![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Благодаря!
Какво ме направи бре.Аз карам Е класа нема такъв разход ,а колега ката S и пак разхода не е такъв .Тука има нещо малко което се смеее от неиде .Търси колега ,който се е блъскал с тоя мотор да го провери изцяло датчик по датчик с осцилоскопа .Неможе да е в час всичко а да има такъв разход.lubopitko написа:Здравейте колеги, искам да споделя и моята болка с надежда за ПОМОЩ. Имам Мерцедес Ц180, 122 к.с. 95г., и от както се сдобих с него се боря с един проблем, ужасно висок разход. На бензин градско каране гори 20 на сто извън града 13-14. Трябва да кажа, че колата е обслужена напълно, филтри масла и всякакви консумативи. Закачиха я на диагностика нет проблем, а продължава да гори като S класа 600 SEL. Започнах до импровизирам с помощта на опитни майстори и патили собственици на коли, смених свещи, смених кабелите им, отново филтрите, чистих дроселовата клапа, прегледах вакумите, слагах добавки, е няма мърдане от разхода. Монтирах газова уредба, обикновена, нова, пак висок разход, градско 26 на сто извън града 12-13. Какво ли не опитах и с нея, плочка с по малък дифузьор, стъпков мотор, пак сменях филтри е няма сваляне на разхода. Изчетох всички мнения за тази кола във всевъзможни форуми и не открих подобен казус. Четох и във форума на Мерцедес, Е моля ви се де, коли като моята 6-7 на сто извън града 9-10 градско, не повярвах и думичка на това, та нали я имам същата. Накрая се усъмних в зад кормилното устройство. Сменихме си колите с мой приятел, има същата като моята, е мога да ви кажа устройството се оказа в ред, аз изгорях с неговата 8 извън и 10 л. бензин в града на 100 км. той с моята респективно 13 на 19 л. бензин. Не зная какво да правя, имам проблем но как да го отстраня, ПОМАГАЙТЕ !
ОК колега, само,че тоя мотор няма дебитомер, а ламбда сондата е на 6, проверена е пропуснах да кажа в началото, както пропуснах да спомена, че проверих изпускателната система, гърнетата 1 по 1 и даже изтърбуших катализатора, нещо за което вече съжалявам. А относно оборотите, никога не съм се замислял на колко сменям, то е до усет кога започва да се товари мотора, и сега като стана на въпрос, загледах никога не е повече от 3000- 3500. Не зная тая кола ме метна в публиката, егати разхода, къде отива тоя бензин не мога да си обясня. Ей за това съм тук, то ако беше лесно вече да бях забравил ама нейсе.emzo написа:@ danielll - в зависимост колко често сменяш на 4500оборота може и да ти е нормален разхода, иначе провери дебитомера и ламбда сондата.
Виж зацепването на агренажа и дали не е запушено обратнотоlubopitko написа:ОК колега, само,че тоя мотор няма дебитомер, а ламбда сондата е на 6, проверена е пропуснах да кажа в началото, както пропуснах да спомена, че проверих изпускателната система, гърнетата 1 по 1 и даже изтърбуших катализатора, нещо за което вече съжалявам. А относно оборотите, никога не съм се замислял на колко сменям, то е до усет кога започва да се товари мотора, и сега като стана на въпрос, загледах никога не е повече от 3000- 3500. Не зная тая кола ме метна в публиката, егати разхода, къде отива тоя бензин не мога да си обясня. Ей за това съм тук, то ако беше лесно вече да бях забравил ама нейсе.emzo написа:@ danielll - в зависимост колко често сменяш на 4500оборота може и да ти е нормален разхода, иначе провери дебитомера и ламбда сондата.
Това не е точно така.В авариен режим ЕКМ замества показанията на датчиците със стойности,присъщи при загрял двигател,от където идва и по-трудно стартиране на студен двигател и лоша работа в режим на подгряване.ru6 написа:Ако не работи ламда сондата и ли някой датчик компютъра минава в авариен режим и обогатява горивната смес . От там и по-висок разход