Страница 1 от 1

зафира B 2,2 direct

Публикувано на: Пет Май 17, 2019 10:18 pm
от vesko
2006г със ,,сиеменс симтек 81,,проблема е в компютъра,имам пин кода от стария но немога да изчета ,,епрома,,на другия пробвах с кар-прога не установява връзка пробвано е и с абритус и пак неще...Питам с какво и как мога да взема пина на втория комп...
карпрога ми е 8.21 може би в него е проблема

Re: зафира B 2,2 direct

Публикувано на: Съб Май 18, 2019 6:21 am
от ivanovbg
Възможно ли е и новия комп да е мъртъв щом не можеш да установиш връзка с него? За какво ти е пин като няма как да до въведеш?

Re: зафира B 2,2 direct

Публикувано на: Съб Май 18, 2019 8:15 am
от vesko
не не,с тез двете къде изброих не мога да направя връзка,иначе оп-кома си го чете дори му предизвиках веднъж,,секюрити лайт тайм,, :)
незнам ако го сваля на масата дали няма да успея,да не би по-кана да го смущават другите модули все пак уреда е ,,made in china,, :D

Re: зафира B 2,2 direct

Публикувано на: Съб Май 18, 2019 2:14 pm
от steich
I/O Terminal за клониране и четене на флаш и еепром ... за ПИН-а не съм сигурен.

Re: зафира B 2,2 direct

Публикувано на: Съб Май 18, 2019 10:22 pm
от zoro1
Ако не ме лъже паметта тоя симтек не беше хибридка или се лъжа?

Re: зафира B 2,2 direct

Публикувано на: Съб Май 25, 2019 6:49 pm
от vesko
с,,пина,, се опрaвих , преправих ,,кар-прога,, и го изчетoh на масата,подкарах новия компютър ама колата влиза в авариен режим,грешката е за
датчика за налягане-circuit low input.Забил е на 370 бара налягане и не мърда-при искани 600,пробвах с друг датчик с друг регулатор ]втора употреба]същата картинка,дали помпата е проблема или иска нов датчик,някой тормозил ли се е с такава кола
напомням 2,2 с директно впръскване бензин