Имам проблем с една Шкода с код на двигателя BJB. Колата е на 65 хил километра, купена нова и със сервизна история. През няколко хиляди километра влиза в сервизен режим, светва лампата, спира да върви и пуши като скара-бира около обед
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Грешките са две:
-Дебитомер: записва я при движение. Собственика го е сменил преди около година с такъв на Бош
-МАП/Altitude сензор "correlation": записва я още при даване на контакт. Атмосферно налягане около 980, а надув около 1,4. Трия грешката и стойностите си остават пак такива, без да работи двигателя. Паля и давам газ: налягането на турбото, според сензора, се покачва очаквано, но началната стойност си остава 1,4. Така се получава небивал надув и съответно отзад са страшни пушеци. Грешка не се записва отново, докато не се покара няколко километра.
Смених сензора с Бошов и ситуацията се повтори след около 5-6 хил километра. Отново и двете грешки.
Според елсата жиците тръгват от буксата на сензора, минават през един 10 или 14 пинов куплунг пред стойката на акумулатора, там е и замасяването, и отиват до компютъра. Проверх там, но не видях проблем.
Срещали ли сте се с подобен проблем? Взел съм още един сензор и днес ще го включа за проба. Пазя и стария, но според мен има нещо друго и затова моля за съвет
Поздрави