сравнително отскоро се занимавам с г.и. и нямам опит, не монтирам, само ремонтирам на редовни клиенти, но сякаш забелязвам тенденция колкото е по ниско работното налягане толкова по дълго да работят инжекторните рейки правилно. забелязвали ли сте нещо подобно?
първоначално ми направи впечатление че системите измислени да работят с ниско налягане са много стабилни във времето (изиджет, ланди), колите навъртат по 150-200 хиляди преди да се наложи смяна на компоненти, докато при другите рейките работят поносимо 30-60к.
последните две коли които правих настроих на диф.налягане около 1бар, с чувствително по дълги инжекторни времена и работят чудесно, дюзите работят по-меко (не щракат толкова шумно)
има ли някой подобни наблюдения или си внушавам?
живот на дюзите като функция на налягането
Re: живот на дюзите като функция на налягането
Aми то си го пише в спецификациите.
Работно налягане от 0,5 до 2 бара - валтекоподобни
Работно налягане от 0,5 до 2 бара - валтекоподобни
Re: живот на дюзите като функция на налягането
Може и да си прав колега, но според мен разлика от около 0,2..0,3бар. (dP) нагоре надоло не е фрапираща. Истината е, че , малко газаджии се заиграват с размера на дюзите при DdP=const за да получат определено газово време на ПХ. По-лесно е да врътнеш шестограма
Може би при Валтекоподобните инжектори по-голямо значение върху увелучаването на пробега оказва скъсяването на хода на буталцата.
Може би при Валтекоподобните инжектори по-голямо значение върху увелучаването на пробега оказва скъсяването на хода на буталцата.
Re: живот на дюзите като функция на налягането
Живота на дюзите зависи от качеството на изработка и от качеството на газта.
Скоро сменях Раил Апач на едно такси на метан.Изкарали са 100 000км.Налягането беше 1,8 бара диференциално.
Скоро сменях Раил Апач на едно такси на метан.Изкарали са 100 000км.Налягането беше 1,8 бара диференциално.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79