ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
- Местоположение: Горна Оряховица
- Обратна връзка:
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
А преглеждал ли си дали има скъсан маркуч за метана и да смуче въздух
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
Има нов жокер по въпроса-значи когато е на бензин не работи първи цилиндър,когато е на метан не работи трети цилиндър датчик обороти сменен,катализатора не е причина,което според мен оборва версията с клапаните,обаче остава версията с веригата.Относно електрониката на метана изразява в едно реле за бензиновите дюзи и ключ газ -бензин .Забелязах и нещо друго като запали работи добре 5сек и после се скапва.
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
Веригата е с маслен обтехач . Имаше една серия ВАГ с тоя мотор с проблеми в обтегача и имаше TSB (технически сервизен бюлетин) да се подменят с нови ревизирана серия . Аз лично съм попадал на 2 Шкоди и едно Поло с проблеми във веригата . При тебе може да не е скочила веригата ,а обтегача да прави проблеми .
regards
regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
На бензин може да е дюза,имах такъв случай с пежо 206-от време на време се сговнясваше и записваше че няма огън на цилиндъра.А на метан може да смуче малко въздух.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
Хора четете такива елементарни неща няма да питам
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
Не работи защото няма искра или няма гориво или копресията отпада поради проблем с налягането на маслото.renene написа:Има нов жокер по въпроса-значи когато е на бензин не работи първи цилиндър,когато е на метан не работи трети цилиндър датчик обороти сменен,катализатора не е причина,което според мен оборва версията с клапаните,обаче остава версията с веригата.Относно електрониката на метана изразява в едно реле за бензиновите дюзи и ключ газ -бензин .Забелязах и нещо друго като запали работи добре 5сек и после се скапва.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
А колко ти показва вакум в смукателя ? Откачи метана и пробвай само на бензин като се закачиш на 1-ва дюза с осцилоскоп.
Днес се морих с едно голфче 1,8 ААМ-нито на газ нито на бензин,с изключена помпа. Бяха се мъчили и бяха стопили дюзата поради грешно свързване на релето,след смяната заработи на газ а на бензин пукаше и на пръв поглед всичко беше наред.Оказа се че и релето не прекъсваше дюзата когато е на газ.Смених и него и нито на газ нито на бензин,като пуснех и двете работеше прекрасно.Оказа се прогоряла гарнитура между смук и изпускателен колектор на 2-ри и 3-ти цилиндър-за първи път и двете.
Та пробвай само на едно гориво да я направиш,Не е изключено да са повече повредите а не само една.Аз продължавам да мисля за 1ва дюза или се губи управление или самата тя прекъсва-може да има и студени спойки в емулатора на дюзите.Махни го и пробвай без него.И друго -Газов инжекцион ли е или обикновен метан?Може и там да е дефектна дюза.
Днес се морих с едно голфче 1,8 ААМ-нито на газ нито на бензин,с изключена помпа. Бяха се мъчили и бяха стопили дюзата поради грешно свързване на релето,след смяната заработи на газ а на бензин пукаше и на пръв поглед всичко беше наред.Оказа се че и релето не прекъсваше дюзата когато е на газ.Смених и него и нито на газ нито на бензин,като пуснех и двете работеше прекрасно.Оказа се прогоряла гарнитура между смук и изпускателен колектор на 2-ри и 3-ти цилиндър-за първи път и двете.
Та пробвай само на едно гориво да я направиш,Не е изключено да са повече повредите а не само една.Аз продължавам да мисля за 1ва дюза или се губи управление или самата тя прекъсва-може да има и студени спойки в емулатора на дюзите.Махни го и пробвай без него.И друго -Газов инжекцион ли е или обикновен метан?Може и там да е дефектна дюза.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
Колегата е писал, че е обикновен метан.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
Колата утре я разглобявам ще пиша резултата .Като цяло ще сменя хидравличния обтегач на веригата и ще пипнеме клапаните
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
Провери все пак фазите на газоразпределение, преди да я разкачиш.
Успех.
Успех.
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
Това ще е първото колега
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
Днеска я разглобихме два течащи клапана на 2 ри цилиндър Шлайфиста който прави главата иска три нови всмукателни клапана и 6 водача.Та проблема ще е във водачите най вероятно.
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
един приятел има шкода фабия такси в софия и си беше купил двигател на 30000км заради този проблем от чужбина тои ми е споменавал че тези 1.2 имат проблем с клапаните
Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица
Пак клапани!