....здравейте колеги , намирам мерцедес W 203 2.7 CDI , не палещ , чета и установявам , че няма налягане в рейла , а малко след това и че помпата /CP1K3/ е проблемна , заменям я и колата доволно работи .....отварям помпата и всичките 3 бутала заседнали в нагнетяване,/пружините са свити до край/ та въпросът ми е срещал ли се е някой с този проблем и има ли оправяне , в нещо да се накиснат и т.н.
клапанчетата /нагнетателни и всмукатални са ок/ ...колата идва от Холандия в това състояние...
благодаря
ГНП 2.7 CDI
ГНП 2.7 CDI
Прави каквото трябва- да става каквото ще!
Марк Аврелий
Марк Аврелий
Re: ГНП 2.7 CDI
Смени ги с нови, заедно с един ремонтен комплект уплътнения
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: ГНП 2.7 CDI
Тази помпа има задрали елементи заради прегряване на помпата. Ако не се отстрани проблема и другата скоро ще е покойник. Ако колата е комби, проблема е в резервоара.
Re: ГНП 2.7 CDI
.....колата е седан, не е комби и няма помпа в резервоара..от къде ще прегрее ..помпата, тя се охлажда и смазва от горивото..
Прави каквото трябва- да става каквото ще!
Марк Аврелий
Марк Аврелий
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: ГНП 2.7 CDI
Резервоара е от две части. Първо се празни дясната половина, ако си обясниш как се прелива горивото от лявата страна към дясната (без помпа), ще разбереш защо прегрява ГНП-то.
Re: ГНП 2.7 CDI
И особено,ако е неизправен клапанът за изравняване на налягането!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486