Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
androidcho
КОЛЕГА
Posts: 105
Joined: Tue Jun 07, 2016 8:39 pm

Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by androidcho »

Здравейте, колеги!
Колата е Vectra C и идва при мен след ремонт на помпата с кодове P0606 и P1632.
Някой ако може да помогне на ЛС или по телефона(ясно ми е, че никой няма да дискутира в публичен форум).
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by ivanovbg »

Какво има за дискусия? Ти ли си я ремонтирал? Пали ли, не пали ли? Какво прави въобще освен да пише грешки?
https://www.ecu-rc.nl/Control/6161/dtc- ... tem/?tid=1 Принципно нова помпа и на пътя.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
androidcho
КОЛЕГА
Posts: 105
Joined: Tue Jun 07, 2016 8:39 pm

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by androidcho »

Например как да бъдат ремонтирани масите на платката. Силовите до транзисторите липсват.
И да - не пали!
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by rockton »

Какво се е случило с масите? Изпарени, прегорели ли са? При това полужение не си играй и губи времето, Краси правилно ти е казал по горе, "нова помпа и на пътя"! Ако ли не,.... еко метал инженеринг го зове.!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
steve
Posts: 8
Joined: Tue Jan 21, 2014 8:35 pm
Location: Велико Търново

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by steve »

Това с масите не е толкова прост проблем. Токова изгаряне е характерно след предишен ремонт но в около 20-30% си изгарят така и първоначално. Не е достатъчно само да подадеш маса ( може и да припали някак но грешките си остават).
Тези проблеми подлежат на ремонт но ме съмнява да намериш някаква информация по въпроса...
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by bobolin4o »

steve wrote: Sat Aug 31, 2019 1:23 pm Не е достатъчно само да подадеш маса ( може и да припали някак но грешките си остават).
Тези проблеми подлежат на ремонт но ме съмнява да намериш някаква информация по въпроса...
Е аз пък имам информация по въпроса - предоставена ми от самия теб...

Към колегата androidcho... ако искаш мога да те свържа с човека, дето знае как да я оправи тая пущина.
TuningMaster Image
0887 704 900
androidcho
КОЛЕГА
Posts: 105
Joined: Tue Jun 07, 2016 8:39 pm

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by androidcho »

Колата е в историята, но информация се търси за следващи умреляци.
Попринцип винаги оставям слабо място, но може да издъни и масите. Възстановявам едната, но има още някъде нещо, което не правя. P0606 остава.
@bobolin4o - мисля, че съм чувал за този човек.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by rangel1 »

Ей все още ли има мазохисти да се борят с тия помпи :D Е така е и ние като бяхме млади тъсихме да е..м дявола в въздуха но видяхме че не става :D Голям майстор се става не с ниска цена и всеки ден клиента да е при теб а със сериозна сума и повече да не го виждаш :D
До това прозрение стигнах аз дано го разберете навреме :D
androidcho
КОЛЕГА
Posts: 105
Joined: Tue Jun 07, 2016 8:39 pm

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by androidcho »

rangel1 wrote: Fri Sep 27, 2019 9:09 pm Ей все още ли има мазохисти да се борят с тия помпи :D Е така е и ние като бяхме млади тъсихме да е..м дявола в въздуха но видяхме че не става :D Голям майстор се става не с ниска цена и всеки ден клиента да е при теб а със сериозна сума и повече да не го виждаш :D
До това прозрение стигнах аз дано го разберете навреме :D
Има, има.. умреляци колкото искаш.
Тук не коментираме цена на ремонта, а начин. А също така не става въпрос за личен автомобил.
Разбира се както всичко в авто ел. ремонтите, и тук не се издава нищо, което е нормално. :D
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by rangel1 »

