Колеги искам да попитам колко от вас биха се занимавали с дизелови дюзи и по-точно с тяхното почистване и тестване.. Доколкото зная един стенд за тази дейност варита от 12000 лв нагоре. Понеже сме в Бг. зная, че не всеки има възможност да вземе такъв стенд. Пореди тази пречина се навивам да развия проект който да върши работата на този стенд само че за много по-малко парички. Единственото с което несам на ясно е дали е задължително да се променя честотата(скоростта) която изразява реалното подаване на гас от автомобила, или може само да се провери дали дюзата работи на едно обороти(честотата да не се изменя). Балгодаря предварително
P.s. главно говоря за коммонраил дюзите
Дизелови дюзи
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Дизелови дюзи
виж тука http://www.deniss.com.ua/ ако не можеш да направиш нещо подобно ,а да е само щракалка не си губи времето.
Повече инфо тук- http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=18&t=2027
И я изчети цялата за да разбереш какво трябва да направиш.
Повече инфо тук- http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=18&t=2027
И я изчети цялата за да разбереш какво трябва да направиш.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Дизелови дюзи
Не виждам защо е необходим комутатор, една Бош дюза се разглобява доста добре на основни части.
Re: Дизелови дюзи
Според тебе става ли само сразглобяване и сглобяване без да се тества в реален режим.emzo написа:Не виждам защо е необходим комутатор, една Бош дюза се разглобява доста добре на основни части.
И все пак само БОШ не произвеждат комънреил дюзи има и други.
Re: Дизелови дюзи
За Бош CR - става.
Иначе за другите си прав, просто трябваше да доуточня в предния си пост.
Иначе за другите си прав, просто трябваше да доуточня в предния си пост.
Re: Дизелови дюзи
момчета става на въпрос не само за проверка за работата на една дюза а и за нейното наистройване. Не е необходимо само да се разглоби и почисти.