Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

- скенери<br>
- осцилоскопи<br>
- газоанализатори<br>
- мултиметри<br>
- други
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by dyaneff »

Може ли да се тества МБ Спринтер 313 ЦДИ с Мулти диаг , като примерно вместо мултиплексор се мести 7 краче от обд буксата на Мултидиага по крачетата на 14 пиновата букса за съответният модул.
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by milennyc »

Не всичко е на 7-мо краче за да го местиш ...... като имаш мулти диаг ти трябва само преходник опроводен :)
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
ditex
КОЛЕГА
Posts: 150
Joined: Mon Jul 24, 2006 9:02 pm

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by ditex »

Продават се много удобни за целта разпределителни кутии за MB Sprinter. От едната страна е с 14 краков спринтерски куплунг а от другата страна е пластмасова кутия с 14 броя жеснки банан букси.
??-!!
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by dyaneff »

Питах склад66 за тяхния опроводен преходник (обд16 женски към 14 пинов мъжки) и ми казаха, че не става, защото ми трябва мултиплексор. На 14 краковата букса освен 1,2,3 и 5 извод на всички останали пише К линия за диагностика на ....... ( съответния модул ).
Затова ми беше питането ако местя 7 извод от обд по крачетата на 14 пиновата букса , ще мога ли да го прочета спринтер съответно vw lt.
ditex
КОЛЕГА
Posts: 150
Joined: Mon Jul 24, 2006 9:02 pm

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by ditex »

Не сте ме разбрали правилно или аз не съм се изразил ясно. Не съм имал в предвид евтините китайски преходници които нямат изведени всички крака на 14 краковия куплунг, и които са подходящи само за двигател. Става дума за разпределителна кутия, от едната страна е с 14 краков спринтерски куплунг а от другата страна е пластмасова кутия с 14 броя жеснки банан букси. Така също е нужен и един универсален кабел жеснко ОБД2 към 4 мъжки банана и с него можете да обхождате на абсолютно всички коли старите букси.
??-!!
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by milennyc »

И аз ти обяснявам пак..... не всичко е на 7-мо краче на Диага :lol: . А ако 14 пиновата е опроводен като хората не ти трябва мултиплексор 8). Аз така имах проблем с 38 пиновата понеже е опроводен само с 3 кабела +, - и К линия. Купих си мъжко ОБД опроводено със 16 кабела после по схема..... 16 то 38 пин си запоих всички 16 кабелчета и хоп имаш мултиплексор :).

Image
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by dyaneff »

Добре ама каква е схема за 14 краков към еобд
ditex
КОЛЕГА
Posts: 150
Joined: Mon Jul 24, 2006 9:02 pm

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by ditex »

dyaneff wrote:Добре ама каква е схема за 14 краков към еобд
За да се ползва 14 краков към еобд както са ви казали от склада е нужен мултиплексор. За да се избегне нуждата от такъв електроннен или механичен превключвател трябва да се използва универсален кабел жеснко ОБД2 към 4 мъжки банана и с него може да се обхожда абсолютно всички коли със старите букси.
??-!!
tnikolov
КОЛЕГА
Posts: 81
Joined: Tue Nov 06, 2007 11:58 pm

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by tnikolov »

Малко в темата на колегата, ама .....
1. В комплекта има един 16 obd2m към 16 obd2f - какво върши?
2. "Така също е нужен и един универсален кабел женско ОБД2 към 4 мъжки банана и с него можете да обхождате на абсолютно всички коли старите букси" - Като се има в предвид че Мултидиага е с мултиплексор и търси различните системи на различни крачета , кои точно от 16-те се ползват? Плюса и минуса са ясни, кои ще са К и L?
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by milennyc »

tnikolov wrote:Малко в темата на колегата, ама .....
1. В комплекта има един 16 obd2m към 16 obd2f - какво върши?
2. "Така също е нужен и един универсален кабел женско ОБД2 към 4 мъжки банана и с него можете да обхождате на абсолютно всички коли старите букси" - Като се има в предвид че Мултидиага е с мултиплексор и търси различните системи на различни крачета , кои точно от 16-те се ползват? Плюса и минуса са ясни, кои ще са К и L?
:lol: :lol: :lol:
по 1
Пежо
по 2
Ако не става с акъл става с четене.

Image

За 38 пиновата съм показал по горе
ditex wrote:
dyaneff wrote:Добре ама каква е схема за 14 краков към еобд
За да се ползва 14 краков към еобд както са ви казали от склада е нужен мултиплексор. За да се избегне нуждата от такъв електроннен или механичен превключвател трябва да се използва универсален кабел жеснко ОБД2 към 4 мъжки банана и с него може да се обхожда абсолютно всички коли със старите букси.
Не е нужен мултиплексор нито банани нито портокали :mrgreen: Всеки колега може да си спои 16 жички и има мултиплексор 8) :lol:
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by dyaneff »

За да работя с 14 пиновата букса може ли да използвам таблицата от 38 пиновата букса в часта и касаеща обд2 женска букса. Тоест да заместя в схемата на 38 пиновата дясната страна с 14 пиновата букса. :idea:

Ако някой разбере какво питах и ми отговори, цена няма да има.
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by milennyc »

dyaneff wrote:За да работя с 14 пиновата букса може ли да използвам таблицата от 38 пиновата букса в часта и касаеща обд2 женска букса. Тоест да заместя в схемата на 38 пиновата дясната страна с 14 пиновата букса. :idea:

Ако някой разбере какво питах и ми отговори, цена няма да има.
Може колега нали това казах......
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
dyaneff
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Sat Mar 06, 2010 5:31 pm
Location: Долни Чифлик

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by dyaneff »

Това исках да чуя. Благодаря.
tnikolov
КОЛЕГА
Posts: 81
Joined: Tue Nov 06, 2007 11:58 pm

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by tnikolov »

Идва клиент, ти вадиш хапаратурата, мушкаш удължението с шестнадесетте кабелчета, клякаш до колата и почваш да твориш като караш по памет, или ходиш сегиз тогиз до лаптопа да сверяваш къде какво вкарваш. Ако не объркаш нещо, добре, но ако да, се почват едни рокади, докато накрая прецакаш интерфейса. По добре ако знаете читав вариант за кабели споделете.
И в този ред на мисли какво ви е мнението за това: http://www.autoobd2.co.uk/wholesale/cab ... -1297.html
milennyc
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Thu Nov 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Post by milennyc »

tnikolov wrote:Идва клиент, ти вадиш хапаратурата, мушкаш удължението с шестнадесетте кабелчета, клякаш до колата и почваш да твориш като караш по памет, или ходиш сегиз тогиз до лаптопа да сверяваш къде какво вкарваш. Ако не объркаш нещо, добре, но ако да, се почват едни рокади, докато накрая прецакаш интерфейса. По добре ако знаете читав вариант за кабели споделете.
И в този ред на мисли какво ви е мнението за това: http://www.autoobd2.co.uk/wholesale/cab ... -1297.html
Колега хубаво е да смениш занаята май :lol: ако от всичко това което обясних не разбра че се прави преходник който е веднъж за винаги готов и функционален ..... "тогиз могиз, хапаратура......" :mrgreen: Имаше колега който казваше "Инструмената в рацете на невежа е парче желязо" :lol: :lol: :roll:
Post Reply