Грижи с многократно впръскване и фобос

- Пропан-бутан<br>
- Метан
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 726
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Грижи с многократно впръскване и фобос

Мнение от ogromnii »

Грижите са следните - гранд чероки 3.6 в определени режими минава на многократни впръсквания, газовият умник вижда рязък спад в инжекторното време, примерно от 8 на 1.3 мс, не разпознава какво се случва реално. Следват естествено приритвания и придърпвания. Подобно поведение има и около празен ход и минимално натоватване. Играх си доста с настройките как да отработва подобна ситуация и в режимите на малко натоварване се справя, добавя някакво газово време и всичко е гладко. Но при по-голямо натоварване - не. Понеже и в двата случая продължителността на бензиновото е около 1.5, предполагам че при голямо натоварване броят е по-голям и точно тогава фобосчето се нааква. Въпросите ми към патилите са 2 - аз ли не правя нещо правилно и има ли полезен ход, и ако да какъв, и второ - ако фобосът е виновен - препоръчайте система, която отиграва гладко такива ситуации :)
Благодаря!!
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 726
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Грижи с многократно впръскване и фобос

Мнение от ogromnii »

Решение се намери, много "нестандартно" за мен, и понеже и друг може да се сблъска с такава тъпотия - решението се оказа "аванс" на впръскването на газ - 1ви на 2ри, 2ри на 3ти, 3ти на 1ви, съответно и на другата банка. За газовата 1,2 и 3 са едната банка, 4,5 и 6 другата, без оглед оригиналната номерация. С благодарности на Вендов !!!
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 388
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Грижи с многократно впръскване и фобос

Мнение от gt40 »

Бе той и bobolin4o имаше епопея с разместване на реда на впръскване.
viewtopic.php?p=31087#p31087
С това разместване сега справя ли се със смяната на режима на впръскване като мине на фулгруп?
Поздрави.
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1120
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Грижи с многократно впръскване и фобос

Мнение от ipivan »

Аз му писах на лични на автора да се консултира с bobolin4o.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 726
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Грижи с многократно впръскване и фобос

Мнение от ogromnii »

Мълча, защото ядовете продължават. Накратко - придърпването се оправи, но прехвърлянето на газ - не. Тия дни продължавам занимавките. Не успях да открия опция за едновременно превключване на фобос и циркът е страшен. Първо чака 1500 оборота за да мине в режим "прехвърляне", след това трябва за втори път да стигне 1500 за да почне да изрежда цилиндрите през 0.1с, което е минимума. Ако в това време паднат оборотите остава с 2-3-4 превключени цилиндъра и манджата е страшна.
Отделно записва грешка за ту богата ту бедна смес, забравих кое Р, драмата е че колата е с различен ход на клапаните, с вариатори на всички валове и по нейно си усмотрение си превключва нещо. Но има ситуации с еднакво бензиново време при едни и същи обороти и коренно различен вакуум. Там газовата също се нааква. Но първо трябва да преборя прехвърлянето, иначе няма смисъл от другото, ако не стане - сменям контролера.
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1120
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Грижи с многократно впръскване и фобос

Мнение от ipivan »

Би трябвало като мине в режим "превключване", вече да не го интересува какви са оборотите.Ама това е Фобос!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 726
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Грижи с многократно впръскване и фобос

Мнение от ogromnii »

ipivan написа: Пон Юли 15, 2024 7:37 pm Би трябвало .....Ама това е Фобос!
Противно на логиката на мърлявщината, която творя - направих го да превключва над 450 и май се получи. Едно кратко "Блъбъб" с притрисане и жми градо. Минах на по-стар фърмуер (отчаяно, без ясен план), пуснах обд адаптациите да коригират над 12% и лонг, и шорт, пак като изблик на изобретателност, без стратегия, и три излизания днес не придърпва, не мрънка, старт-стопа е авейлъбъл (ако си закопчая колана) , изобщо дотолкова примерно се държи, че очаквам до края на седмицата да излезе биела през блока...
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 726
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Грижи с многократно впръскване и фобос

Мнение от ogromnii »

извън самоиронията - отново се чувствам толкова тъп, колкото когато се опитвах да прекарам първите евро 4 на плочка. Видимо двигателният контролер е доста хитър, върши си работата отлично и газовото нещо се разбира с него като диапроектор със смартфон....
Публикувай отговор