BMW Diesel-моля помогнете!

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Post Reply
Presley

BMW Diesel-моля помогнете!

Post by Presley »

Имам BMW 324 TD,91год.Помпата се управлява със стъпков мотор,но като го'настъпя' не вдига повече от 160км.Иначе всичко е наред.Точно на 160км. забива носа сякаш му спира нафтата(и филтрите са нови).Интересува ме да не би да е ограничено електронно на 160км?
Някой ако знае,моля да ми помогне.
epcilon
Posts: 22
Joined: Fri Mar 03, 2006 10:11 am

Post by epcilon »

Премери налягането на турбото.
Presley

Post by Presley »

epcilon wrote:Премери налягането на турбото.

Не е от турбото.Електронен е проблема.
Чудя се,дали може да е от това,4е ABS-са ми е в авариен режим заради един датчик и това да е причината да се ограничава до160км/h?
ssivov

Post by ssivov »

Какво е управлението ,ако знаеш примерно(edc 1.2.3),до какви обороти достига на малките предавки.Не може да е от abs-а.
Presley

Post by Presley »

Last edited by Presley on Tue May 30, 2006 11:58 pm, edited 1 time in total.
weso
Posts: 11
Joined: Fri Jan 27, 2006 6:35 pm

ре

Post by weso »

Имаш датчик за налягане когато турбината надуе този датчик задеиства и подава още нафта и предварение -за предварението съм на 90% сигурен.Намира се на десния подкалник и е с вързан с тръбичка към всмукателните тръби и с два кабела(с букса).Ако ти е откаен или маркучето е скъсъно не ти стига нафтата!!!
Presley

Re: ре

Post by Presley »

weso wrote:Имаш датчик за налягане когато турбината надуе този датчик задеиства и подава още нафта и предварение -за предварението съм на 90% сигурен.Намира се на десния подкалник и е с вързан с тръбичка към всмукателните тръби и с два кабела(с букса).Ако ти е откаен или маркучето е скъсъно не ти стига нафтата!!!
Ще проверя за този датчик.Благодаря за инфото!
Presley

Post by Presley »

Искате ли да ви кажа защо БМВ-то не вървеше с повече от 160км?
От толкова мнения само "WESO"се доближи много до истината!Обаче се наложи сам да си открия проблема,понеже"големите","прехвалени"специалисти мълчаха и гледаха умно.
...та за да помогна на някои друг,ще ви кажа,че проблема беше в това,че някой умник(пак от "големите майстори")беше разменил 2 вакуумни маркучета-на EGR клапана и на TURBO-to!
Сега е много добре и ми свали разхода!
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Post by VOLUMAX »

Presley wrote:...............
Няма как някой да ти отговори точно при положение,че ти си описал супер неточно симптомите на проблема :idea:
Има много огромна разлика между ограничаване на максималната скорост на автомобила и ограничаване на мощноста на мотора(какъвто в случая е бил твоя проблем) :idea:
Самия факт,че ти не си усетил същината на проблема автоматично се отразява и на съветите които са ти дадени :idea:
По големи успехи с диагностиката щеше да постигнеш ако беше посетил някоя врачка :lol:
Presley

Post by Presley »

VOLUMAX wrote:
Presley wrote:...............
Няма как някой да ти отговори точно при положение,че ти си описал супер неточно симптомите на проблема :idea:
Има много огромна разлика между ограничаване на максималната скорост на автомобила и ограничаване на мощноста на мотора(какъвто в случая е бил твоя проблем) :idea:
Самия факт,че ти не си усетил същината на проблема автоматично се отразява и на съветите които са ти дадени :idea:
По големи успехи с диагностиката щеше да постигнеш ако беше посетил някоя врачка :lol:
Ти май си говориш ейтака,без да четеш?Никакво ограничаване на мощ.не е имало,а се спаваше от раз точно на 160!!!Но както и да е..друг път чети...
Няма смисъл да ти обяснявам,а това е написано за да помогна на някой,който има сходен проблем!!!
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Post by VOLUMAX »

Presley wrote:Никакво ограничаване на мощ.не е имало....
Можеш ли да обесниш какво се случва при размяна на тези маркучета на управлението на рециркулацията и управлението на турбината ?
Presley

Post by Presley »

VOLUMAX wrote:
Presley wrote:Никакво ограничаване на мощ.не е имало....
Можеш ли да обесниш какво се случва при размяна на тези маркучета на управлението на рециркулацията и управлението на турбината ?
Получава се това,че няма кой да ограничи налягането на турбото,то става твърде високо,което се отчита от датчик и на ECU-то не му остава нищо друго освен да спре притока на гориво за да избегне критичните стойностти(поне аз така си го обяснавам).
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Post by VOLUMAX »

:lol: А 160-сетте километра ?
А с рециркулацията ?
Presley

Post by Presley »

Е какво за тях?Тогава се е оцелило,а колкото за рециркулацията-тя изобщо не беше закачена :lol:
Post Reply