Страница 1 от 1

Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Публикувано на: Вто Дек 10, 2019 6:53 pm
от ipivan
На въпросния Фокус, на тихи обороти напрежението на клемите на акумулатора е 14,8 В.При форсиране за момент скача до 15,3 В.Като откача буксата с трите кабела, зарежда около 13,5-6 В.Не съм го гледал с осцилоскоп, само с мултицет.Собственика си е носил генератора на майстор и няма промяна.Колата работи нормално.
Колко е нормално да зарежда този Фокус?

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Публикувано на: Вто Дек 10, 2019 7:24 pm
от rudoni
Колко,колко? Нормално, мах 14.5 волта!Останалото е аномалия и иска ремонт!

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Публикувано на: Вто Дек 10, 2019 8:37 pm
от rockton
rudoni написа: Вто Дек 10, 2019 7:24 pm Колко,колко? Нормално, мах 14.5 волта!Останалото е аномалия и иска ремонт!
Точно така, прав е адаша , 14.5 максимално, Но не повече! В момента имам един Хюндай Соната 2004 с такъв дефект, зарежда на 14.8 в. но ECU-то реве за некоректно напрежение и то само при запален двигател! Ако е угасен двигателя, грешката се самоизтрива след около 5 минути в покой и без контакт! В момента в които запалиш и грешката веднага излиза, а чека не свети!
Алтернатора не е ремонтиран и утре отива на ремонт!

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Публикувано на: Чет Дек 12, 2019 12:12 pm
от auto215
Намагнетизирал се е много ротора затова при откачени кабели генерира напрежение погледни в живите процента на зареждане най вероятно го сваля до 10-15% но не може да го ограничи магнита,разумно крайно решение няма дори да сложиш нов ротор след много време пак става така ако се кара на тройна езда, демек не се гаси

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Публикувано на: Чет Дек 12, 2019 6:28 pm
от gt40
Фокус 1 зареждане под 14.5 не съм виждал. до 15 В им е нормално.
При изключена букса работи по вътрешно възбуждане, иначе е с управление през ECU-то.
Това с намагнитването не го разбрах.
Поздрави.

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Публикувано на: Чет Дек 12, 2019 7:13 pm
от rudoni
Мите, остатъчен магнетизъм .Но това е толкова малко ,че направо незначително!

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Публикувано на: Пет Дек 13, 2019 4:11 pm
от ipivan
На Фокус-а му е бил изгорял диодния блок.Ходил е на майстор и там са му сменили диодния блок и регулатора на напрежение.След това дойде при мен.
Аз го изпратих при колега който се занимава само със стартери и генератори.Колегата му е върнал оригиналния регулатор и сега без значение от оборотите зарежда 14 В.Клиента(едно хлапе) е подскочил от кеф! :D
Това ми обясни колегата по телефона.

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Публикувано на: Нед Яну 05, 2020 8:24 pm
от stoqn
Форда е чума на алтернаторите много разглобявания и смени докато всичко е шест.Опита си казва оригинален регулатор с други само ядове.Или зарежда но свети лампаа на таблото или всякакви други ядове.Регулаторите им са няколко моделал за един и същ алтернатор и ако уцелиш печелиш.