GL420 cdi интересн проблем с палене

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2148
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Мнение от ivanovbg »

И аз имам подобен проблем с една тойота. Позагрее малко, гасиш и не пали докато не мине доста време. Сменено всичко без мотора и шофьора. Има впръскване щото вдига обороти и аха да запали и ... няма.
Обновяване на всички Launch Х431 - Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67

stasi
КОЛЕГА
Мнения: 65
Регистриран на: Пет Мар 04, 2016 1:48 pm
Местоположение: Златица

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Мнение от stasi »

Загрей компа с топъл въздух и опитай да стартираш след това го свали и го остави във фризера за 20 минути и опитай отново да палиш , ако няма разлика вероятно проблема не е в него. По принцип съм имал проблеми с ecu на мерцедес но при подаване на контакт няма комуникация и перката се включва на максимални обороти. Ако колата е автоматик провери дали имаш разрешение за стартиране имал съм такъв проблем с платката на 722.6 кутия ,но това е по старият мерцедес .

rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 763
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Мнение от rudoni »

Имах подобен проблем с Гранд Чероки с МБ мотора. Палеше само на 16°С ,емулирах му датчика на 16 градуса и така пали зиме и лете! Не съм се ровил за причини!
С нами Бог!

0886 224486

ummng
КОЛЕГА
Мнения: 103
Регистриран на: Вто Мар 24, 2009 10:52 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Мнение от ummng »

Компютъра е последното нещо което трябва да се провери понеже е най защитен .Първо датчиците трябва да се запишат сигналите с осцилоскоп и да се види къде сигнала прекъсва или се мени амплитудата евентуално .Понякога мериш едно нещо десет пъти и се оказва че нищо не си премерил .Налягането на подкачващата помпа мерено ли е при гаснене или при отказ дза запали?

Публикувай отговор