

Публикувано на: Вто Юли 30, 2019 9:58 pm
от Ivelinivanov
здравейте колеги аз имам подобен проблем с а класа 160 бензин трудно пали студена дори и сега в топло време после като загрее няма проблем и другия проблем прекъсва топла студена прекъсва

Re: Mercedes A160 трудно пали студена

Публикувано на: Вто Юли 30, 2019 11:15 pm
от ivanovbg
Къф "колега" си като не можеш да пишеш? Тук сме завършили поне 8 клас. Отде да знам, че можеш и да четеш? Кат се научиш да пишеш правилно, попитай пак и може някой да ти отговори.

Re: Mercedes A160 трудно пали

Публикувано на: Сря Юли 31, 2019 7:47 am
от rockton
Ivelinivanov написа: Вто Юли 30, 2019 9:58 pm здравейте колеги аз имам подобен проблем с а класа 160 бензин трудно пали студена дори и сега в топло време после като загрее няма проблем и другия проблем прекъсва топла студена прекъсва
Най близкия сервиз в който ще се навият да погледнат това творение на "гениалната" швабадухска техническа мисъл, -Те зове! :D