Виж колега с псг16 нямам опит но с псг15 съм се заигравал доста и от там съм стигнал до извода че ако не искаш клиента утре да е при теб и да ти мърмори на главата щото ти си решил да лашкаш дявола и да се правиш на селски тарикат от науеното по форумите,правилното решение е нова помпа или втора употреба сменяш прибираш си труда и не се главоболиш повече.
За да не съм голословен ще ти кажа пример за прочутия транзистор който клати клапана на псг15 много гори дейба що щото бил боклук няма такова нещо (малко съм се занимавал с електроника и знам е транзистора в нормални работни условия е вечен)просто транзистора се претоварва от механични проблеми в помпата и затова се дъни и съответно гении дето мислят че са по умни от инженерите на бош слагат по мощен транзистор и той държи на скапаната помпа но до кога господ знае някой вадят късмет и бутат доста други идвад на другия ден.
Молим някой друг дърт колега да потвърди мнението ми че да не страдаш и ти :idea:
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by ivanovbg »

rangel1 wrote: Wed Oct 02, 2019 8:37 pm транзистор и той държи на скапаната помпа но до кога господ знае някой вадят късмет и бутат доста други идвад на другия ден.
Молим някой друг дърт колега да потвърди мнението ми че да не страдаш и ти :idea:
ivanovbg wrote: Thu Aug 15, 2019 9:53 pm Какво има за дискусия? Ти ли си я ремонтирал? Пали ли, не пали ли? Какво прави въобще освен да пише грешки?
https://www.ecu-rc.nl/Control/6161/dtc- ... tem/?tid=1 Принципно нова помпа и на пътя.
Аз същото по горе го казах,но не съм толкова дърт :wink:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
steve
Posts: 8
Joined: Tue Jan 21, 2014 8:35 pm
Location: Велико Търново

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by steve »

Моето обобщение по въпроса (на база повече от 1к псг-та) е че транзистора гори най вече от километри. С времето(километрите) от температурните разлики между кристала и охлаждането му се отлепя . Остане ли без охлаждане изгаря . В поне 1% от случаите пък транзистора остава здрав но е отлепен единствено от подложката . Клапана който се управлява от този транзистор никога не гори първоначално и не е причина за изгарянето му. Клапана гори при повторно изгаряне на транзистора след некадърен ремонт. Дори и клапана да е стопен/окъсил няма да изгори повторно здрава електроника - тока се ограничава вътрешно до няма 20А .
При качествен ремонт на електрониката помпата може да изкара още доволно много км!
androidcho
КОЛЕГА
Posts: 105
Joined: Tue Jun 07, 2016 8:39 pm

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by androidcho »

rangel1 wrote: Wed Oct 02, 2019 8:37 pm Виж колега с псг16 нямам опит но с псг15 съм се заигравал доста и от там съм стигнал до извода че ако не искаш клиента утре да е при теб и да ти мърмори на главата щото ти си решил да лашкаш дявола и да се правиш на селски тарикат от науеното по форумите,правилното решение е нова помпа или втора употреба сменяш прибираш си труда и не се главоболиш повече.
За да не съм голословен ще ти кажа пример за прочутия транзистор който клати клапана на псг15 много гори дейба що щото бил боклук няма такова нещо (малко съм се занимавал с електроника и знам е транзистора в нормални работни условия е вечен)просто транзистора се претоварва от механични проблеми в помпата и затова се дъни и съответно гении дето мислят че са по умни от инженерите на бош слагат по мощен транзистор и той държи на скапаната помпа но до кога господ знае някой вадят късмет и бутат доста други идвад на другия ден.
Молим някой друг дърт колега да потвърди мнението ми че да не страдаш и ти :idea:
Значи да разбирам че аз, ти и всички дето се занимават с това се мислим за по-умни от инженерите на бош? Или може би ти слагаш "по-слаб" транзистор? Не искам да се заяждам, но типичните за БГ форумите акъли се почват веднага..
Отгоре на всичко, колата се кара в различни режими преди да я издам, за да сведа риска клиента да ми мрънка на другия ден!
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by rangel1 »

Ти си знаеш колега.Извинявай ако не ти е харесало мнението ми .
rudoni
КОЛЕГА
Posts: 779
Joined: Wed Aug 24, 2011 8:40 pm
Location: Крумовград

Re: Opel Vectra C 2.2 PSG16 - не пали

Post by rudoni »

Мисля ,че не схвана иронията на Рангел.
За 20г. съм разбрал едно- с гледане от Тубата специалист не се става! "Кучето с гледане не е станало касапин"! нар.поговойрка
С нами Бог!

0886 224486
Post Reply