газов инж. на 1.8 turbo

- Пропан-бутан<br>
- Метан
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by bobolin4o »

ipivan wrote:
bobolin4o wrote:Хубаво ама колегата, пуснал тая тема е монтирал 1(един) и веднага е видял проблема.
Таман се връщам от настройка на ГИ... същия изпарител на място 86 градуса, на пълна газ - 38 и пада. Двигателят е 1400 кубика, Хонда Сивик, хванат на парното, краката ми изгоряха от жега, а мършата изстива. Е?
И?
Корекции по температура няма ли?
Аз по принцип ползвам само корекции по температура на газта,не на редуктора.
Каква корекция по температура ще помогне, когато се вцепят инжекторите, вследствие на течната газ?

Това ми прилича на един случай в мойта практика с дефектен "Маджик"... Обаждам се на търговеца и го подковавам, че изпарителят е с блокирала мембрана (по-скоро демпфера и) и съответно дебит нанайци; и той най-нагло ми казва да бутна корекцията по налягане...
Поздрави!
TuningMaster Image
0887 704 900
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by bobolin4o »

ogromnii wrote:абе хора бъзикате ли се? как температурата на охлаждащата течност ще е 90 градуса а на изпарителя 30-40? това означава единствено че няма циркулация през него, т.е. най вероятно е свързан погрешно, не е обезвъздушен или нещо отсорта. точка по въпроса. какви лопатки на водна помпа и термостати? а пък колата си държи стабилна температура. и аз да съм и аз няма да се навия да ми сменят водна помпа за една чанта пари, пък после като температурата се качи от 36 на 38 градуса да ми обяснят че не е било излишно
Колега, става дума за некадърно проектиран изпарител, който има слаб топлообмен и не подгрява достатъчно газта.
Щом не я е подгрял достатъчно, при голяма консумация тя почва да излиза в течен вид.
Чудя се само аз и колегата от Г. Оряховица ли сме го виждали това?
Айде лека
TuningMaster Image
0887 704 900
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ipivan »

Всеки си има право на мнение.Започвам да водя статистика кой редуктор каква температура държи.А тук
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1% ... 0%B0%D0%BD
пише:"Втечнява се при налягане 8 атмосфери /при температура 20-25С°/."
Ако приемем,че налягането след редуктора е 2 атм. и температурата е 25 градуса,газта е изпарена.
Да попитам,ако температурата на редуктора е 80 градуса и маркуча от редуктора до рейката е 1,5м. и този маркуч минава в предната част на моторния отсек над радиатора,то каква е температурата на газта в рейката?(в движение с)
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ivanovbg »

bobolin4o wrote: Хубаво ама колегата, пуснал тая тема е монтирал 1(един) и веднага е видял проблема.
Таман се връщам от настройка на ГИ... същия изпарител на място 86 градуса, на пълна газ - 38 и пада. Двигателят е 1400 кубика, Хонда Сивик, хванат на парното, краката ми изгоряха от жега, а мършата изстива. Е?
Сега остава да кажеш че е била вързана и преди парното... :lol:
Ако е с тройници мушни един редуктор към парното да изравни хидравличното съпротивление и ... сещаш се. Колко такива са ми минали през ръцете...
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by bobolin4o »

Ще отговоря и на двамата в едно. Споровете са излишни, факт е, че без промени в подвързването, проблемът е изчезнал с подмяна на дръгливия изпарител.
Всякакви други доводи са излишни.
Поздрави!
TuningMaster Image
0887 704 900
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ivanovbg »

Не съм газаджия, но ако става въпрос за следния "изпарител" ...
Не мисля че е трудно да се досетиш защо изстива. И проблема не е че е дръглив, а че редуктора не се използва по правилния начин.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
stefo
КОЛЕГА
Posts: 135
Joined: Tue May 11, 2010 8:09 pm
Location: Казанлък

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by stefo »

Какво е газовото ЕКУ на системата?
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ogromnii »

той може да си е с кофти топлообмен, но колегата говори за температура на изпарителя, а не за температура на газта. температурата на изпарителя се мери на корпуса му, и за да е такава при положение че температурата на охлаждащата течност е 90гр. причината може да е само една и тя е липса на циркулация. играл съм си доста с хонда црв с точно такъв изпарител, брада ми поникна, но от третия път я направих (общо 4ти с този на колегите монтирали уредбата). ако изпарителя не е запушен (което се проверява) значи дефекта не е в него. да е с лош топлообмен означава при горещ изпарител газта да е студена, случая не е такъв. със смяна на изпарителя проблема доколкото схванах не се е разрешил а смекчил. софтуерно решение на механични недъзи не съществува. както и кола с махнат катализатор и "излъгана" да не свети чек-а си е неизправна, но собственика и софтуерно е заблуден че всичко е наред :)
успешен ден 8)
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ipivan »

Предложете ми редуктор с който да заменя R-UNO и цената на този редуктор да е близка до тази на R-UNO?
Да се има в пред вид,че R-UNO е с клапан.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by bobolin4o »

Така.

