Страница 1 от 1

Mercedes cdi 22 p1354

Публикувано на: Съб Ное 16, 2019 5:11 pm
от zoro1
Сменяли са мотор ,колата е обиколила няколко сервиза ,на спрей пали от четвърт.Грешки с моторния са 1354 ,и във връзка с маф и температура на въздуха ,датчиците не са закачени.При проверка за сигнал на дюзите има само един импулс ,в началото и след това -не.За стартер контрола нещо е преправяно ,и не всеки път завърта от ключа /езс система/В имото няма грешка ,кан линиите са наред .Клонирах ецу-то /едц15с6/-същото.Сменени са двата датчика .колянов и разпределителен .проверени кабели до тях ,на коляновия има само 3 волта,нормално ли е това?

Re: Mercedes cdi 22 p1354

Публикувано на: Съб Ное 16, 2019 5:26 pm
от stasi
1354 е за сихронизация , провери си хардуера на компа с рама в ЕПЦ на стардиагноза и след това провери в Еситроник за съвместими хардуери. правил съм доста мерцедеси и когато хардуера е несъвместим стават проблеми . За езс е нужно виргин на компа ислед това синхронизиране със Стардиагноза , изобщо при теб са доста омазани нещата, успех .

Re: Mercedes cdi 22 p1354

Публикувано на: Съб Ное 16, 2019 7:08 pm
от Todio
Колко оборота и какво налягане в рейла показва?

Re: Mercedes cdi 22 p1354

Публикувано на: Съб Ное 16, 2019 10:44 pm
от ivanovbg
Колега, как искаш да се държи колата с p1354? Макар че не си написал и следващите две цифри от кода защото са възможни няколко грешки.
P1354 Deflexion angle between camshaft and crankshaft
P1354 Synchronization between crankshaft and camshaft Frequency of camshaft signal is too high.
P1354 Synchronization between crankshaft and camshaft Main injection correction is faulty.
P1354 Synchronization between crankshaft and camshaft No camshaft signal.
P1354 Synchronization between crankshaft and camshaft No crankshaft signal.
P1354 Synchronization between crankshaft and camshaft Plausibility
P1354 Synchronization between crankshaft and camshaft The flow limiter has been activated

Обикновено при такъв проблем не се мери напрежение, а се гледат и налагат един втрху друг едни кривундели с осцилоскопа. Нали се сещаш къде може да се губи синхронизацията?

Re: Mercedes cdi 22 p1354

Публикувано на: Пон Ное 18, 2019 8:14 am
от stasi
Много неизвестни има в случая . Каква е причината за смяна на мотора .При монтирането може да са изкривили гривната на маховика или да са скъсали някъде инсталацията .Възможно е мотора които са поставили да има проблеми с ангренажа .Не се знае в предишните сервизи кой какво е правил или клонирал.

Re: Mercedes cdi 22 p1354

Публикувано на: Сря Ное 20, 2019 7:45 pm
от zoro1
Дам ,там е работата -никой не знае какво е правил предишния...Та проверена е центровката -колянов разпределителни валове- всичко изглежда ок.Гривната на маховика не може да се обърка ,има едно чопче ,датчкиа си е от ръчката .Мотора са сменяли цитирам- "щото тоя работеаше по убаво"...
НА стартер -около 200 бара налягане и около 250-300 оборота .Утре ще погледна пак за имо проблем ,въпреки ,че не го засичка на диагностика...

Re: Mercedes cdi 22 p1354

Публикувано на: Сря Ное 20, 2019 9:52 pm
от ivanovbg
На 200 бара не пали, май 240-250 искаше минимум. Ако дюзите не връщат смени малкото О пръстенче на клапана за налягането.

Re: Mercedes cdi 22 p1354

Публикувано на: Чет Ное 21, 2019 7:46 am
от Todio
Мерцедес пали при 180 бара. Ако са сменяли мотор от автоматик на ръчка, то под диска на хидрото има една подложка 3мм, която трябва да се махне иначе проблем. Свали датчик кол. вал и виж къде е венеца - дали е в центъра или е изместен.

Re: Mercedes cdi 22 p1354

Публикувано на: Чет Ное 21, 2019 11:39 pm
от ivanovbg
Днес погледнах на една е класа - пали от раз, но на 240 кове на секундата.

Re: Mercedes cdi 22 p1354

Публикувано на: Вто Дек 31, 2019 12:02 pm
от zoro1
оказа се проблем с дюзите...как ,не ми се мисли...весело посрещане на новата