sporttech написа:... е тва не пречи .... просто спри газта за всеки случай и махни вакуумния маркуч .... рестартирай със скенера О2 корекциите и пробвай ден-два само на бензин .... имал съм стотици случаи , когато новите части са били по-дефектни от старите ...
... ако има нещо което прекъсва бензиновата помпа - махни го ....
когато колата не пали :
... какво е налягането на бензина , докато въртиш на стартер ?
... какво е захранването на 17-ти и на 55-ти крак на компютъра , докато въртиш на стартер ?
... какво е захранването на 3-ти крак на бобината , докато въртиш на стартер ?
... какви са оборотите на двигателя , докато въртиш на стартер ?
... провери ли масите на електрониката в задната част на главата ? ... (би честноло да запише някаква грешка , ако са хлабави , но все пак ...)
Първата част е проверена втората час ще я проверим тия дни.Честно да ви кажа най-трудно се прави собствен автомобил.Може би ако беше чужд автомобил проблема ще се реши по-лесно.
Така е ,моята и на жена ми колите чакат за съединител от 3 месеца,маи ще по напролет
Про блемът наистина е газовата уредба но не е механичната част изпарител или дюзи,а в самото управление на газовата уредба.При гасене на колата газовия компютър праща един дълъг импулс на дюзите и това дави двигателя ,утре или другиден ще оправя проблема.Благодаря на всички отзовали се.