Колеги, някой може ли да потвърди пин код GBL1 от следния файл:
https://mega.nz/#!dI5mASJY!HrWmBWpWNZ0J ... 6AqGW-4Bbo
Благодаря
Някой колега да потвърди пин-код на BSI
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Някой колега да потвърди пин-код на BSI
Ники, нещо не се сваля файла. Стои на 99% само.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Някой колега да потвърди пин-код на BSI
Или 1LBG, абе, на прав път си...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Някой колега да потвърди пин-код на BSI
Краси, успя ли да го свалиш, явно Бобо е успял?
Днес по-късно ще кача BSI и ще видим дали това е кода, поне B-chip програмката така го извади.
Бобо, благодаря за насоката, може да се окаже от голямо значение
Днес по-късно ще кача BSI и ще видим дали това е кода, поне B-chip програмката така го извади.
Бобо, благодаря за насоката, може да се окаже от голямо значение
Re: Някой колега да потвърди пин-код на BSI
Колеги, трябва да е 5 цифрен код. Пробвах и с нули отпред отзад не иска. Някой има ли идея за тази френска ..... ?
Re: Някой колега да потвърди пин-код на BSI
Готово. Не знам как, но явно 03114 работи за всички ситроени. Намерих го в няколко форума, проработи и при мен
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Някой колега да потвърди пин-код на BSI
Ники това не е пин. Искаше да активираш някоя функция ли? Пина ти е правилен. Имаш лично.
https://citroenc3owners.com/citroen-c3- ... -t204.html
https://citroenc3owners.com/citroen-c3- ... -t204.html
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Някой колега да потвърди пин-код на BSI
Срамно ми е
Който пипа веднъж годишно сутиени и мачки така ще е
Трябваше да реконфигурирам системата, защото бяха сменили еку + BSI + ключ
Различната конфиграция беше , че другата кола е имала ABS и климатик, оттам трябваше да задам без ABS и че няма климатик, защото иначе екуто се опитваше да върти охлаждането с импулси, а не с реле и постоянно кликаше релето. Вписах и оригиналния ВИН в BSI, защото радиото "квичеше" на умряло
Всичко стана точно с изключение на това, че сега не отчита скоростта. Преди да направя промените и волана беше бетон, сега е ок, но няма скорост нито на таблото, нито в ЕКУ-то нна живи данни. Видях, че датчика от кутията подава на BSI, видях на схемата, че и без абс и с абс има датчик на кутията, което за мен е странно. Повечето съвременни автомобили прехвърлят тези даннни през АБС...
Бързаха да си вземат колата и така и не остана време да преглеждам връзки и дали датчика работи.
Другото което ми направи впечатление е, че бяха купили целия комплект ECU, BSI, BSM и ключ. Но като погледнах BSM-а не изглеждаше сменян, нямаше следи от развити болтчета. Този който си беше на колата бе delphi, а другия siemens. Както и да е, ще видим дали ще я докарат по нататък за скоростомера, че бяха малко чешити хората. Ще се радвам ако някои има да каже нещо по този последния проблем, дали аз не пропускам нещо в кодировката на новата конфигурация?
Също така мислех, че access code и pin са едно и също, но явно не. Спомням си, че преди обучавах ключ на един партнер и там май си ми искаше PIN код, а не access, но мже и да бъркам, каква е разликата между двата кода?
Благодаря, на всеки който го изчете това до края
Който пипа веднъж годишно сутиени и мачки така ще е
Трябваше да реконфигурирам системата, защото бяха сменили еку + BSI + ключ
Различната конфиграция беше , че другата кола е имала ABS и климатик, оттам трябваше да задам без ABS и че няма климатик, защото иначе екуто се опитваше да върти охлаждането с импулси, а не с реле и постоянно кликаше релето. Вписах и оригиналния ВИН в BSI, защото радиото "квичеше" на умряло
Всичко стана точно с изключение на това, че сега не отчита скоростта. Преди да направя промените и волана беше бетон, сега е ок, но няма скорост нито на таблото, нито в ЕКУ-то нна живи данни. Видях, че датчика от кутията подава на BSI, видях на схемата, че и без абс и с абс има датчик на кутията, което за мен е странно. Повечето съвременни автомобили прехвърлят тези даннни през АБС...
Бързаха да си вземат колата и така и не остана време да преглеждам връзки и дали датчика работи.
Другото което ми направи впечатление е, че бяха купили целия комплект ECU, BSI, BSM и ключ. Но като погледнах BSM-а не изглеждаше сменян, нямаше следи от развити болтчета. Този който си беше на колата бе delphi, а другия siemens. Както и да е, ще видим дали ще я докарат по нататък за скоростомера, че бяха малко чешити хората. Ще се радвам ако някои има да каже нещо по този последния проблем, дали аз не пропускам нещо в кодировката на новата конфигурация?
Също така мислех, че access code и pin са едно и също, но явно не. Спомням си, че преди обучавах ключ на един партнер и там май си ми искаше PIN код, а не access, но мже и да бъркам, каква е разликата между двата кода?
Благодаря, на всеки който го изчете това до края
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
- Местоположение: Горна Оряховица
- Обратна връзка:
Re: Някой колега да потвърди пин-код на BSI
Този 5 цифрения access code 03114 го иска еднократно само лексията за промяна на някои настрйки на BSI. А за обучение на ключ е секюрити кода от картата или както го водят PIN code.