Докараха ми С3 HDI на който според човека след смяна на дифтунг под първа дюза е спряла да пали. Гледах го с Лексията и при въртене се опитва да припалии на живи данни напрежението на 4те дюзи не се вдига на повече от 3 волта. Налягането в рейла още с чукването на стартера става 350-400 бара. Има ли начин с лексията да се програмират отнова дюзите? Дайте идеи, колеги.
Забравих- стои грешка Подгряване откачен конектор.
Ситроен 1,4 HDI не пали-захранване дюзи
Re: Ситроен 1,4 HDI не пали-захранване дюзи
тези дюзи не се обучават виж буксата на дюзата
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Ситроен 1,4 HDI не пали-захранване дюзи
Не видях букса. В понеделник ще разгледам. Не би ли трябвало да изписва грешка? Сещам се ,че грешката която ми изписва е възможно да е точно за откачена дюза. Благодаря
Re: Ситроен 1,4 HDI не пали-захранване дюзи
Програмират се дюзите-има опция.
Иначе я запалихме със спрей, сменихме една свещ и утре ще видим дали на студено е добре.
Иначе я запалихме със спрей, сменихме една свещ и утре ще видим дали на студено е добре.
Re: Ситроен 1,4 HDI не пали-захранване дюзи
проверете обратното гориво на дюзите да не пускат много и да пада налягане в рейката
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
Re: Ситроен 1,4 HDI не пали-захранване дюзи
Работи перфектно. Май свещта беше основния проблем, въпреки, че ме съмнява.