обороти - неравномерни

- Пропан-бутан<br>
- Метан
ivokolev
Мнения: 8
Регистриран на: Чет Май 02, 2019 12:52 pm

обороти - неравномерни

Мнение от ivokolev »

Здравейте, имам следния проблем с газовата уредба Ланди Ренцо: Когато навън е студено и дойде момента за превключване на газ, клапана се чува да щрака, прехвърля на газ и се усеща едно тресене от към двигателя - недостатъчно гориво. Спирам и на свободна оборотите клатят 500 - 700 и още малко ще изгасне. През лятото така не ми е прекъсвала. Инжектори, изпарител и клапан са сменени. Термостат и температурния датчик също са сменени. Когато загрее 90 градуса, вече няма такъв проблем. Ходих до сервиз на марката и ми обясниха, че най-вероятно потича свръх налягане към инжекторите и затова се давят и прекъсват, а на мен ми изглежда като недостиг на гориво. Не знам какво да правя вече, дали да сменя отново температурния датчик на колата? Казаха, и че компютъра на газовата не записвал грешки, което ми е странно.
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: обороти - неравномерни

Мнение от ipivan »

Ако изброените неща са сменени с изправни, трябва да се барнат настройките!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
rockton
КОЛЕГА
Мнения: 595
Регистриран на: Вто Май 27, 2008 7:29 am
Местоположение: Захарна Фабрика

Re: обороти - неравномерни

Мнение от rockton »

ivokolev написа: Чет Ное 21, 2019 9:52 am Казаха, и че компютъра на газовата не записвал грешки, което ми е странно.
Недей очаква глупавата газова да запише грешки. Когато сменяха газовите клапани, и редуктора , направиха ли настроки и реглаж, какво е налягането на редуктора?
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
krasiman
Мнения: 11
Регистриран на: Вто Апр 02, 2019 10:57 am

Re: обороти - неравномерни

Мнение от krasiman »

Правили са настройки, защото предния изпарител беше IG1, а сегашния LI02. Все още не мога да разбера, защо при ниска температура на околната среда, докато не направи 90 градуса газовата уредба не работи никак добре и ми забива грешка на втори цилиндър, не добро запалване. Когато си направи градусите 90, газовата си работи добре.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: обороти - неравномерни

Мнение от bobolin4o »

Колега...
Много са ти объркани разбиранията, в смисъл, че си на грешен път.
Не работи зле газовата докато не загрее двигателя на 90 градуса... двигателят не работи добре НА ГАЗ, докато не загрее...
Тоест, ако на БЕНЗИН всичко е ок в целия температурен диапазон, а на ГАЗ не е - проблемът си е в газовата ти уредба.
Какво трябва да се направи:
1. Проверка на отоплението на редуктора - правилно ли е свързан, грее ли адекватно, в смисъл има ли чувствителна разлика спрямо температурата на ДВГ-то.
2. Проверка на състоянието на инжекторите и свързването им към смукателния колектор, както и правилната подредба на реда на цилиндрите.
3. Ако всичко е ОК по горните две точки следва да се направи прецизна настройка на системата.
4. Ако след настройката на системата няма ефект - се връщаш в изходна позиция и се проверява компресията на ДВГ-то, запалителната система и т.н.

Дерзай!

P.S. Да беше казал марката и модела на колата...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
krasiman
Мнения: 11
Регистриран на: Вто Апр 02, 2019 10:57 am

Re: обороти - неравномерни

Мнение от krasiman »

bobolin4o написа: Съб Ное 23, 2019 10:52 am Колега...
Много са ти объркани разбиранията, в смисъл, че си на грешен път.
Не работи зле газовата докато не загрее двигателя на 90 градуса... двигателят не работи добре НА ГАЗ, докато не загрее...
Тоест, ако на БЕНЗИН всичко е ок в целия температурен диапазон, а на ГАЗ не е - проблемът си е в газовата ти уредба.
Какво трябва да се направи:
1. Проверка на отоплението на редуктора - правилно ли е свързан, грее ли адекватно, в смисъл има ли чувствителна разлика спрямо температурата на ДВГ-то.
2. Проверка на състоянието на инжекторите и свързването им към смукателния колектор, както и правилната подредба на реда на цилиндрите.
3. Ако всичко е ОК по горните две точки следва да се направи прецизна настройка на системата.
4. Ако след настройката на системата няма ефект - се връщаш в изходна позиция и се проверява компресията на ДВГ-то, запалителната система и т.н.

Дерзай!

P.S. Да беше казал марката и модела на колата...
Здравейте, колата е Сеат Алтеа 1.6 BSE.
Търся логика, а такава не намирам и не мога да изясня, защо при студено време навън и загрял двигател 90 градуса газовата уредба работи добре, няма никакви прекъсвания, а при студено време навън и при не загрял двигател, но достатъчно да чукне клапана и да пусне газ към инжекторите те започват да насичат и няма почти никаква мощност. През лятото не усетих такъв проблем. Ходих в сервиза където ми смениха термостата и температурния датчик на колата и се видя, че на таблото показва 90 градуса, но температурния датчик показва 60 градуса. А точно тези части смених, защото колата много трудно правеше 90 градуса основно при градско каране, а извън града към 70-80 градуса. Температурния датчик нямаше как да разбера дали работи и ми препоръчаха като сменя термостат да сменя и датчика за температура. Мога ли да Ви се обадя по телефон в удобно за вас време?
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: обороти - неравномерни

Мнение от bobolin4o »

Да, естествено, че можеш да се обадиш... всеки работен ден, между 9 и 18 часа.
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Публикувай отговор