По вероятно е да е ударена от нещо, ако изпускателните колектори са от нераждавейка много често се чупят пърчета от тях и удрят турбото. Впрочем на 3.2 мотора става точно така затова ако има такива колектори не е зле те да се прегледат.Sofeto написа:Според мен е възможно да са стопени от пускане на масло в топлата част, заради което първоначално са сменили турбо картидж-аTodio написа:Все пак трябваше да провериш изпускателната система, защото подвитите връхчета на геометрията, показват че турбината работи с по-висока температура. Дано новата турбина задържи по-дълго време, Аз имах аналогичен случай и сменихме целия ауспух.
Съгласен съм. Но нов катализатор + дпф филтър е над 7000лв другото е да се премахне софтуерно на което не съм фен. Колата е издадена вече.
Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
Не е ударена, стопени са връхчета на лапатките. жалко че не снимахmickey написа:По вероятно е да е ударена от нещо, ако изпускателните колектори са от нераждавейка много често се чупят пърчета от тях и удрят турбото. Впрочем на 3.2 мотора става точно така затова ако има такива колектори не е зле те да се прегледат.Sofeto написа:Според мен е възможно да са стопени от пускане на масло в топлата част, заради което първоначално са сменили турбо картидж-аTodio написа:Все пак трябваше да провериш изпускателната система, защото подвитите връхчета на геометрията, показват че турбината работи с по-висока температура. Дано новата турбина задържи по-дълго време, Аз имах аналогичен случай и сменихме целия ауспух.
Съгласен съм. Но нов катализатор + дпф филтър е над 7000лв другото е да се премахне софтуерно на което не съм фен. Колата е издадена вече.
Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!
на москвича нищо не му се премахва софтуерно може да се добавя хардуерно т.е. ако търсим терминологична прецизност си заприличва на WC
но пък в крайна сметка в надин не са придирчиви...
но пък в крайна сметка в надин не са придирчиви...