Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Мнение от ipivan »

На въпросния Фокус, на тихи обороти напрежението на клемите на акумулатора е 14,8 В.При форсиране за момент скача до 15,3 В.Като откача буксата с трите кабела, зарежда около 13,5-6 В.Не съм го гледал с осцилоскоп, само с мултицет.Собственика си е носил генератора на майстор и няма промяна.Колата работи нормално.
Колко е нормално да зарежда този Фокус?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Мнение от rudoni »

Колко,колко? Нормално, мах 14.5 волта!Останалото е аномалия и иска ремонт!
С нами Бог!

0886 224486
rockton
КОЛЕГА
Мнения: 595
Регистриран на: Вто Май 27, 2008 7:29 am
Местоположение: Захарна Фабрика

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Мнение от rockton »

rudoni написа: Вто Дек 10, 2019 7:24 pm Колко,колко? Нормално, мах 14.5 волта!Останалото е аномалия и иска ремонт!
Точно така, прав е адаша , 14.5 максимално, Но не повече! В момента имам един Хюндай Соната 2004 с такъв дефект, зарежда на 14.8 в. но ECU-то реве за некоректно напрежение и то само при запален двигател! Ако е угасен двигателя, грешката се самоизтрива след около 5 минути в покой и без контакт! В момента в които запалиш и грешката веднага излиза, а чека не свети!
Алтернатора не е ремонтиран и утре отива на ремонт!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
auto215
КОЛЕГА
Мнения: 139
Регистриран на: Чет Мар 26, 2009 1:15 am
Местоположение: София

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Мнение от auto215 »

Намагнетизирал се е много ротора затова при откачени кабели генерира напрежение погледни в живите процента на зареждане най вероятно го сваля до 10-15% но не може да го ограничи магнита,разумно крайно решение няма дори да сложиш нов ротор след много време пак става така ако се кара на тройна езда, демек не се гаси
"Теория" е, когато всичко е ясно, но нищо не работи. "Практика" е, когато всичко работи, но не е ясно защо..Гризането на дърво е полезно за размърдване на мозъка :oops:
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Мнение от gt40 »

Фокус 1 зареждане под 14.5 не съм виждал. до 15 В им е нормално.
При изключена букса работи по вътрешно възбуждане, иначе е с управление през ECU-то.
Това с намагнитването не го разбрах.
Поздрави.
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Мнение от rudoni »

Мите, остатъчен магнетизъм .Но това е толкова малко ,че направо незначително!
С нами Бог!

0886 224486
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Мнение от ipivan »

На Фокус-а му е бил изгорял диодния блок.Ходил е на майстор и там са му сменили диодния блок и регулатора на напрежение.След това дойде при мен.
Аз го изпратих при колега който се занимава само със стартери и генератори.Колегата му е върнал оригиналния регулатор и сега без значение от оборотите зарежда 14 В.Клиента(едно хлапе) е подскочил от кеф! :D
Това ми обясни колегата по телефона.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
stoqn
КОЛЕГА
Мнения: 88
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 10:13 pm
Местоположение: Добрич

Re: Focus 1.6,бензин,2001г., алтернатор

Мнение от stoqn »

Форда е чума на алтернаторите много разглобявания и смени докато всичко е шест.Опита си казва оригинален регулатор с други само ядове.Или зарежда но свети лампаа на таблото или всякакви други ядове.Регулаторите им са няколко моделал за един и същ алтернатор и ако уцелиш печелиш.
Публикувай отговор