jeep GC 2,5 TD xj 98г

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
zoro1
КОЛЕГА
Мнения: 294
Регистриран на: Нед Юни 02, 2013 10:48 am
Местоположение: Видин/София
Обратна връзка:

jeep GC 2,5 TD xj 98г

Мнение от zoro1 »

Колата спира да пали ,таблото не показва датчиците ,волтмера не работи ,свети подгрев ,АБС и тн. Маслото мърда леко стрелката и до там.Джипа е пален предния ден ,гориво си е имало акомулатора е наред ,просто на следващия ден не пали.След обяд припалва три пъти за по 2 секунди и гасне.Махнах имото ма MSA то и сега пали ,но табло няма.Зареждане -също.меря една от клемите на генератора отива на 4 то краче на ЕЦУ то,,явно взима някаква информация от там ,но не я получава.възможно ли е да е заминал компа?Електрическа схема на това чудо някой има ли?
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 723
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: jeep GC 2,5 TD xj 98г

Мнение от ogromnii »

Звучи като липсващо захранване, главно реле, контактен ключ, мишкувана инсталация....иначе за възможно - всичко е възможно. Това VM двигател ли е?
zoro1
КОЛЕГА
Мнения: 294
Регистриран на: Нед Юни 02, 2013 10:48 am
Местоположение: Видин/София
Обратна връзка:

Re: jeep GC 2,5 TD xj 98г

Мнение от zoro1 »

ЗАреждането се оказа ,че минава през нещо като BSI модул,не знам какво командва и прави ,но всичко друго си работи при свален модул.Намира се зад казанчето с охладителната течност и е зяалято с мек гел.И по схеми ,намерих цялата ,го пишат PCM и разпиновката му е същата клато при меен и кабелите съответно са си на мястото .От тоя модул три кабела отиват в таблото ,явно през него минават датчиците.Мотора е 4 цилиндров дизел ,най скапания мотор с vp30 помпа на бош
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
Публикувай отговор