Иванов, редуктор или изпарител, все тая.

Огромни, че е дръгливо това Уно показва фактът, че при една и съща температура на корпуса на РЕДУКТОРА, спрямо друга марка и модел, темп. на ИЗПАРЕНАТА газ е доста по-низка.
Мога да намеся и друга марка - BRC, модел Джениус. Темп. на редуктора - 50-60 градуса, темп. на газта при пълно натоварване близка до НУЛА. Който е отварял такъв "ще се сети" защо не отоплява газта. За съжаление не съм си поставял за цел да отварям Уно-то, че да видя с очите си защо е "дръгливо".

ipivan, не споря относно това газта дали е "течна" или "изпарена" след редуктора, а за това, че не работи двигателят с толкова студена газ, независимо какви "корекции" се правят. Всъщност ако искаш направи следният експеримент:
Откачи изхода на едно такова Уно, запали колата и изчакай да загрее до работна температура. Отвори газовите клапани и ако след малко не започне да "плюе" редуктора "течна" газ, аз да не съм!
TuningMaster Image
0887 704 900
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by bobolin4o »

ipivan wrote:Предложете ми редуктор с който да заменя R-UNO и цената на този редуктор да е близка до тази на R-UNO?
Да се има в пред вид,че R-UNO е с клапан.
Това риторичен въпрос ли е или наистина искаш да смениш този редуктор с друг?
Ако е риторичен, отговорът ми е - защо да е близка цената? Мисля, че качеството е по-важно.
Ако наистина искаш да го смениш - монтирвам предимно "Маджик", с отделен клапан. Никакви проблеми с дебит или топлообмен. Е, по-горе описах случай с дефектна бройка, но това е в рамките на допустимото.

Толкова от мен по тази тема. В крайна сметка проблемът, предмет на темата е решен.
TuningMaster Image
0887 704 900
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ipivan »

Въпроса ми не е риторичен,затова споменах цената да е близка.
При нас клиентите търсят низка цена и трябва да съм конкурентоспособен,за качество се сещат като някой им омаже колата.
Така или иначе е излишно да спорим! :D
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by ogromnii »

коректното название е изпарител-редуктор, тъй като изделието обединява двете функции.
нямам наблюдение доколко конкретен изпарител е дръглив, защото се занимавам само с ремонт на газови уредби, и то само на редовни клиенти, и то защото газаджиите при които ходят не се справят.
повечето коли са в диапазона 60-100 к.с., а изпарител който да не ги "храни" задоволително вероятно не съществува.
разликите в топлообмена съм ги забелязал, но при правилно построена система всички работят. нали не вярвате че бсм продават със стотици изпарители които не работят? естествено че има и по хубави, ама има и цели системи по добри от бсм-ските нали? а специално на брц корекциите по темп. и налягане заложени фабрично са просто ненадминати, инжекторите им работят великолепно и явно изпарителя е достатъчно свестен за нуждите на другите компоненти.
няколко пъти съм сменял различни изпарители, станали негодни с турски с външен клапан, за цена под 70 лева, не помня колко точно, и единствената забележка която имам към тях е че след известно време прокапват антифриз от пластмасовите щуцери, но се оправят с нови о-пръстени. понеже няколко пъти замених "аляска" смея да твърдя че поддържат далеч по стабилно диф. налягане, за други параметри не съм гледал.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by bobolin4o »

ipivan wrote:Да попитам,ако температурата на редуктора е 80 градуса и маркуча от редуктора до рейката е 1,5м. и този маркуч минава в предната част на моторния отсек над радиатора,то каква е температурата на газта в рейката?(в движение с)
Да не би да имаш предвид нещо такова? :mrgreen:

Image
Не съм му замервал температурите на това изчадие...
Човекът каза, че този път му били "сложили" уредбата много по-добре от на предната кола!
Ама се чудеше защо прекъсва. Пратих го обратно там, където трябва...
TuningMaster Image
0887 704 900
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Post by rockton »

bobolin4o wrote: Пратих го обратно там, където трябва...
-Браво колега, добре си направил , там откъдето е дошъл отново там да се връща :lol: :lol:
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Post Reply