В края на декември FSA 720, KTS 540 i Esi{tronic},
но до днес 25.01.07g. софтуера ми не е отключен.
Ползвам смешна част от това което съм си купил. Цяла седмица разисквам проблема по телефона, с хора от
(Bosch?), които бяха любезни и добронамерени, но неефективни, нямаше двама от тях , които да са
на едно мнение по даден въпрос. Все едно съм герой в скрита камера... Така и не попаднах на служител в
Bosch, който да е в състояние да взема отговорни решения и в крайна сметка софтуера ми да бъде отключен.
Колеги, ако решите да давате 18 000 лв. на някой, помислете си дали това да са Bosch.
Венцислав Недков, Несебър 0898 544 777
Esi{tronic} Господа, не сме в Европеският съюз
Esi{tronic} Господа, не сме в Европеският съюз
Last edited by Венцислав Недков on Fri Jan 26, 2007 9:16 pm, edited 1 time in total.
Развален телефон
Днес, пак говорих с дилара си... обещава на 30.01.07г., да бъда посетен от някой техен спец, и одисеята ми да приключи....
Ще черпя наред, ако стане работа...
Иначе апаратурата е страхотна....представете си ако можех и да я пусна в действие, колко щях да съм доволен:)
Аплодисменти за колегите от Bosch, и за Европейският им подход на работа...
Ще черпя наред, ако стане работа...

Иначе апаратурата е страхотна....представете си ако можех и да я пусна в действие, колко щях да съм доволен:)
Аплодисменти за колегите от Bosch, и за Европейският им подход на работа...