как да настроя раздатката на мерцедес

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
civitanove
КОЛЕГА
Мнения: 32
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 5:14 pm

как да настроя раздатката на мерцедес

Мнение от civitanove »

Интересува ме някой сблъсквал ли се е с проблема за настройката положението на датчика на раздатъчната кутия на Мерцедес МЛ320 СДИ 2005г ? Отворих раздатката за да проверя състоянието на веригата и след като я сглобих и поставих на колата ми изважда грешка от модула на раздатката P293C-Incremental sensor implausible signal. Преди работеше нормално,включваше скорости и блокираше диференциалите.Сега копчето за блокажите не свети и при опит да поставя на паркинг се чува постоянно щтракане.Въпроса ми е ако някой е разглабял такава кутия да ми обясни как да намеря правилната позиция на датчика за положението на механизма.Има няколко разновидности кутии,тази е с един мотор,който включва бързи и бавни предавки и един потенциометричен датчик,който не се намира на самия мотор но е свързан механично с него,така че когато въртиш оста на мотора се завърта и оста на датчика.В диагностичното меню на КТС-а няма опции за калибриране и настройка.
civitanove
КОЛЕГА
Мнения: 32
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 5:14 pm

Re: как да настроя раздатката на мерцедес

Мнение от civitanove »

След ровене в мрежата и консултации ето как решихме проблема: Оказва се,че раздатката има основно положение,в което винаги застава при подаване на контокт.При моя случай конкретно това е включен преден мост.Когато раздатката се намира в основното си положение електронният модул,който я управлява очаква да получи съответния сигнал от потенциометричния датчик свързан към включващия механизъм.Понеже бях поставил раздатката в неправилно положение(4х2 вместо 4х4) модула отчиташе грешка и отказваше да влезе в действие.Затова извадих мотора и ръчно задвижих оста до правилното положение след което прочетох паметта за грешки.Видях,че гореописаната грешка Р293С вече не съществува,но пък има друга-Р294С малък ток в сервомотора защото докато давах контакт и четох грешките мотора беше вън овиснал на кабелите.Паставих мотора на място и още един път изтрих грешките.След като запалих всичко заработи нормално.
Публикувай отговор