Opel Combo 1.4 BiFuel
Re: Opel Combo 1.4 BiFuel
Не ги запоявам.
Махам ги и запоявам медни жички .
Нямам наблюдения да има проблем след това.
Помпи PSG5 и PSG16 и аналогичните при Форд и Нисан, съм направил повече от 100бр. по този начин и няма грижи, като много са на над 100К км. след ремонта.
ECU-та Симтеци и Делфи, АБС-и бошовски доста съм правил и също не виждам проблем.
Какво ви притеснява, че няма да са оригиналните алумиениеви?
Махам ги и запоявам медни жички .
Нямам наблюдения да има проблем след това.
Помпи PSG5 и PSG16 и аналогичните при Форд и Нисан, съм направил повече от 100бр. по този начин и няма грижи, като много са на над 100К км. след ремонта.
ECU-та Симтеци и Делфи, АБС-и бошовски доста съм правил и също не виждам проблем.
Какво ви притеснява, че няма да са оригиналните алумиениеви?
Re: Opel Combo 1.4 BiFuel
Колеги, новия комп от линка в ибей дойде, сложих го имаме си вече комуникация, чека свети, нооо...
Имобилайзера не се оказа това, което си мислех. Me 7.6.1 е и не бях обърнал внимание, че в карпрог-а имаме само 7.6.2 и ПИН кода засега е неизвестен. Пробвах да го прочета през карпрога, изважда правилно ВИН номера, но ПИН кода е някаква глупост от порядъка на "EAFF" А какво друго може да се прочете ПИН-а? С АБРИТУС не разполагам
Имобилайзера не се оказа това, което си мислех. Me 7.6.1 е и не бях обърнал внимание, че в карпрог-а имаме само 7.6.2 и ПИН кода засега е неизвестен. Пробвах да го прочета през карпрога, изважда правилно ВИН номера, но ПИН кода е някаква глупост от порядъка на "EAFF" А какво друго може да се прочете ПИН-а? С АБРИТУС не разполагам
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Opel Combo 1.4 BiFuel
A бинчето което си прочел защо не го постнеш да го помислим? От 3000км с хвърляне на боб е трудно. Все пак пробвай 5066.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Opel Combo 1.4 BiFuel
Краси, това е първото което ми хрумна, но за съжаление нямам правилно изчетен бин. В мод на МЕ762 карпрога се опитва да намери някакъв Security byte, но така и не го намира (припомням, че екуто е 7.6.1, а карпрог търси 7.6.2). В мод на 1.5.5 успешно се свързва с екуто и чете нещо, като там изкарва някакъв пин 1723, който не мисля, че е верен (къде е 1.5.5 и къде е 7.6.1) но все пак пробвах с него и ми даде, че екуто се е заключило, може и да е от предните опити, затова сега вечерта съм го оставил на зарядно (само екуто, извън колата, на пълен контакт - 4 пина общо са на +) максималното време за отключване е 21 часа и 20 минути. Качвам и двата бина които съм изчел, за да видите, че от тях за съжаление не става нищо, както и скрийншотове на различните варианти и резултати. Знам, че абритус чете този пин, но аз не разполагам с него засега, други апаратури, за които се сещате вие?
ПС: А откъде, Краси ти хрумна 5066?
https://mega.nz/#!pJBWXaBK!7_bITWrv66B8 ... ADOSp9FjKI
И още веднъж благодаря много много за помощта!
ПС: А откъде, Краси ти хрумна 5066?
https://mega.nz/#!pJBWXaBK!7_bITWrv66B8 ... ADOSp9FjKI
И още веднъж благодаря много много за помощта!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Opel Combo 1.4 BiFuel
Еми ЕАFF като им вземеш последните цифри 15,10,16,16 =5066. Та с боб толкова
Честно казано за Опел почти винаги ползвам такава доставка, защото цената е почти същата и няма главоболия.
Мушкаш 3 букси, 4 гайки и 4-5 рапидки, пренареждаш патрона за 10 мин и изпращаш клиента. Парите за труда са горе долу същите, а риска да се обърка нещо е никакъв. По добре е според мен да направиш 3-4 коли за същото време, което ще отделиш за тази икономисвайки имобокса и ключа и едва ли пари на клиента. Така вместо 1 имаш 3-4 доволни клиента, които ще ти доведат други. Често казвам на клиентите - работя бързо за да ви е по евтино, защото ми е скъпа тарифата.
Честно казано за Опел почти винаги ползвам такава доставка, защото цената е почти същата и няма главоболия.
Мушкаш 3 букси, 4 гайки и 4-5 рапидки, пренареждаш патрона за 10 мин и изпращаш клиента. Парите за труда са горе долу същите, а риска да се обърка нещо е никакъв. По добре е според мен да направиш 3-4 коли за същото време, което ще отделиш за тази икономисвайки имобокса и ключа и едва ли пари на клиента. Така вместо 1 имаш 3-4 доволни клиента, които ще ти доведат други. Често казвам на клиентите - работя бързо за да ви е по евтино, защото ми е скъпа тарифата.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Opel Combo 1.4 BiFuel
Ти ме застреля...!
Човек, откъде си събрал толкова информация в главата...?
Евала! Утре ще пробвам с този пин да видим, че както казах съм оставил екуто на контакт да му мине цикъла (security time).
Човек, откъде си събрал толкова информация в главата...?
Евала! Утре ще пробвам с този пин да видим, че както казах съм оставил екуто на контакт да му мине цикъла (security time).
Re: Opel Combo 1.4 BiFuel
Не се сдържах и пробвах този пин - отново ми даде security time и incorrect security code. Досега не съм правил такова, но предполагам е като при аудио-то, дори да въведеш коректен код, ако е в Lock режим, няма да го отключи, прав ли съм?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Opel Combo 1.4 BiFuel
Това с пина беше шегичка. Едва ли е това.Трябва си сериозна техника за тез буклуци, но според мен не си струва. Колко такива правиш на ден?
Съжалявам че те заблудих, но мислех, че ще схванеш шегата.
Съжалявам че те заблудих, но мислех, че ще схванеш шегата.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Opel Combo 1.4 BiFuel
Краси, е егати съвпадението на боба с цифрите по-горе...
Рангеле, ще изчакам до утре да се отключи еку-то и ще приложа дадената схемичка,но...
Захранващите пинове не съвпадат, a какво остава за бут пина...
Ще се разровя малко в нета да видим
Рангеле, ще изчакам до утре да се отключи еку-то и ще приложа дадената схемичка,но...
Захранващите пинове не съвпадат, a какво остава за бут пина...
Ще се разровя малко в нета да видим
Re: Opel Combo 1.4 BiFuel
Благодаря на всички включили се колеги, както Краси каза по-горе явно най-добрия вариант при тези Упели е цял комплект, освен ако ЕКУ-то не е ресетнато докато е било на донора или продавача не предоставя ПИН кода в продажбата му. Старото еку, както и допълнително сложеното газово от компанията, спомената в предипните постове са изхвърлени и възстановен оригиналния вид на колата.
Поздрави на всички!
Поздрави на всички!