Vectra C 2.2DTI Y22DTR
Vectra C 2.2DTI Y22DTR
Здравейте.
Автомобила е 2003год.Собственика ми описа следния поблем на колата.При шофиране загубва мощност без да светва чек и след известно време се оправя и тръгва нормално.
На диагностика има грешки П0335 и П0400 нарушение на функциите.
Измерих датчик колянов вал-работи отлично.Този за разпределителния мисля е заместен с този за ъгъла на помпата.Начало на впръскване и впръсканото количество са в норми.
Някой ако има някаква идея къде да търся проблема,моля да сподели,че тая система ми е доста непозната и стигнах до задънена улица.
Автомобила е 2003год.Собственика ми описа следния поблем на колата.При шофиране загубва мощност без да светва чек и след известно време се оправя и тръгва нормално.
На диагностика има грешки П0335 и П0400 нарушение на функциите.
Измерих датчик колянов вал-работи отлично.Този за разпределителния мисля е заместен с този за ъгъла на помпата.Начало на впръскване и впръсканото количество са в норми.
Някой ако има някаква идея къде да търся проблема,моля да сподели,че тая система ми е доста непозната и стигнах до задънена улица.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR
Преди да се почне купона с гадаенето ако може и аз да се изцепя първо
Мисля че единственното решение в такива случаи е записвачката
Който още няма задължително май трябва да инвестира (много исках да си поиграя и с тая играчка но така и не успях)защото все повече ще ви трябва
По добре ивестирайте в скупарска мисля че си струва
Колегата роктон мисля че имаше такава на текса и може да ви помогне с мнение по въпроса.
Мисля че единственното решение в такива случаи е записвачката
Който още няма задължително май трябва да инвестира (много исках да си поиграя и с тая играчка но така и не успях)защото все повече ще ви трябва
По добре ивестирайте в скупарска мисля че си струва
Колегата роктон мисля че имаше такава на текса и може да ви помогне с мнение по въпроса.
Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR
Колега борил съм се много пъти с този проблем .Това е често срещано явление при този двигател.Най честия проблем е спукани вакуми или излезли маркучета или объркани в управлението на ЕГР.Друго от което може да бъде спукана мембрана на ЕГР или клапана който го управлява да не е в ред размени го с тоя дето е до него или намери друг от морга и го смени.Същия проблем се получава от дебитомера дава ниски стойности и компа си мисли че ЕГР е отворен влиза в авариен режим и над 3000 об. спира да върви.Пробвай с друг трябва да гледаш стойностите на живи данни ама това се прави от опит пък ти като не си се борил с тоя проблем .Извади от вакуум помпата главното тънко маркуче и виж дали има вакуум защото ако няма или е нисък
пропада цялото управление.Чувал съм за спукано серво и вакуума пропада и всичко е в канала.Успех:)
пропада цялото управление.Чувал съм за спукано серво и вакуума пропада и всичко е в канала.Успех:)
Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR
Пропуснах да спомена че проблема може да не се прояви цяла седмица.После се появява и изчезва без абсолютно никаква последователност.
Ако има дефект по вакуумите,то проблема ще е постоянен.По ми се вярва някой електромагнитен клапан да е.
Следващия път като дойде ще проверя тези неща.
Ако някой друг може да даде идеи,нека заповяда.Приемам ги на драго сърце.
Ако има дефект по вакуумите,то проблема ще е постоянен.По ми се вярва някой електромагнитен клапан да е.
Следващия път като дойде ще проверя тези неща.
Ако някой друг може да даде идеи,нека заповяда.Приемам ги на драго сърце.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR
По въпроса с ЕГР ,пробвах тази седмица с схемата с реле и диод от форума на опел.Няма грижи с егр-а повече и наистина колата става малко по жива в ниските обороти.
Това разбира се с изправен дебитомер.
Това разбира се с изправен дебитомер.
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR
Ако можеш дай линк да не ровя из целия форум.presko79 написа:По въпроса с ЕГР ,пробвах тази седмица с схемата с реле и диод от форума на опел.Няма грижи с егр-а повече и наистина колата става малко по жива в ниските обороти.
Това разбира се с изправен дебитомер.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR
Етоvenelek написа:Ако можеш дай линк да не ровя из целия форум.presko79 написа:По въпроса с ЕГР ,пробвах тази седмица с схемата с реле и диод от форума на опел.Няма грижи с егр-а повече и наистина колата става малко по жива в ниските обороти.
Това разбира се с изправен дебитомер.
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=83484
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR
Този мотор е с ЕГР с електронно управление, а не с вакуум клапан както казвате. Нов такъв ЕГР е около 700 лв и трудно се намира по моргите. Аз бера ядове с една зафира и точно такъв проблем - с чисто нов ЕГР, нов клапан за турбото и пак при извънградско каране влиза в авариен режим когато и скимне и святка лампата на таблото. Можеш да пробваш да почистиш всичко от нагар - вихровите клапи,самия ЕГР, металния въздуховод на който седи мап сензора, дебитомера да почистиш....
Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR
В темата има и за новия ЕГР ,но съм нямал нужда за момента от проба.
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR
Лошото е че преди година пак го е сменял.Толкова ли бързо да се скапват?BaHka написа:Този мотор е с ЕГР с електронно управление, а не с вакуум клапан както казвате. Нов такъв ЕГР е около 700 лв и трудно се намира по моргите. Аз бера ядове с една зафира и точно такъв проблем - с чисто нов ЕГР, нов клапан за турбото и пак при извънградско каране влиза в авариен режим когато и скимне и святка лампата на таблото. Можеш да пробваш да почистиш всичко от нагар - вихровите клапи,самия ЕГР, металния въздуховод на който седи мап сензора, дебитомера да почистиш....
Разбрали сме се като му направи проблем да дойде,така че тогава ще пиша кво се е случило.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR
В тая държава на ментетата не се съмнявам и в това. Не мога да намеря един такъв дебитомер да пробвам, въпреки че стойностите му изглеждат в норми.